Kuinka usein masturboit?
Kommentit (8)
Joka päivä 2-3krt jos saan pillua. Jos en saa pillua niin yleensä 5-7krt.
Pillua on herunut onneksi lähes joka päivä niin ei tarvii vatkata kullia niin usein.
Jos sais pillua 2krt päivässä tai seksi sessiot olisi pidempiä niin ei tarttis runkata ollenkaan.
Lapsiperheessä vaan ei ole niin helppoa järjestää vaimon kanssa sitä yhteistä aikaa, niin mahdollisuudet seksille on aika pitkälti vain illalla, kun on saatu lapset nukkumaan. Silloin jo molemmat melko väsyneitä, niin mihinkään pitkiin sessioihin ei ole aikaa.
Tuosta puuttuu "harvemmin" ja "ei koskaan". Mulle 60-vuotiaalle kävis jo tuo vihoviimeinen vaihtoehto, kiinnostus on lopahtanut täysin oman hormonituotannon hiipuessa. Tai olisit voinut laittaa jo alkuun huomautuksen "Kysely vain miehille".
Ehkä joka toinen päivä. Mieheni kanssa kyllä seksiä on, mutta ei tarpeeksi usein. Ja harvoin hän saa mulle orgasmin aikaan, hän ei pysty olemaan yhdynnässä kanssani niin kauan, että multa tulisi, ja häneltä loppuu sitten seisominenkin. Tehdään hänelle muilla konstein, käsin. Eikä halua mulle muuta sitten tehdä. Omilla keinoilla onneen vaan!
N44
joka päivä