Miksi miehet jotka "eivät saa naisia" eivät opettele tanssimaan? Ja kehitä huumorintajuaan? Niillä keinoin saa naisia.
Juuri katsoin videon jossa kaksi harmaata ylipainoista pappaa tanssi biisin Bye bye bye tahtiin aika hyvin. Ja heti tuli sellainen olo, että jos olisin heidän ikäluokkaansa oleva mummeli, niin olisin kiinnostunut jos tuollaiset papat tulisivat iskemään.
Kuten eläinmaailmassakin, urokset houkuttelee naaraita tanssiliikkein, myös ihmisurokset tekevät vaikutuksen tanssilla, siksi ennen pariskunnat tapasivat tanssilavoilla ja diskoteekeissä joissa tanssittiin. Naisten keskuudessa on edelleen se uskomus, että miehen seksitaidot näkyy tanssitaidoissa.
Omat vanhempani tapasivat toisensa Seinäjoen raviradan tansseissa. Itse taas en ole mieheni kanssa koskaan tanssinut, mutta kyllä jos mun mies yhtäkkiä alkaisi tanssia, varsinkin paritanssia jossa mies vie, olisin ihan sulaa vahaa.
Aikoinaan koulussa oli pakko ysiluokkalaisten tyttöjen käydä tanssimassa liikuntatunnilla amiksen poikien kanssa. Muistan että se oli ihan kamalaa ja pahinta, mutta sitten oli yksi nuorimies joka osasi tanssia, minäkin ujo tyttö vaan liitelin pitkin liikuntasalia hänen käsivarsillaan kuin joku disneyprinsessa, se oli mieletön tunne, ja silloin oikein ymmärsin, miksi vanhempani käyvät tansseissa.
Oma mieheni valloitti minut huumorilla ja sen avulla olemme pysyneet yhdessä jo 24 vuotta.
Kommentit (228)
Vierailija kirjoitti:
Eivät nuo incelit ole työkykyisiä, eivätkä uskalla mennä ovesta ulos muualle kuin kauppaan. Ainoa tapa on treffipalstat. Sinnekään ei osata kirjoittaa mitään, eikä laiteta kuvaa. Sitten kaikki on naisten syy.
Mitäpä jos korjaisit omaa asennettasi? Puhut aika rumasti miehistä joita et edes tunne tai tiedä heidän elämästään mitään. Ehkäpä ainoa helpotus mitä omaan elämääsi saat on muiden solvaaminen.
Voisitte välillä miettiä omaa käytöstä ja ehkä sen kautta löytää kytköksen tähän miehet vastaan naiset asetelmassa. Ehkäpä olet itse syypää miksi miesten "myrkyllisten" käytökseen. Syy ja seuraus...
Vierailija kirjoitti:
Minäkö olen joku sirkuspelle jonka tehtävä on viihdyttää naisia? Ehkä sitten saisin jotain roskalaatupillua palkinnoksim
Ei kiitos, käyn thaimaaseen panolomilla tulevaisuudessakin.
Siis sinulla on sellainen tunne, että kikkelisi on jätekikkeli, kun se ei kelpaa kuin maksusta.
Jos nyt menen sinne pimeälle ja kylmälle tanssilavalle värjöttelemään, niin milloin suunnilleen voin odottaa ekan daamin saapuvan paikalle?
Lavatanssit on katoavaa kansanperinnettä. Kävin parilla eri kurssilla ja opettelin perusteet useasta eri tanssista muttei lavatansseissa ole alle 4kymppisiä naisia. Toki noista tanssikursseista oli hyötyä, että rytmitajua ja askeleita voi soveltaa myös yökerhossa.
M38
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt menen sinne pimeälle ja kylmälle tanssilavalle värjöttelemään, niin milloin suunnilleen voin odottaa ekan daamin saapuvan paikalle?
Siellä ei ole sen enempää kylmä kuin pimeäkään. Ekat daamit saapuu kun ovet aukeaa. Heti saa hakea. Ja jos osaat tanssia, myös naiset hakee vuorollaan
Onhan se seksikästä kun mies osaa tanssia. Jason Derulo on loistava esimerkki tällaisesta
Vierailija kirjoitti:
miksi pitäisi muuttua vain saadakseen naisia?
Juuri näin. Harmi, että niin monen miehen mielenterveys ja itsetunto on kiinni vain siitä mitä naiset heistä ajattelevat.
