Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähänkään paremmilla asuinalueilla

Vierailija
30.11.2024 |

Vähänkään paremmilla alueilla valitetaan aivan kaikesta. Ihan siitäkin, että käy kaupassa muina aikoina kuin heti toimistoajan jälkeen ma-pe tai ylipäätänsä käy kaupassa. Myös normaalin elämisen äänet, pesukoneen käyttö, huuhteluaineen tuoksu, väärä kampaus, vääränmallinen takki tai väärä ammattiala (kaikki muut ammattialat paitsi politikka ja valtionhallinto ovat vääriä), eri aikaan töihin lähtö, vuorotyö tai ylipäätänsä töissä käyminen ovat vääriä. Elämää ei saisi olla, ei ihmissuhteita, ei harrastuksia jne.

Joillakin on tarve puuttua ja kontrollida muiden elämää varsinkin kun nämä asiat eivät kosketa heitä itseään millään tavalla. Tämä on yksinäisten, mutta ah, niin vallanhaluisten sos.paattien/psyk.paattien ominaisuus.

Tällaiset ihmiset tuppaavat olemaan hyvin palkatuilla konservatiivisilla aloilla töissä (yleensä suhteilla) tai ovat sattuneet syntymään eliittisukuun ja se on noussut hattuun. Eletään omassa kuplassa ja pidetään itseään jotenkin ylijumalina.

Pohjimmiltaan nämä ihmiset ovat kuitenkin itse yksinäisiä, haluaisivat itse seuraa ja he ovat kateellisia kun muilla on seuraa siitäkin huolimattta, että itse ovat naimisissa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi Katajannokka ja Eira ovat tämmöisiä.

Vierailija
2/2 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on näitä, jotka pelkäävät itse vähääkään olevansa ho.moja. Ei suvaita homosaunan tuloa kaupungin osaan, koska pelätään itse paljastuvansa ho.moiksi. Ollaan niin tiukasti kaapissa, ai, että.

Siis eihän sinne saunaan edes itse näe, jos ei siellä itse käy niin miten muiden ho.mosaunassa käyminen tapahtuu muiden silmien alla? Eihän sinne pakko ole katsoa jos ei halua ja miten sinne edes näkee jos ei sinne itse mene?

Jos mietitään vaikka telkkarin ohjelmatarjontaa niin kyllähän siellä heterosek.siä näytetään kaikkk päivät aamusta iltaan ja jopa por.noakin ilmaiseksi.

(tiedän, kirjoitus poistuu kohta. Siellä on joku pahasti kaapissa oleva, joka vetää herneet nenään heti aiheesta).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi