Mikä nimi on nykyajan (2024-2025) Veeti ja Emma
Kertokaa mikä nimi juuri nyt puolen vuoden säteellä on se nimi jonka ilmoitatte.
Peukutukset ylös lasketaan
Kommentit (26)
Viime vuonna Suomessa syntyneille lapsille Aino annettiin ensimmäiseksi etunimeksi 264 tytölle ja Eino 376 pojalle.
Vertailun vuoksi vuonna 2021 sekä 2022 suosituimman nimen paikkaa pitäneen Olivian ja Leon vastaavat lukumäärät olivat viime vuonna 245 ja 278.
Parin vuoden päästä Kari, Jari, Sari, Ari ja Mari ovat in.
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna Suomessa syntyneille lapsille Aino annettiin ensimmäiseksi etunimeksi 264 tytölle ja Eino 376 pojalle.
Vertailun vuoksi vuonna 2021 sekä 2022 suosituimman nimen paikkaa pitäneen Olivian ja Leon vastaavat lukumäärät olivat viime vuonna 245 ja 278.
Tilasto ei ole hyvä mittari koska etunimeksi luetaan kaikki etunimet. Kuvitteelisessa ääriesimerkissä MichaelangolansekäRafaellontytär Aino olisi esimerkki siitä että Aino on etunimi eikä sukunimi, eli Aino lasketaan tilastoissa etunimenä vaikka ei ole tässä tapauksessa. Joten tuon aiemman kommentin arvo nolla.
No ehkä Joku Tauno antanut lapselleen toisena nimenä Veeti tai Aino. Olen pahoillani lapset. Voitte aina aikuisena eli 18v iässä vaihtaa nimeä ilman vanhempien suostumusta.
Vierailija kirjoitti:
Menee vielä n. 50v.
Antakaa ilmi mitä ristiäisissä on ollut. Olin ristiäisissä ja kuulin parilta muultakin taholta että variaatiot nimestä Eemil ovat niin suosittuja. Se on seuraava Veeti jos ette lopeta.
Vierailija kirjoitti:
Noita pitää vielä odottaa, veikkaan että n. 20 vuoden kuluttua alkaa nousu.
Vierailija kirjoitti:
Antakaa ilmi mitä ristiäisissä on ollut. Olin ristiäisissä ja kuulin parilta muultakin taholta että variaatiot nimestä Eemil ovat niin suosittuja. Se on seuraava Veeti jos ette lopeta.
Eemil tai Emil on kaunis nimi. Kaikki suositut nimet eivät ole yhtä kauniita.
Risto