Saisiko vastauksia
Miksi Suomalaiset ei osaa kuunnella muuta musiikkia kun suurten levy-yhtiöiden tusinatarjoja? Jotka on päässyt loilottamaan kun on levy-yhtiön tuottajan kanssa joko maannut tai sattuu olemaan omistajan veljen tai sisaren tytär... Samat naamat joka paikassa 🤮kun Suomi on pullollaan artisteja jotka tekee itse musiikkinsa Oikeasti. Kertokaa, ja miksi omakustanne artistit jotka omalla rahallaan maksaa mustamaalataan tässä maassa, ja nämä levy-yhtiöt ja heidän artistinsa erikseen saa apurahoja ja maksavat veronsa ulkomaille.. Haloo kunnelkaa oikeaa musiikkia
Kommentit (29)
Ei kun täällä meillä käydään omakustanneartistin kimppuun hiusten värin perusteella jo. Lopettakaa se näiden levy-yhtiön bimbojen hehkuttaminen
Levy-yhtiöt omistaa nämä kaupalliset radiokanavat Suomessa siksi vaan heidän artistinsa soi radiossa ja voittaa palkintoja.
Siksi kuuluu aina näitä "suomen parhaat biisit" 😆kun itse omistavat levy-yhtiöt kanavan
Aloitus on katkeran muusikon joka joutuu puurtamaan omakustanteisesti ja tekee vielä sellaista kuraa ettei edes oma äitinsä vapaaehtoisesti kuuntele .. Itsellä soi parhaillaan australialaislähtöinen laulaja-lauluntekijä Wendy Rule eikä hän ole koskaan katkeana ulissut. On vain tehnyt omaa juttuaan ja kiitollinen jokaisesta kuulijasta joita on. Samaa suosittelen muillekin. Voi mennä kokeilemaan sitä tuttua ja turvallista itkupotkuraivaria vaikka radioiden musiikkivastaaville tai levy-yhtiöiden pomoille, omalla vastuulla tietenkin. Vaikea se on kuluttajan kuunnella tai edes tykätä jos ei mistään löydä eikä osu korviin.
Sitten ollaan ylpeitä kun saadaan eniten radiosoittoa 😄
Ei kuule tarvitse olla kun katkera radion kuuntelija, toivoisin parempaa ja uutta musiikkia ihmisiltä jotka kustantavat itse musiikkinsa! 🍁T. Ap
Olet siis muusikko, joka tekee omakustanteita, ja niitä ei soiteta radiossa.
Mutta kuka sen sanoo, että musiikkisi on yhtä hyvää, oli vaikka kuinka omassa studiossa tehtyä?