Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää koskaan käytä Klarnaa

Vierailija
30.11.2024 |

Maksuni eräästä tilauksesta on ollut "käsitellään" -tilassa elokuun lopusta saakka. Chatissa olevan asiakaspalvelijan mukaan minun täytyisi selvittää asiaa myymälän kanssa, mutta mielestäni tällaiset jutut eivät kuulu lainsäädännön mukaan kuluttajan vastuulle. Miten te toimisitte tässä tilanteessa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en osta enää kaupoista, joissa on pakko maksaa Klarnan kautta. Vaikka maksaisin ostokseni heti paikalla tilisiirrolla, Klarnan kautta maksettuna voi ilmetä ongelmia. Ilmeisesti Klarna luottaa liikaa tekoälyyn ja huonolaatuisiin ohjelmiin. Ja monet kaupat luottavat Klarnaan ihan liikaa.

Vierailija
2/3 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en osta enää kaupoista, joissa on pakko maksaa Klarnan kautta. Vaikka maksaisin ostokseni heti paikalla tilisiirrolla, Klarnan kautta maksettuna voi ilmetä ongelmia. Ilmeisesti Klarna luottaa liikaa tekoälyyn ja huonolaatuisiin ohjelmiin. Ja monet kaupat luottavat Klarnaan ihan liikaa.

Pitää varmaan alkaa tehdä samoin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut Klarnan kanssa koskaan mitään ongelmaa ainakaan vielä. Mikä pankki ongelman kanssa olevilla on ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi