Mies halusi sovittaa vaatteita myyjää vaivaten, vaikkei hänellä ollut ostoaikeita
Olen tapaillut jonkun aikaa erästä ihan mukavaa miestä ja olemme käytännössä jo lähes seurustelun asteella. Hänen taannoinen toimintansa vaatekaupassa silti oli mielestäni varsin typerää. Hän sovitteli vaatteita ja pyysii myyjää tuomaan myös pari vaihtoehtoista vaatetta. Loppujaan hän ei ostanut mitään ja poistuttiin kaupasta. Kaupan ulkopuolella hän totesi ettei hänellä kyllä ostoaikeita ollutkaan, mutta halusi silti katsoa, että miltä kamat näyttää päällä. Ylireagoinko, mutta minusta tuollainen on aikaepäkohteliasta käytöstä ennen kaikkea kaupan henkilökuntaa kohtaan.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin pitäisin ukkoa ihan mulkkuna, jos mä olisin täysin turhaan joutunut jossain kaupassa töröttämään, kun ukko leikkii jotain vaateleikkiä sovituskopissa. Jäisi viimeiseksi kerraksi kun sitä näen.
Monetkohan miehet on turhaan töröttäneet vaatekaupoissa kun naaraat on leikkiny näitä vaateleikkejä?
Miehet viedään kaljalle siksi aikaa. Miesparkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Paras kun kokeillaan vyötärön sopivuutta...
Istuuko pepusta ja haaroista? Onko tässä väljyyttä...
Myyjä on nuori mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin pitäisin ukkoa ihan mulkkuna, jos mä olisin täysin turhaan joutunut jossain kaupassa töröttämään, kun ukko leikkii jotain vaateleikkiä sovituskopissa. Jäisi viimeiseksi kerraksi kun sitä näen.
Monetkohan miehet on turhaan töröttäneet vaatekaupoissa kun naaraat on leikkiny näitä vaateleikkejä?
Oletko sinä? Äitis kanssa.
Miksi menit äijän mukaan kauppaan, eikö hän osaa itse valita vaatteitaan?
Eikö sulla ole parempaa tekemistä?
Hyvä, että on kuluttajana harkitsevainen. Maailma saastuu saastumistaan vaateteollisuuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että on kuluttajana harkitsevainen. Maailma saastuu saastumistaan vaateteollisuuden vuoksi.
Mitä sä muutenkaan vaatteilla tert kun vain hikikomerossa istut.
Jopas outo treffikuvio. Viepä sinä hänet hautausmaalle. Istutat viimassa 4 tuntia, etsit jonkun tutun hautaa :D
Kun ei mikään kiire ole.
Vierailija kirjoitti:
Jopas outo treffikuvio. Viepä sinä hänet hautausmaalle. Istutat viimassa 4 tuntia, etsit jonkun tutun hautaa :D
Kun ei mikään kiire ole.
Olisipa romanttista, hautausmaatreffit <3
Siis mitä ihmettä. Miten tämä eroaa siitä kun naiset ovat shoppailemassa. Naisetkin sovittavat vaatteita ilman että he ovat varta vasten ostamassa mitään. Ehkä ostavat jos tulee jotain kivaa ja sopivaa vastaan. Miesten vaatekaupassa myyjät ovat tosi avuliaita ja palvelevat mielellään kun asiakkaita ei ole niin paljon. Itsekin palvelisin paljon mielummin asiakkaita kuin seisoisin tumput suorina. En voi ymmärtää miten joku katsoo ap: n miehen käytöksen hyväksikäyttönä.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä. Miten tämä eroaa siitä kun naiset ovat shoppailemassa. Naisetkin sovittavat vaatteita ilman että he ovat varta vasten ostamassa mitään. Ehkä ostavat jos tulee jotain kivaa ja sopivaa vastaan. Miesten vaatekaupassa myyjät ovat tosi avuliaita ja palvelevat mielellään kun asiakkaita ei ole niin paljon. Itsekin palvelisin paljon mielummin asiakkaita kuin seisoisin tumput suorina. En voi ymmärtää miten joku katsoo ap: n miehen käytöksen hyväksikäyttönä.
Käskitkö tapailutyyppisi mukaan rättiostoksille, jos käskit niin miksi?
Paras kun kokeillaan vyötärön sopivuutta...