En enää koskaan käytä Klarnaa
Maksuni eräästä tilauksesta on ollut "käsitellään" -tilassa elokuun lopusta saakka. Chatissa olevan asiakaspalvelijan mukaan minun täytyisi selvittää asiaa myymälän kanssa, mutta mielestäni tällaiset jutut eivät kuulu lainsäädännön mukaan kuluttajan vastuulle. Miten te toimisitte tässä tilanteessa?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Minä en osta enää kaupoista, joissa on pakko maksaa Klarnan kautta. Vaikka maksaisin ostokseni heti paikalla tilisiirrolla, Klarnan kautta maksettuna voi ilmetä ongelmia. Ilmeisesti Klarna luottaa liikaa tekoälyyn ja huonolaatuisiin ohjelmiin. Ja monet kaupat luottavat Klarnaan ihan liikaa.
Pitää varmaan alkaa tehdä samoin.
Ap
Ei ole ollut Klarnan kanssa koskaan mitään ongelmaa ainakaan vielä. Mikä pankki ongelman kanssa olevilla on ?
Minä en osta enää kaupoista, joissa on pakko maksaa Klarnan kautta. Vaikka maksaisin ostokseni heti paikalla tilisiirrolla, Klarnan kautta maksettuna voi ilmetä ongelmia. Ilmeisesti Klarna luottaa liikaa tekoälyyn ja huonolaatuisiin ohjelmiin. Ja monet kaupat luottavat Klarnaan ihan liikaa.