Olen niin saatanan pettynyt tähän lumen puutteeseen!
En kestä, jos meille tulee mustajoulu tai vielä pahempaa, ylipitkäsyksy! Ei kukaan normaali jaksa tätä!
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa maailman ihmisistä kestää koko elämän ilman lunta.
Ja ovat paljon onnellisempia kuin täällä kylmässä loskassa.
Hyvä vaan ettei ole sitä valkoista paskaa. Matkasta pohjoiseen jos sitä haluat nähdä
Vierailija kirjoitti:
Haluatko kuulla salaisuuden? He eivät asu Pohjolassa! Heillä on kuules täysin erilainen asuinympäristö. Ja toisekseen todella moni näistä lumettoman maan kansalaisista matkustaa pohjoiseen nimenomaan TALVEN VUOKSI eli toisinsanoen lumen takia.
-Ap
Ihan hyvä että ei tule paljon lunta, menee vähemmän aikaa lumitöihin. Ei tarvitse lämmittää taloa, joten kuluu vähemmän puuta ja energiaa, eli ekologista tämä tämmöinen sää.
Olen iloinen kun ei ole lunta! Nytkin on kuiva keli 😊
Ihanaa, jos koko talvi jatkuu tällaisena. Mielummin tämä pimeys, kuin lumi loska paska.
Mun puolesta voi sataa vettä koko talven, kunhan pysytään plussan puolella, se on pääasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko kuulla salaisuuden? He eivät asu Pohjolassa! Heillä on kuules täysin erilainen asuinympäristö. Ja toisekseen todella moni näistä lumettoman maan kansalaisista matkustaa pohjoiseen nimenomaan TALVEN VUOKSI eli toisinsanoen lumen takia.
-Ap
No joku random viikon turisti on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaan ettei ole sitä valkoista paskaa. Matkasta pohjoiseen jos sitä haluat nähdä
En matkusta, koska minä olen jo pohjoisessa; eli Suomessa! Ja täällä Pohjolassa täytyy olla Pohjolan kelit; eli 4 vuoden aikaa, talvi kevät kesä syksy
-Ap
Monesta asiasta on silloin tällöin puutetta, mutta lumen puute saisi olla pysyvä ilmiö!
Siis nyt on kyllä syksy vielä... Ihan normaalia ettei oo lunta.
Kieltämättä tämä ankeus on alkanut masentaa. No on tässä paljon stressiä muutenkin, mutta huomaan että kaamos/harmausvaikutus kyllä vaikuttaa. Olen pakottanut itseäni lenkkeilemään silti, kuuntelee jotain podcastia samalla niin viitsii lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä että ei tule paljon lunta, menee vähemmän aikaa lumitöihin. Ei tarvitse lämmittää taloa, joten kuluu vähemmän puuta ja energiaa, eli ekologista tämä tämmöinen sää.
Haluatko tietää, että mistä tämä "ekologinen" sää johtuu? Ilmaston muutoksesta; tässä tapauksessa lämpenemisestä.
-Ap
Hyvä kun ei tarvitse tarpoa lumessa ja tehdä lumitöitä. Lisäksi lumi yleensä tarkoittaa tulevaa pääkallojääkelejä milloin ei ole mitään asiaa ulos. Itse onneksi voin tehdä töitä etänä,mutta vankina kotona jääkeleillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta silti siitä huolimatta he eivät ole "maailman onnellisimpia" kansoja. Nope. Kaikkea muuta paitsi onnellisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sulla varmaa tilastotietoa ..idioottikin tietää että pakastin antaa jatkoaikaa,lämpö grillaa ja tappaa.
Tulin töistä neljän maissa ja ihan nauratti kun kaikkialla niin rumaa ja ankeaa, pitää vaan repiä huumoria tästä kuolemankuukaudesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Ei täällä mitään turistiryntäystä ole koskaan ollut.