Power, Gigantti vai Verkkokauppa, mistä ostat telkut ym?
Kommentit (39)
Olen käyttänyt kaikkia kolmea. Eniten ehkä verkkokauppaa nykyisin, vähiten Poweria.
Prismasta olen viimeiset 5 v ostanut. Inhoan noita ns ketjuliikkeitä. Ennen ketjuuntumista Veikon kone jotenkin menetteli.
Missään ei ole asiantuntemusta,,joten ihan sama mistä ostaa. Prismaan voi kärrätä takaisin, jos jotain vikaa ilmenee. Eivät urputa vähästä. Hyvät bonuksetkin saa🤔
Verkkokauppa.comista koska sieltä saa kodinkoneiden asennuksen tosi edullisesti
Eikös Verkkokauppa ole noista ainoa suomalainen? Eli varmaan sieltä kannattaa ostaa.
Powerilta pyrin ostamaan elektroniikan silloin harvoin kun tarvetta tulee. Velipoika oli sielä aikanaan töissä.
Tosi vähän ostan mitään elektroniikkaa. Telkku on vanha jne. Olen ostanut ulkomailta kaiken pienelekroniikan koska Suomi-lisä.
Ostan uuden telkan noin kerran vuoteen, kun koot kasvaa ja tai ominaisuudet paranee. Melkein vuorotellen oon käyttäny kaikkia myyjiä, tarjouksista riippuen.
Prismasta lähes kaikki koneet. Ei ole koskaan ollut ongelmia. Maksan mielelläni muutaman kympin enemmän siitä että voin olla varma homman toimimisesta.
Elisalta olen korottomalla osamaksulla tilaillut, verkkokauppa.com toisella sijalla ja gigantti kolmas. Powerista en tilaile.
Viimeisin TV on ostettu Elisalta kun sain sinne liittymän vaihdosta lahjakortin. Tietokone on Jimmssiltä. Muuten lähtisin ekana selaamaan verkkokauppa.com tarjontaa, Gigantti on boikotissa
Vaikka kuinka yritän muistella, en saa päähäni mistä ostin nykyisen telkun. Voisi olla verkkokauppa.com.
Edellisen ostin anttilasta... sitä edellisen, ensimmäiseni, mustasta pörssistä.
Saksasta tilaan elektroniikan. Saa -50 % hinnalla kotiinkannettua Suomen hintoihin verrattuna.
Verkkokauppaa, koska se on ainoa suomalainen firma noista kolmesta. Giganttia yritän välttää, jos vain mahdollista. En jaksa sitä, missä sulla on liittymät kyselemistä.
Kerran ostin gigantista ja nyt ostan mistä vaan muualta kuin sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Ostan uuden telkan noin kerran vuoteen, kun koot kasvaa ja tai ominaisuudet paranee. Melkein vuorotellen oon käyttäny kaikkia myyjiä, tarjouksista riippuen.
Oikeasti? Mitkä ominaisuudet?
Sieltä, mistä milloinkin olen haluamani halvimmalla saanut. Usein Verkkokauppa on ollut halvin, jos ei muilla ole jotain tarjousta.
Hinnat noissa melkein sama. Gigantti mulla 500m päässä joten ostan netistä ja käyn 2h kuluttua noutamassa.
Juuri ostin Verkkokauppa.comista eikä olisi voinut sujuvammin mennä. Asun yksin ja halusin ison television toimitettuna niin, että se laitetaan tv-tasolle ja viedään vanha pois. Ostin 65" telkkarin ja sellaista ei helposti yksin asemoida mihinkään.
Kaksi nuorta kaveria purki television paketista, laittoi jalustan telkkariin ja nosti sitten sen tv-tasolle. Siitä kun ovikello soi kului 10 minuuttia max kun kaverit oli jo pois vanhan telkkarin ja pakkausmateriaalien kanssa, ja uusi telkkari tv-tasolla kytkettynä ja katseluvalmiina.
Ei tässä oikein parempaa palvelua osaa odottaa. Voi hyvin olla, että Power ja Gigantti olisivat tarjonneet yhtä laadukasta asennuspalvelua, mutta Verkkokauppa.comin toimitus oli joka tapauksessa erinomaista.
Totuus!