Aina miesten pitäisi kehittää itseään, mutta naisten pitäisi aina kelvata sellaisina kuin ovat.
Tanssitaidot ja seksitaidot ei liity suoraan yhteen. Seksi on kommunikointia. Tanssia voi soolona, viedäkin voi lähes soolona. Se vastaa taitavaa runqqaamista ;)
Ei riitä tytöille. Eikä kaikille pojillekaan, jotka on naineet tanssityttöjä.
Ai kauhee jos miehen pitäis kehittää itseään! Ihan pitäisi miettiä miten olisi vetävämpi. Ei herranpaska, sehän on naisten hommaa. Miehen pitää kelvata miss Universumille paskalta haisevana kusipäänä. Nih.
Vierailija kirjoitti:
Tanssiminen on vanhanaikaista. Ei se pi**u parketilla pyörittämisestä parane, sanoi jo entinen jätkä.
Pitää tanssia nykytanssia. Jorma Uotisen esityksistä mallia.
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset ymmärrä mun huumoria, voisivat opetella ymmärtämään vähän rankempaa ja mustaa huumoriakin
Oman kokemukseni mukaan miehet on kyllä niitä herkkänahkaisia, joilta uupuu huumorintajua. Varmaan itsekin oletat, että nainen vain kiltisti hymyilee ja kuuntelee rasvaiset juttusi. Voi sitä parkua, jos saa itse samalla mitalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset ymmärrä mun huumoria, voisivat opetella ymmärtämään vähän rankempaa ja mustaa huumoriakin
Se nyt on pelkkää tilannetajun puutetta osaltasi, jos et hoksaa milloin harrastamasi huumorinlaji on ok ja milloin ei. Mustaakin huumoria kyllä naisetkin ymmärtävät siinä missä miehetkin sitä nyt vaan ei katsota soveliaaksi naiselle. Ainakaan tuntemattomien kesken.
Oma kokemukseni miehenä naisten huumorintajusta on se, että itseironia toimii aina, ja siinä nainen saa nauraa miehelle vähän tyyliin, että aika Homer Simpson se on, mutta muutoin ihan mukava. Miehen itseironia antaa naiselle valheellisen ylemmyydentunnon, ja naisten on vaikea ymmärtää sitä, että itselleen nauraminen todellisuudessa vaatii tervettä itsetuntoa. Kaikki eivät siihen kykene hauraan egon vuoksi. Sarkasmi on taas jotain sellaista, mitä suurin osa naisista inhoaa, ja mitä tulee mustaan huumoriin, niin se saattaa pelästyttää naisia oikein kunnolla. Huumorilla tarkoitan jotain sellaista, joka on spontaania, ja syntyy spontaanisti itse tilanteesta. Vanhojen vitsien kertominen ei ole huumoria minun näkökulmasta.
Homojen hommaa joku tanssiminen. Naista saa ilmankin.
Niinpä. Käytiin miehen kanssa lavatansseissa kesällä. Siellä oli paljon nuoria naisia hakijaa vailla. Missä ne naista kaipaavat miehet olivat?
On miehiä, jotka inhoavat tanssia. Keiku nyt 3 minuuttia ventovieraan kanssa. Tai saa nenäkkäät pakit: "sun kanssako".
Vierailija kirjoitti:
Lavatanssit on katoavaa kansanperinnettä. Kävin parilla eri kurssilla ja opettelin perusteet useasta eri tanssista muttei lavatansseissa ole alle 4kymppisiä naisia. Toki noista tanssikursseista oli hyötyä, että rytmitajua ja askeleita voi soveltaa myös yökerhossa.
M38
Tämä on muuttunut koronan jälkeen. Käy Komiat-yhtyeen keikoilla, siellä on kaikenikäistä porukkaa. Keikkailevat jopa opiskelijoiden bileissä.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Käytiin miehen kanssa lavatansseissa kesällä. Siellä oli paljon nuoria naisia hakijaa vailla. Missä ne naista kaipaavat miehet olivat?
Tanssiihan naiset keskenään.
Jos "se jokin" puuttuu ei tanssitaidosta tai huumorista ole apua. Myös olen sitä mieltä, että huumorintaju ja tanssitaito ovat luontaisia taitoja, niitä ei voi opetella. Tanssitaitoa voi opetella mekanisesti, mutta se on eri kuin luonnostaan hyvä tanssimaan. Kun rytmitaju ja itseoivaltaminen puuttuu niin jokin vaan siitäkin puuttuu.