Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin saatanan pettynyt tähän lumen puutteeseen!

Vierailija
29.11.2024 |

En kestä, jos meille tulee mustajoulu tai vielä pahempaa, ylipitkäsyksy! Ei kukaan normaali jaksa tätä!

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki perustuu asenteeseen,joku kärsii,joku tykkää ,joku on sitä mieltä että aivan sama,onko tuttua huttua.Itse tykkäsin armeija aikana enemmän talvesta,,joo jo oli välillä kovia pakkasia parhailaan metsäkeikalla 42 astetta miinusta,mutta jotenkin se liikkuminen suksilla oli mulle enemmän mieleen kun kesäaikaan talsiminen maastossa.Pohjosen ukko olen, otan vastaan kiroillen mitä tulee..no en ota .

Vierailija
62/71 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on mukavaa kun ei tarvitse lenkillä liukastella. Voi käyttää kivan näköisiä vaatteitakin kun ei ole ollut pakkasta.  

Ei tarvisi tulla lunta koko talvena. Kevätkin tulisi nopeammin ja kesä. Ei lumen sulamisen odottelua.

Lumet sulaa muutamassa päivässä sitten kun alkaa lämmetä. Lumi tekee talvesta paljon siedettävämpää, en ymmärrä miksi ihmiset nauttii tästä ankeasta synkkyydestä, lumi tuo valoa, kauneutta ja harrastusmahdollisuuksia. Aito luminen talvi on oikeasti asia mistä pitäisi olla kiitollinen ja ylpeä. Se on maailmanlaajuisesti melko harvinaista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talvi = joulu, tammi, helmi

Kevät = maalis, huhti, touko

Kesä = kesä, heinä, elo

Syksy = syys, loka, marras

Olkaa hyvät. Nyt ei ole talvi vielä alkanutkaan. 

Talvi=marras, joulu, tammi, helmi, maalis

Kevät=huhti, touko

Kesä=kesä, heinä, elo

Syksy=syys, loka

Viime kesänä mitattiin helteitä toukokuusta syyskuuhun asti, eli kesä kesti viisi kuukautta. 

Vierailija
64/71 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään pimeydestä ja mustasta talvesta. Olisipa tämmöistä koko talvi.

Vierailija
65/71 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapissa on lunta. 

Vierailija
66/71 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talvi = joulu, tammi, helmi

Kevät = maalis, huhti, touko

Kesä = kesä, heinä, elo

Syksy = syys, loka, marras

Olkaa hyvät. Nyt ei ole talvi vielä alkanutkaan. 

Talvi=marras, joulu, tammi, helmi, maalis

Kevät=huhti, touko

Kesä=kesä, heinä, elo

Syksy=syys, loka

Viime kesänä mitattiin helteitä toukokuusta syyskuuhun asti, eli kesä kesti viisi kuukautta. 

Kyllä ja se on seurausta ilmastonmuutoksesta. Talvi lyhenee (ellei jopa häviä) ja kesät pidentyy

-Ap

Vierailija
67/71 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään pimeydestä ja mustasta talvesta. Olisipa tämmöistä koko talvi.

No täällä Lapissa ei sitä ole ,kaamoskin on vaan sana,valkoinenlumi ...pakkasta ..kuu  kirkas tähtitaivas ,himmeät valot päällä.

Vierailija
68/71 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä kaipaa isoja lumikinoksia. Pieni määrä lunta riittää, sillä se tuo valoa. En kaipaa siksakkia eli välillä vettä ja taas jäätyy. Iäkkäälle lonkka, jalkamurtumat vaikeita.

Vierailija
69/71 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule hakemaan Tampereelta peräkärryllä. Sitä on jo puoleen reiteen ja ensi tiistaina pitäisi olla sen verran ettei kassit näy, kun seisoo hangessa alasti.

Vierailija
70/71 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä että ei tule paljon lunta, menee vähemmän aikaa lumitöihin. Ei tarvitse lämmittää taloa, joten kuluu vähemmän puuta ja energiaa, eli ekologista tämä tämmöinen sää.

Heh että lumentakia lämmität helvatasti taloa,kuule pakkanen se jäähdyttää kämppääsi ja silloin ei yleensäkään tule lunta,lumi on eriste.

Vierailija
71/71 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapissa on lunta. 

Ihmeen vähän täällä on vielä lunta,pakkanen kiristyy ja se tietää kirkasta tähtitaivasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme