Miksi miehet jotka "eivät saa naisia" eivät opettele tanssimaan? Ja kehitä huumorintajuaan? Niillä keinoin saa naisia.
Juuri katsoin videon jossa kaksi harmaata ylipainoista pappaa tanssi biisin Bye bye bye tahtiin aika hyvin. Ja heti tuli sellainen olo, että jos olisin heidän ikäluokkaansa oleva mummeli, niin olisin kiinnostunut jos tuollaiset papat tulisivat iskemään.
Kuten eläinmaailmassakin, urokset houkuttelee naaraita tanssiliikkein, myös ihmisurokset tekevät vaikutuksen tanssilla, siksi ennen pariskunnat tapasivat tanssilavoilla ja diskoteekeissä joissa tanssittiin. Naisten keskuudessa on edelleen se uskomus, että miehen seksitaidot näkyy tanssitaidoissa.
Omat vanhempani tapasivat toisensa Seinäjoen raviradan tansseissa. Itse taas en ole mieheni kanssa koskaan tanssinut, mutta kyllä jos mun mies yhtäkkiä alkaisi tanssia, varsinkin paritanssia jossa mies vie, olisin ihan sulaa vahaa.
Aikoinaan koulussa oli pakko ysiluokkalaisten tyttöjen käydä tanssimassa liikuntatunnilla amiksen poikien kanssa. Muistan että se oli ihan kamalaa ja pahinta, mutta sitten oli yksi nuorimies joka osasi tanssia, minäkin ujo tyttö vaan liitelin pitkin liikuntasalia hänen käsivarsillaan kuin joku disneyprinsessa, se oli mieletön tunne, ja silloin oikein ymmärsin, miksi vanhempani käyvät tansseissa.
Oma mieheni valloitti minut huumorilla ja sen avulla olemme pysyneet yhdessä jo 24 vuotta.
Kommentit (228)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mies muutu rumasta komeaksi sillä, että osaa tanssia.
Kyllä muuttuu. Tanssitaito lisättynä huumorintajulla paikkaa puutteita ulkonäössä.
Multa kysyttiin heti ensimmäisten kysymysten aikana osaanko tanssia, enpä tietenkään osaa.
Tanssahtelu on ilmeisesti keski-ikäisille ja sitä vanhemmille naisille tärkeä juttu.
Niin, paras tapa saada naisia on se jos saa heidät hymyilemään ja nauramaan. Ilon tuominen siis. Tanssi ja huumori ovat erittäin toimivia tapoja tämän saavuttamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei löydä naista, vastaukseksi annetaan neuvoja kuinka itseään pitäisi kehittää. Jos nainen ei löydä miestä, neuvotaan vain odottamaan (nainen ei tietenkään voi esim. tehdä aloitteita) ja keskittymään nauttimaan naiseudestaan yksin.
Netti on täynnä ohjeita miehille kuinka kehittää itseään, jotta naiset kiinnostuisivat enemmän. Naisille samanlaista sisältöä ei oikeastaan ole, paitsi joltain marginaalisilta uskiskonservatiiveilta ehkä.
Se kun saat törkeät pakit vie halut lopullisesti tutustua minkäänlaisiin naisiin, itse haluat kohdella muita sivistyneesti ketään loukkamatta liikaa tuputtautumatta, vastapuolen törkeä käytöskö on sitten ainoa palkintona.
Naisetkin voi ja pitää opiskella tai edes miettiä käytöstapojaan.
Täällä kirjoittavat miehet ovat kehittäneet uhriutumisesta oikein taiteenlajin, eli kuuroille korville menee. Samalla vaivalla kun voisi panostaa positiivisessakin mielessä :D
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei löydä naista, vastaukseksi annetaan neuvoja kuinka itseään pitäisi kehittää. Jos nainen ei löydä miestä, neuvotaan vain odottamaan (nainen ei tietenkään voi esim. tehdä aloitteita) ja keskittymään nauttimaan naiseudestaan yksin.
Netti on täynnä ohjeita miehille kuinka kehittää itseään, jotta naiset kiinnostuisivat enemmän. Naisille samanlaista sisältöä ei oikeastaan ole, paitsi joltain marginaalisilta uskiskonservatiiveilta ehkä.
