Kävin kauppakeskuksen parkkihallissa ja sain nauraa vatsan täydeltä
Santander, Nordea rahoitus, Volvo rahoitus, ... Voi, voi teitä teeskentelijöitä. Paljastin teidät! 😂
Kommentit (7)
Hullulla hullun huvit. Veikkaanpa ettei näitä asianosaisia voisi vähempää kiinnostaa.
Ap:llä ei ole luottotietoja, ei edes tiedä, että se on normaali rahoitusratkaisu. Joutuu raukka ostamaan käteisellä kaiken.
Vierailija kirjoitti:
"Hulluilla on halvat huvit."
"Idiootilla ilmaiset."
Vierailija kirjoitti:
Juu ja talonkin mulla on pankin vielä. Mut mikäs tässä siivoojan työllä maksaa lainaa ja joku kaunis päivä saan tilille jotain, eikä kaikki menny vuokran maksuun eikä rahoja näy. Sittenhän mä nautin vielä tän joulukuun,kun veroprossa niin pieni, että mulle jää vuorotyöstä käteen sit lähemmäs 3000e. Ellei yli. Eli on varaa santsata jouluunkin. Ostin töihinkin joulukoristeet ihan koska halusin. Meinaan duunata mun siivousvaunut jouluksi. Harmittaako?
Mua harmittaa tässä se, että käytät sanaa " santsata " kun tarkoitat " satsata ". Santsaaminen tarkoittaa sitä, kun otat lisää ruokaa, satsaaminen panostamista.
T: Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ja talonkin mulla on pankin vielä. Mut mikäs tässä siivoojan työllä maksaa lainaa ja joku kaunis päivä saan tilille jotain, eikä kaikki menny vuokran maksuun eikä rahoja näy. Sittenhän mä nautin vielä tän joulukuun,kun veroprossa niin pieni, että mulle jää vuorotyöstä käteen sit lähemmäs 3000e. Ellei yli. Eli on varaa santsata jouluunkin. Ostin töihinkin joulukoristeet ihan koska halusin. Meinaan duunata mun siivousvaunut jouluksi. Harmittaako?
Mua harmittaa tässä se, että käytät sanaa " santsata " kun tarkoitat " satsata ". Santsaaminen tarkoittaa sitä, kun otat lisää ruokaa, satsaaminen panostamista.
T: Eri
Niin no eikös sitä santsata, kun jouluksi on varaa ostaa lisää extra ruokaa? Mua harmittaa nuo lainausmerkit.