Saisiko vastauksia
Miksi Suomalaiset ei osaa kuunnella muuta musiikkia kun suurten levy-yhtiöiden tusinatarjoja? Jotka on päässyt loilottamaan kun on levy-yhtiön tuottajan kanssa joko maannut tai sattuu olemaan omistajan veljen tai sisaren tytär... Samat naamat joka paikassa 🤮kun Suomi on pullollaan artisteja jotka tekee itse musiikkinsa Oikeasti. Kertokaa, ja miksi omakustanne artistit jotka omalla rahallaan maksaa mustamaalataan tässä maassa, ja nämä levy-yhtiöt ja heidän artistinsa erikseen saa apurahoja ja maksavat veronsa ulkomaille.. Haloo kunnelkaa oikeaa musiikkia
Kommentit (29)
Kukin kuuntelee juuri sellaista musiikkia kuin omaa korvaa miellyttää. Vaikka sitten sitä tusinaa. Siihen ei muilla ole märisemistä. On ihmisiä jotka eivät lainkaan kuuntele mitään levy-yhtiön hehkuttamaa artistia tai bändiä siinä missä niitäkin jotka taas pitävät siitä levy-yhtiön hehkuttamasta artistista tai bändistä. Jonkun korvaa miellyttävät taas molemmat. Tivaa vastauksia ennemmin suoraan levy-yhtiöistä ym. jossa sitä tiettyä tusinatavaraa vaan suositaan äläkä narise kuluttajille kuin vanha sarana. Kaikki ei näy listoilla.
Eihän suomalaiset uskalla edes pukeutua eritavalla miten ne nyt uskaltaisi kuunnella mitään aitoa
Niin juuri miksi väheksyä artistia joka kirjoittaa biisinsä sydämestä ja julkaisee ja kustantaa sen itse
Mutta miksi suomalaiset lankeaa tohon tusinahöttöön kun on tarjolla ainutlaatuista musiikkia sydämestä ja ihan studiossa tuotettua
Miksi ne muutoma vaan soi radiossa vaikka mitä skeidaa suoltaa vuodesta toiseen
Minulle melodia on tärkeämpää kuin sanoitus. Yleensä kuuntelenkin musiikkia ilman laulua.
Miksi niitä studio tuotettuja oikeita artisteja ei soiteta radiossa???????????
Miksi vaan niitä levy yhtiön pallinaamoja aina
Ei omakustanne musiikki välttämättä parempaa ole.
Eikö olisi aika alkaa tajuta että ajat on muuttunut ja omakustanne artistit jotka tekee ja maksaa kaiken itse on ansainnut tulla kuulluksi musiikki on studio tuotantoja ja radio oon enemmän kuin kelpaavaa
Mirella, Viivi, Pihlaja, Bee kaikki levy-yhtiön omistajien tuttuja siksi sai sopimuksen ilman sen kummempaa kokemusta. Jenni Vartiainen, Anna Puu, Behm kuksia levy-yhtiön tuottajan kanssa ja pammm sopimus! Sit on nää idolsit ja missit ketkä sai julkisuutta tv ohjelmista
Niin ja jokainen heistä kerjää apurahoja vaikka levy-yhtiö maksaa tuotannot
Ja levy-yhtiö saa satoja tuhansia apurahoja ja vit**u maksaa veronsa Saksaan.. Kun omistus siellä
Milloin ihmiset näkee tän totuuden ja näkee ne oikeat aidot muusikot
Miten se voidaan hyväksyä että Suomi maksaa apurahoja levy-yhtiölle joka prkl maksaa verot muualle, eikö hävetä edes kuunnella tollasia "artisteja" rahaa tulee jonkun sedän kassaan kyllä kun laitetaan aivoton pentu vinkumaan bikineissä kanteen
Levy-yhtiöt ja media ovat kytköksissä. Hovi"säveltäjät" näissä yhtiöissä kuuntelevat korvat höröllä mikä on maailmalla kuuminta hottia ja sitä sitten tehdään liukuhihnalta. Ei ole edes uusi konsepti.
Nykyään on myös nämä idolssit ja uuden musiikin kilpailut, jotka hyvin pitkälle määräävät kenen musiikki radioissa soi. Pelimannin leipä ei muutenkaan ole niin kovin leveä.
Kannattaa mainostaa jos kuulee hyvää omatuotantomusaa.
Miten suomalaisetkin voi olla näin tyhmiä luulisi että tässä maassa oltaisiin edellä kävijöitä ja arvostettaisiin omakustanne artistin työmäärää ja arvoja
Ihmiset on tyhmiä ne syö mitä muutkin