Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveriporukassa nainen joka yrittää vietellä muiden miehet

Vierailija
13.04.2016 |

Tää on todella rasittavaa. Aina kun jonkun poikaystävä on samassa seurassa niin hän alkaa flirttailemaan ja jostain aina saa nää miesten numerotkin ja lähettelee viestiä. Kerran meni vaihtamaan vaatteita yhden kaverin poikaystävän näköetäisyydelle.. Nainen on itse varattu. Mun mielestä tosi törkeää käytöstä ja en uskalla itse näyttää miestäni kun tämä nainen heti alkaa vokottelemaan.. oli pakko avautua kun kiukuttaa:D

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaran esitteleminen ei ole rikos, mutta tavaraan ryhtyminen, no jaa, hmm..!

Vierailija
2/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakatkaa se naisissa!

Tommosta kukaan katsele

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset käräytä sitä sen miehelle?

Vierailija
4/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole lähinnä noloa. Sano nyt hyvänen aika kaverillesi että hän tekee itsensä naurunalaiseksi.

Vierailija
5/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän oksettava pyrkyri. Onkohan jotain käsittelemättömiä traumoja, tai muu hyväksynnän puute jota sitten hakemalla hakee? Mutta no, pyrkiköön hän sitten jos ei muuta osaa, tuskin jokainen mies leikkiin edes lähtee :)

Vierailija
6/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten epävarmuuksissasi ja mustasukkaisuuksissasi vain kuvittelet.

Vierailija
7/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaveriporukan ainoa sinkku hinkkaa itseään baarissa muiden miehiin. Kiertää helposti parikin rundia, kun kaikki vuorollaan kieltäytyvät... sitten jatkaakin porukasta muualle.

Vierailija
8/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutkin ovat huomanneet tämän naisen käytöksen, joten en usko kuvittelevani:D Ap

Vierailija
9/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän mies ole niitä, jotka tykkää oheisesta toiminnasta... 

Vierailija
10/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutkin ovat huomanneet tämän naisen käytöksen, joten en usko kuvittelevani:D Ap

Suat anteeks vaik kaiken kuvitteletki!

Vierailija
11/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu että se sen mies nää millainen ihminen tää nainen on. Ei varmaan uskalla vain erota :/ ap

Vierailija
12/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan tuollainen kaveri, noh se kaveruus loppui vaikka ehkei mitään dramaattista tapahtunut. oli nk. vanhapiika (vanhempi kuin mä) ja kaikenlainen flirttaili lisääntyi aina sen mukaan kuka oli raskaana .Meille tämä änkesi jopa pari päivää synnytyksen jälkeen ja pyysi tuoretta isää lenkille, kun tuosta vaimosta ei taida olla siihen. Ja meikit aika rajut noin lenkille lähtöä varten. Itse alkoi olla jo yli-ikäinen ja parhaat vuotensa tuhlasi varattujen kanssa. Kerran  hänelle ilmestyi unelmien prinssi, mutta sekin haihtui maan toiselle puolelle, joten flirttailu ja muu jatkui entistä voimakkaampana. Lopulta aika moni kaveri  otti välimatkaa tai katkaisi ystävyyssuhteen.

Vierailija
13/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, ärsyttävä tyyppi.

Yks kaverini on kans tosi flirtti, ja lisäks jos vaikka joku mies tulee baarissa juttelemaan mulle niin tää kaveri sanoo ihan varmasti jossain vaiheessa iltaa miten ko. mies on joskus "yrittäny koko illan häntä iskeä ja kehunu maailman kauneimmaksi naiseksi". Eli rivien välistä dissaa mua ja yrittää olla parempi.

Vierailija
14/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikki sinkku kaverit on tommosia. Pitäisi vissiin hankkia parempia

Vierailija
15/15 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän mies ole niitä, jotka tykkää oheisesta toiminnasta... 

Yleensä miehistä tulee cukoldeja vasta vanhemmiten kun ei enää ole niin mustasukkainen ja omistushaluinen testo-tasojen laskiessa. Aloituksessa ei tosin mainittu ikäluokkaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi