Olen niin saatanan pettynyt tähän lumen puutteeseen!
En kestä, jos meille tulee mustajoulu tai vielä pahempaa, ylipitkäsyksy! Ei kukaan normaali jaksa tätä!
Kommentit (71)
Sulla on hyvin luova tapa muodostaa yhdyssanoja.
Joo. Viime talvi oli täydellinen, paitsi niille jotka joutui lumitöitä tekemään tai ei autotallia tms.
Paras mahdollinen talvi tähän asti.
Eipä se muutu oli siitä mitä mieltä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, jos koko talvi jatkuu tällaisena. Mielummin tämä pimeys, kuin lumi loska paska.
🤮 Edellisestä kerrasta on neljä vuotta ja se oli yhtä suurta helvettiä!
-Ap
Ps: miten niin "koko talvi" jos sitä kyseistä talvea ei koskaan tule? Plussakelit eivät ole talvea!
-Ap
Terveisin Papu ja pojat
Helle - saa ihmiset epävireeseen
Helle - päiväkausia jatkuva
Helle...
Tehtaat seisoo
Toimistot seisoo
Kellot seisoo
Kun ihmiset eivät jaksa edes seistä
Helle - saa ihmiset epävireeseen
Helle - päiväkausia jatkuva
Helle...
Pakkanen - siitä suomalaiset tykkää
Pakkanen - kuljetaan nenät huurussa
Pakkanen...
On työnteko huipussaan, kun mittari on pohjassa
Ja paidat on hiessä, kun ikkunat on huurussa
Pakkanen - siitä suomalaiset tykkää
Pakkanen - kuljetaan nenät huurussa
Pakkanen...
Pakkanen - voi kun pian tulis
Pakkane
Aina kun on ollut lumetonta, olen pyytänyt Lucifeeria apuun. Uskokaa tai älkää, mutta se toimii. Kohta on lunta tulossa, sillä pyysin sitä ap:n puolesta juuri äsken. Katse taivaalle. Nyt korkkaan oluen sillä olen ansainnut sen.
Minusta on mukavaa kun ei tarvitse lenkillä liukastella. Voi käyttää kivan näköisiä vaatteitakin kun ei ole ollut pakkasta.
Ei tarvisi tulla lunta koko talvena. Kevätkin tulisi nopeammin ja kesä. Ei lumen sulamisen odottelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa maailman ihmisistä kestää koko elämän ilman lunta.
Haluatko kuulla salaisuuden? He eivät asu Pohjolassa! Heillä on kuules täysin erilainen asuinympäristö. Ja toisekseen todella moni näistä lumettoman maan kansalaisista matkustaa pohjoiseen nimenomaan TALVEN VUOKSI eli toisinsanoen lumen takia.
-Ap
Vähän eri tulla lomailemaan, kuin elää sitä lumista arkea 6 kk! Lämpöönkin on kiva mennä lomalla, mutta kuka hitto jaksaisi, että aina on +25-30!
Hyvin menisi +25-30 vaikka 9kk vuodessa, eihän tuo ole edes kuuma kuten +35 ja yli olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaan ettei ole sitä valkoista paskaa. Matkasta pohjoiseen jos sitä haluat nähdä
En matkusta, koska minä olen jo pohjoisessa; eli Suomessa! Ja täällä Pohjolassa täytyy olla Pohjolan kelit; eli 4 vuoden aikaa, talvi kevät kesä syksy
-Ap
Marraskuu on syyskuukausi! Viime "keväänä" oli ensin pitkä talvi ja siitä suoraan kesä ja helle toukokuussa! Edellisenä "syksynä" oli kesä ja helle vielä syyskuussa ja kuukauden päästä lokakuun lopussa lunta ja pakkasta, joka jäi pysyväksi lumeksi.
Nyt on ollut ihan oikea syksy syksyllä, niin kuin pitääkin. Toivottavasti talvi talvella ja kevät keväällä ja kesä vasta kesällä. Se tekee neljä vuodenaikaa! Kuluneen vuoden aikana oli vain kaksi: talvi ja kesä.
Että jos vuodenaikoja kaipaat, niin älä nyt toivo marraskuussa talvea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaan ettei ole sitä valkoista paskaa. Matkasta pohjoiseen jos sitä haluat nähdä
En matkusta, koska minä olen jo pohjoisessa; eli Suomessa! Ja täällä Pohjolassa täytyy olla Pohjolan kelit; eli 4 vuoden aikaa, talvi kevät kesä syksy
-Ap
Kokeile viikkoa tai kahta auringossa etelänlomalla. Se helpottaa pimeyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, jos koko talvi jatkuu tällaisena. Mielummin tämä pimeys, kuin lumi loska paska.
🤮 Edellisestä kerrasta on neljä vuotta ja se oli yhtä suurta helvettiä!
-Ap
Ps: miten niin "koko talvi" jos sitä kyseistä talvea ei koskaan tule? Plussakelit eivät ole talvea!
-Ap
No, kyllä täällä Pirkanmaalla tämä pirun talvi kesti viime vuonna lokakuun lopusta huhtikuuhuun. Ei kiitos, enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Kokeile viikkoa tai kahta auringossa etelänlomalla. Se helpottaa pimeyteen
Huuto naurua..........mihin pimeyteen?
Joulupukki ei pääse tulemaan, jos reen jalasten alle ei löydy lunta :(
Ei sitä lunta tarvis silläviisiin kun viimetalvena, sen verran että tuo hiekkapaska peittyy ja lakkaa kulkeutumasta jokapaikkaan. Pikkupakkanen että pysyy. Tuo umpipimeä ja musta maa on kamalaa. Ja vesisade.
70-luvulla oli vielä talvisib lunta etelä-suomessa. Mutta ei enää koska ilmastonmuutos.
Tällästä tää sitten on lähes koko loppuelämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Marraskuu on syyskuukausi! Viime "keväänä" oli ensin pitkä talvi ja siitä suoraan kesä ja helle toukokuussa! Edellisenä "syksynä" oli kesä ja helle vielä syyskuussa ja kuukauden päästä lokakuun lopussa lunta ja pakkasta, joka jäi pysyväksi lumeksi.
Nyt on ollut ihan oikea syksy syksyllä, niin kuin pitääkin. Toivottavasti talvi talvella ja kevät keväällä ja kesä vasta kesällä. Se tekee neljä vuodenaikaa! Kuluneen vuoden aikana oli vain kaksi: talvi ja kesä.
Että jos vuodenaikoja kaipaat,
Marraskuu ei ole mikään syyskuukausi, vaan talvi sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Se on hallituksen syy.
Periaatteessa kyllä. M50
Vähän eri tulla lomailemaan, kuin elää sitä lumista arkea 6 kk! Lämpöönkin on kiva mennä lomalla, mutta kuka hitto jaksaisi, että aina on +25-30!