Mies, kuinka usein haluaisit tapailuvaiheessa tavata naista?
Kysymys siis miehille:
Jos olet tavannut jonkun kivan naisen, niin kuinka usein haluaisit tavata häntä tapailuvaiheessa? Jos siis tilanne olisi se, että asutte samassa kaupungissa, eli ei ole esim. kymmenien kilometrien välimatkaa? Olisiko esimerkiksi viikonloppuisin, pari kertaa viikossa vai ihan joka päivä?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Riittää viikonloppuisin.
Onko sulla sitten niin kiireinen arki, ettet ehdi arki-iltaisin tavata naista?
No ei ainakaan joka päivä! Ja ei kai kenelläkään olisi aikaakaan.
Varmaankin haluaisin nähdä päivittäin, mutta introverttiys, raskaista töistä aiheutuva väsymys ja teinien leivässä pitäminen rajoittaisivat kyllä näkemisiä. Sanoisin, että lapsiviikoilla riittäisi pari muutaman tunnin näkemistä ja lapsettomilla viikoilla voitaisiin nähdä 4-5 kertaa ja se vapaa viikonloppu mielellään ainakin suurimmaksi osaksi yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin haluaisin nähdä päivittäin, mutta introverttiys, raskaista töistä aiheutuva väsymys ja teinien leivässä pitäminen rajoittaisivat kyllä näkemisiä. Sanoisin, että lapsiviikoilla riittäisi pari muutaman tunnin näkemistä ja lapsettomilla viikoilla voitaisiin nähdä 4-5 kertaa ja se vapaa viikonloppu mielellään ainakin suurimmaksi osaksi yhdessä
Tuo 4-5 kertaa on aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Minulle (olen nainen) eräs mies sanoi, että parisuhteessa ollessa hän haluaa tavata joka päivä. Mietin vaan, että miten sitä aikaa riittää, jos oletetaan, että molemmat tekevät kokopäivätyötä? Mitäs sitten, kun se mies teki päivätyötä virka-aikaan, ja jos nainen tekee vuorotyötä, niin meinaako se mies sitten illalla klo 22 mennä sitä naista tapaamaan? Tai jos välimatkaa on vaikka 30km, niin tosi paljon menee aikaa matkoihin.
Yhden kerran, korkeintaan kaksi. Sen jälkeen tiedetään varmasti haluttaako olla yhdessä, sisäkkäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle (olen nainen) eräs mies sanoi, että parisuhteessa ollessa hän haluaa tavata joka päivä. Mietin vaan, että miten sitä aikaa riittää, jos oletetaan, että molemmat tekevät kokopäivätyötä? Mitäs sitten, kun se mies teki päivätyötä virka-aikaan, ja jos nainen tekee vuorotyötä, niin meinaako se mies sitten illalla klo 22 mennä sitä naista tapaamaan? Tai jos välimatkaa on vaikka 30km, niin tosi paljon menee aikaa matkoihin.
No sitten muutetaan nopealla aikataululla yhteen.
LouLou kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittää viikonloppuisin.
Onko sulla sitten niin kiireinen arki, ettet ehdi arki-iltaisin tavata naista?
Oletko koskaan kuullut vuorotöistä? Osa on iltaisin töissä, joten vaikea silloin on treffailla iltaisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin haluaisin nähdä päivittäin, mutta introverttiys, raskaista töistä aiheutuva väsymys ja teinien leivässä pitäminen rajoittaisivat kyllä näkemisiä. Sanoisin, että lapsiviikoilla riittäisi pari muutaman tunnin näkemistä ja lapsettomilla viikoilla voitaisiin nähdä 4-5 kertaa ja se vapaa viikonloppu mielellään ainakin suurimmaksi osaksi yhdessä
Tuo 4-5 kertaa on aika paljon.
Riippuu tilanteesta. Mielelläänhän sitä viettää ihastuksensa kanssa aikaa vaikka joka päivä, jos aikataulut siihen soveltuvat. Useinhan pariskunnat asuvatkin yhdessä, joten miksi tuo olisi paljon?
Kun edellisen kerran olin sinkku, ajattelin, että sellainen joka toinen päivä olisi sopiva tahti. Hurahdimme molemmat kuitenkin niin, että halusimme tavata joka päivä, jos se vain oli mahdollista. Sitä se ihastuminen teettää. Onneksi se oli vain ohimenevä aivokemiallinen häiriö.
Olen kylläkin nainen, mutta itse ajattelisin niin, että tapailuvaiheessa on ihan ok nähdä 1-2 kertaa viikossa - voihan sitä silti HALUTA nähdä useammin, mutta kun on työt, harrastukset, muu elämä, joillain ehkä lapsiakin... Sekin voi tehdä suhteelle hyvää, että pitää välillä vähän ikävöidä tai ainakin tulee se innostunut odotus, että jee, parin päivän päästä nähdään. Tapailuvaiheessa kerran viikossa on ihan hyvä tahti etenkin, jos vietetään yö yhdessä, tai jos nähdään koko viikonlopun ajan.
Riittää viikonloppuisin.