Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akateeminen, seurustelisitko lähihoitajan kanssa?

Vierailija
30.11.2024 |

Olen itse akateeminen, joka ei löydä töitä omalta alaltaan. Nyt olen ajatellut, että hakeudun opiskelemaan lähihoitajaksi. Olen liikkunut pääosin vain korkeakoulutettujen ihmisten kanssa. Ihmettelenkin nyt, että onko minusta enää kukaan kiinnostunut, jos vaihdan lähihoitajaksi? Kysymys saattaa ärsyttää, mutta on ihan aiheellinen.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodollinen koulutus ei ole minulle tärkeätä ja arvostan sairaanhoitajan työn korkealle.

Tietty yhdistelmä sydämen sivistystä ja tietoviisautta on sen sijaan aika tärkeätä.  haluaisin keskustella puolisoni  kanssa aatteista ja elämänkatsomuksesta sekä kulttuurista.

Oppiarvoa se ei kysy. En ole itsekään kuin fil kandi, mikä vastannee tasoltaan jotain perushoitajan tutkintoa.

Vierailija
42/42 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muodollinen koulutus ei ole minulle tärkeätä ja arvostan sairaanhoitajan työn korkealle.

Tietty yhdistelmä sydämen sivistystä ja tietoviisautta on sen sijaan aika tärkeätä.  haluaisin keskustella puolisoni  kanssa aatteista ja elämänkatsomuksesta sekä kulttuurista.

Oppiarvoa se ei kysy. En ole itsekään kuin fil kandi, mikä vastannee tasoltaan jotain perushoitajan tutkintoa.

Huutikset miesten filosofisille pohdinnoille. Naiset juttelivat näistä äitensä ja ystävättäriensä kanssa joskus 10-vuotiaina. Koittakaa ymmärtää, ettette ole naisille mikään palkinto. Sen sijaan että haaveilette mitä itse haluatte, miettikää tarkasti mitä teillä on tarjottavaa ja mihin tuo tarjottava riitää. Se diplomi-insinöörikään ei pysty vastaamaan edes perusduunarin palkkatasoon jos ottaa kotivaimon, eli siinä on aika paljon kirittävää ja kurottavaa, jos meinaa saada naisen muulla kuin rahalla

Toki on myös naisia, joilla ei ole kokemusta miehistä. Sellaisen voi saada, kun eivät tiedä mihin ovat lähdössä mukaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi