Vaimo lähti pikkujouluihin ilman rintaliivejä, kuulemma siksi ettei tule kuuma
Kommentit (27)
OMG olen käyttänyt rintsikoita viimeksi joskus lukiossa, pitäisiköhän mieheni nyt huolestua asiasta.
Nyt äkkiä palkkaat yksityisetsivän.
Kyllä siellä jo nyt on nännit nöpöllään ja kohta 19cm suonikasta ja kovaa kalua märässä tussussa.
Vierailija kirjoitti:
OMG olen käyttänyt rintsikoita viimeksi joskus lukiossa, pitäisiköhän mieheni nyt huolestua asiasta.
Kyllä pitäisi! Houkuttelet vieraita miehiä!
Milloin sinä jätät rintaliivisi kotiin?
Monilla miehillä on valtavat rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä jo nyt on nännit nöpöllään ja kohta 19cm suonikasta ja kovaa kalua märässä tussussa.
Kyllä. Vaimo on siellä juuri miehen sylissä ja kirnuaa paksua kullia niin että mehut roiskuu ja litinä kuuluu tänne saakka. Tulee mukaan otetuille vaihtoalkkareille käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo lähti paskalle korkokengät jalassa, kuulemma siksi ettei tulisi väärässä asennossa istuessa peräsuolenlaskeumaa. Onkohan noin?
Ai kauhee🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ei sinulla ole vaimoa, huono provo!!!
Vierailija kirjoitti:
Mä laitoin teipit tissien alle, kun lähdin pikkujouluihin, ei liivejä, niin oli täydelliset kookkaat pystytissit. Saivat kyllä huomiota.
Teillä miehillä se on niin helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Milloin sinä jätät rintaliivisi kotiin?
Monilla miehillä on valtavat rinnat.
Toivottavasti EI jätä.
Älä nyt yllytä, hyvänen aika!
Vaimo jätti pikkarit pois kun lähti pikkujouluihin. Kuulema onnistuu vessassa käynti nopeammin, jos tulee ripuli.
Vierailija kirjoitti:
Teillä miehillä se on niin helppoa.
Niinpä🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Kestääkö vaimo kuitenkin rintaliivien aiheuttavaa "kuumuutta" muuten, paitsi pikkujouluissa?
Nythän sä voit kotosalla pitää niitä ilman että tulee kiistaa asiasta.
T: Urpo
Vierailija kirjoitti:
Ei sinulla ole vaimoa, huono provo!!!
Ei sillä ole muuta, kuin se anoppi jonka rinnoista se alituiseen haaveilee.
Ihan sama, kenen anoppi mutta anoppi kuitenkin...
Provoja keksitään nykyään jos jonkinlaisia. Kivaa ajanvietettä tämäkin joillekin. Kommentin sentään saa.
Minäpä jätin rinnat kotiin, hah!
Tosi kätevät, tämmöiset irtomallit.
joku k-kauppias olisi kuitenkin repinyt liivit plop plop plop
Mä laitoin teipit tissien alle, kun lähdin pikkujouluihin, ei liivejä, niin oli täydelliset kookkaat pystytissit. Saivat kyllä huomiota.