Eka vuosi kun en aio katsoa linnanjuhlia. Tuntuu törkeältä leikkaajien juhliminen, kun me muut ollaan jääty työttömiksi heidän takiaan
Kommentit (226)
En katso linnan juhlia enkä lipputankooni laita lippua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsenäisyyspäivä on ankea päivä tavallisille ihmisille, rikkaat ja korkeassa asemassa olevat porsastelee silloin.
Olen tavallinen ihminen ja juhlistan itsenäisyyspäivää omien varojeni puitteissa. Ei haittaa yhtään, jos toisilla on hulppeammat puitteet. En ole kateellinen enkä katkera.
Olen tavallinen ihminen. Meiltä osalta on leikattu työpaikat, joissa olemme tehneet tunnollisesti ja joustaen Suomen eteen töitä. Minua todellakin haittaa, että työpaikkani ja perheeni toimeentulo on katkaistu ja samalla muut kuitenkin juhlivat niillä palkastani säästetyillä rahoilla. Olen erittäin katkera ja vihainen.
Ymmärrettävää. Hyvää itsenäisyyspäivää, te Suomen leikkausveteraanit kannattelette Suomen taloutta.
Harmi kun leikkauksista ei ole ollut konkreettista hyötyä Suomen taloudelle. Heikompaan suuntaan vaan mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsenäisyyspäivä on ankea päivä tavallisille ihmisille, rikkaat ja korkeassa asemassa olevat porsastelee silloin.
Olen tavallinen ihminen ja juhlistan itsenäisyyspäivää omien varojeni puitteissa. Ei haittaa yhtään, jos toisilla on hulppeammat puitteet. En ole kateellinen enkä katkera.
Olen tavallinen ihminen. Meiltä osalta on leikattu työpaikat, joissa olemme tehneet tunnollisesti ja joustaen Suomen eteen töitä. Minua todellakin haittaa, että työpaikkani ja perheeni toimeentulo on katkaistu ja samalla muut kuitenkin juhlivat niillä palkastani säästetyillä rahoilla. Olen erittäin katkera ja vihainen.
oletko julkisella puolella töissä vai miten tuolla sinun palkastasi säästyneillä rahoilla juhlitaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko muuten maksavat valtiolle nuo kekkerit?
Summa olisi ns. mukava kuulla.
Summa löytyi 15 sekunnissa googlesta eli 310 000€:
https://www.is.fi/viihde/art-2000010868041.html
Vierailija kirjoitti:
Uhanalainen riekko on katettu pöytään.
Tää oli törkeä veto Stubbilta! Luulin sivistyneeksi.
Jos tulisi kutsu linnan juhliin niin tuskin menisin, menisin mieluummin lukemaan hyvää kirjaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrettävää. Hyvää itsenäisyyspäivää, te Suomen leikkausveteraanit kannattelette Suomen taloutta.
Harmi kun lei
Haluan myös kutsun linnan juhliin. Leikkausveteraanit nostavat työttöminä Suomen uuteen nousuun. Meitä pitäisi juhlia sankareina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oletko julkisella puolella töissä vai miten tuolla sinun palkastasi säästyne
Lue uutisia!!
Mitä tuosta ei ne vieraat mitään työttömyydelle voi. Katso vaan on muita kuuluisia suomalaisia. Muutamat eivät pääse tulemaan. Ei työttömyydellä ole itsenäisyyspäivän ja juhlan kanssa mitään tekemistä.
Kuka sinne juhliin viitsi mennä? Ahdasta, kuumaa, huono ilma, jonoja joka paikassa, ei istumapaikkoja kaikille, tylsää torvimusiikkia jne ...
PS joka on leikannut köyhiltä ei osallistu linnan juhliin. Mikä logiikka? Sinne vaan (teko)elitistipossut juhliin mukaan!
Suomi on ajettu niin surkeaan jamaan, että nykyisin melkein hävettää olla suomalainen. 17 vuotta alisuorittamista ja vain surkeampaa kohti olemme menossa.
Vierailija kirjoitti:
Taidan yhtyä teidän boikottiin. Asut voi katsoa myöhemmin ip-lehdistä, tai jättää katsomatta. Eliitin ökyjuhlat on niin passé.
Suomalaisten ostovoima on niin heikko, vessapaperin ja kahvin ostaminen tekee tiukkaa. En kestä katsoa toisten juhlivan yhteisillä rahoilla.
Eliitti ja rikkaat juhlivat keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuosta ei ne vieraat mitään työttömyydelle voi. Katso vaan on muita kuuluisia suomalaisia. Muutamat eivät pääse tulemaan. Ei työttömyydellä ole itsenäisyyspäivän ja juhlan kanssa mitään tekemistä.
Orpo, Purra, Satonen ja muut kansanedustajat. He ovat vastuussa Suomen talouden huonosta jamasta, eli kyllä, kyllä he voisivat asialle jotain tehdä.
Sinun mielipiteelläsi ja todellisuudella ei ole mitään tekemistä keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto tuhosi talouden ja nyt tyhmimmät haukkuvat niitä, jotka yrittävät korjata tuhot. Kyllä äänestäjä on tyhmä, jos ei tuota tajua.
Kokoomus on ollut joka ikisessä hallituksessa, paitsi Marinin, sitä tuhoa tekemässä viimeiset 20 vuotta. Turha syyttää Sannaa tästä. Itsehän he leikkaavat kansalaisilta ostovoiman ja ihmettelevät kun talous ei kasva. Ei varmasti kasva, kun työkyvyttömyyseläkeläisellä ei ole enää varaa ostaa ruokaansa kaupasta, vaan joutuu hakemaan sen leipäjonosta tai roskiksesta. Se ei taloutta hyödytä.
Ehdottomasti kannattaa katsoa ja kuunnella, kun hienosti pukeutunut eliitti kertoo meille tuhat ja yksi kertaa, miksi Suomi on hyvä maa.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on ajettu niin surkeaan jamaan, että nykyisin melkein hävettää olla suomalainen. 17 vuotta alisuorittamista ja vain surkeampaa kohti olemme menossa.
Marinin kaudella Suomi oli vientivetoinen trendikäs moderni maa. Orpon aikan sydänkohtauspappojen elähtänyt köyhämaa.
Jos jättäisi katsomatta aina kun hallitus sikailee ja kohtelee kansaa huonosti, olisi katsottu edellisen kerran 90-luvulla.
200+puolisot = 400