Naistenlehdet ovat täynnä meikkaus- laihdutus- ja jumppavinkkejä. Miehille kun tärkeintä naisissa on ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Niin, paras tapa saada naisia on se jos saa heidät hymyilemään ja nauramaan. Ilon tuominen siis. Tanssi ja huumori ovat erittäin toimivia tapoja tämän saavuttamiseksi.
Miten tämä eroaa siitä mitä ystävät tuovat? Ystävät kuitenkin ovat ystäviä eikä seksuaalisromanttisen kiinnostuksen kohteita.
Totesin jo kouluaikana omasta ja toistenkin näkemyksestä, että olen ruma. Siksi en lähtenyt muiden kavereiden mukana tansseihin. Enkä ole koskaan käynyt. Poikamiehen elämää rumuuteni takia olen viettänyt.
Tärkeää on tanssi taito -polkka, humppa ja valssi. Voi löytyä hyvä kumppani tanssiharrastuksesta, tai tanssilavoilta. KOKEILKAA EDES, jos kumppania etsitte :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kun saat törkeät pakit vie halut lopullisesti tutustua minkäänlaisiin naisiin, itse haluat kohdella muita sivistyneesti ketään loukkamatta liikaa tuputtautumatta, vastapuolen törkeä käytöskö on sitten ainoa palkintona.
Naisetkin voi ja pitää opiskella tai edes miettiä käytöstapojaan.
Jos mies kohtelisi naista samalla tavalla, hän olisi kauhea moukka ja sika. Nainen taas saa tölväytellä miehille mitä tahtoo.
Naisia saa jos on avulias ja kuuntelee. Naiset janoaa miehen huomiota. Teppokin on tällainen.
Vierailija kirjoitti:
Kiusaamalla saa naisia.
Ja silti et oo vielä saanut yhtäkään
Vierailija kirjoitti:
Totesin jo kouluaikana omasta ja toistenkin näkemyksestä, että olen ruma. Siksi en lähtenyt muiden kavereiden mukana tansseihin. Enkä ole koskaan käynyt. Poikamiehen elämää rumuuteni takia olen viettänyt.
Ja sä sitten luovutit ilman, että ees yritit. Oisit voinnu kasvattaa vaan uhmaa, ja sitä kautta saada voimaa kulkea tavoitteita kohti, mutta sen sijaan käperryit itseesi, ja ryhdyit palstaveetiksi. Ei näin
Vierailija kirjoitti:
miksi pitäisi muuttua vain saadakseen naisia?
No esim. Allu usein kirjoittanut miten haluaa naisia, ehkä tanssimaan oppiminen auttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä eroaa siitä mitä ystävät tuovat? Ystävät kuitenkin ovat ystäviä eikä seksuaalisromanttisen kiinnostuksen kohteita.
No kyllähän sen kumppanin pitää myös olla ystävä, jopa paras sellainen.
Mitä sen sitten pitäisi elämään tuoda jos ei iloa ja naurua? Murjotusta ja vittuilua? 😅
Yhteinen iloitseminen nyt vain on paras tapa herättää toisen kiinnostus. Ei se liekki mököttämällä syty.
Vierailija kirjoitti:
Ei naiset ymmärrä mun huumoria, voisivat opetella ymmärtämään vähän rankempaa ja mustaa huumoriakin
Kyllä sellaisiakin naisia on, mutta ne ei ole sitten välttämättä niitä itseään pakkeloivia prinsessoja, vaan huppariin pukeutuvia piereskelijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mies muutu rumasta komeaksi sillä, että osaa tanssia.
Ei, mutta seksikkääksi muuttuu.
Heillä on jo nainen, ei tarvitse opetella tanssimaan.
M23 kirjoitti:
Tarkoittaako huumorintaju nyt sitä, että osaa nauraa vai osaa naurattaa toista? Jälkimmäisessä olen huono, ensimmäisessä ihan ok.
Kunhan se sopii sen kyseisen naisen huumorin kanssa yhteen, naisetkin on kaikki erilaisia yksilöitä, tosin ehkä joku ihan pieruhuumori on miehillä yleisempää kuin naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Eh, nimittäin, täältä sitä olisi huumoria tiedossa, nimittäin.
Spedelläkin naisia riitti vaikka oli helvetin ruma mies.