Kuka jaksaa/ehtii kokkaamaan työpäivän jälkeen?
Ihmetyttää nuo tv kokkien höpinät. Että ei siihen nyt niin kauan siihen kokkaukseen mene. Kyllä siihen menee. Ei tulisi mieleenkään alkaa jotain perunankuorintaa värkkäämään kun tulee kotiin. Aina menee tunti vaikka reseptissä olis mainittu joku naurettavan lyhyt aika 20min tms). Siihen päälle kyökin putsaus.
Kommentit (67)
Ei viitsi ja järkyttävän pahaa mautonta se ruoka kun äitini ei osannut maustaa mitään. Joku soppa oli ihan koko kattilallien täynnä vettä ja sinne vaan heitetty joku sekavinannes pakaste pussi. 😖
Vierailija kirjoitti:
Laitan melkein joka päivä ruokaa itselleni ja vaimolleni. Tosin, joskus oikaisen ja teen isomman annoksen, jota sitten syödään pari päivää. Itsellä lyhyet ja helpot työpäivät, koska lukion opettaja.
Tällä viikolla kokkailun esim tonnikalakastiketta ja täysjyväpastaa, lihapullia ja lohkoperunoita, lohisalaattia ja tomaattifetakeittoa + tuoreet sämpylät.
T. M53
Kyllä opettajilla kelpaa, kun työpäivät on max klo 09-15
Hyvin ehdin ja jaksan mutta minulle ruoanlaitto onkin rentouttava harrastus. Ja mitä enemmän sitä tekee, sitä paremmaksi ja nopeammaksi siinä tulee.
Kaikki eivät varmaankaan ajattele samoin, se heille sallittakoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä jaksa ruveta töiden jälkeen kokkaamaan kun on kotona aikaisintaan klo 22.30. Mutta perheellisillä on paremmat työajat ja luppoaikaa enemmän.
Kokkaa ennen työpäivää, äläkä makaa hanuri homeessa joutavana.
Lähden aamulla kello 9 liikenteeseen ja olen illalla kotona. Missä välissä ne kokkaukset teen?
Minä. Kerran pari viikossa toki kokoamme tähteet ja lämmitämme ne. Lisäksi noin kerran kuussa käymme ulkona syömässä, mutta emme wolttaa tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä jaksa ruveta töiden jälkeen kokkaamaan kun on kotona aikaisintaan klo 22.30. Mutta perheellisillä on paremmat työajat ja luppoaikaa enemmän.
Kokkaa ennen työpäivää, äläkä makaa hanuri homeessa joutavana.
Lähden aamulla kello 9 liikenteeseen ja olen illalla kotona. Missä välissä ne kokkaukset teen?
Osta crockpot. Aamulla ennen yhdeksää heitä ainekset siihen, asetus low:lle, ehkä ajastuskin, ja illalla kotiin tullessa sulla on valmis ruoka odottamassa. Esivalmisteluihin menee muutama minuutti.
Jessus mikä läski. Olen 56v ja BMI15.