Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rv5+3 luget käytössä ja nyt tuhruttaa

22.02.2007 |

Voikohan tämä enää hyväksi kääntyä? Testi plussaa siis tuossa ystävänpäivän tienoilla ja viiva vain tummeni...

Tänään sitten huomasin nyt iltapäivällä että lugemössön kanssa valui ulos punertavan ruskeaa joten onkohan kaikki menetetty jo?

Mulla lugeannos on 200mg kolmesti päivässä ja sitten vielä on zumenon 3krt päivässä... Pelottaa ihan kamalasti..

Voikohan tämä oikeasti enää edes onnistua vai lyödäänkö mua taas märällä rätillä ja lujaa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vuoto on vähäistä, se on varmasti ihan normaalia limakalvon sopeutumista uuteen tilanteeseen. Jos vuoto yltyy, ota ihmeessä yhteys lääkäriin, mutta silti peliä ei oo menetetty! Ja ehdottomasti jatkat lääkitystä.

Etenkin niin kauan kuin vuoto on ruskeaa, ei liene suurta hätää, kirkkaasta vuodosta voit sit jo vähän antaa mielen hätääntyä. Mutta peukut on täällä pystyssä, et on ihan harmitonta ja loppuu ennenku edes alkaa!

Vierailija
2/14 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskean vuodon seassa on pikkaisen punaistakin ja sellaisia pieniä pisteitä.. Mitä ne nyt ikinä sitten tarkottaakaan? Alavartalo on kuin halvaantunut, tunnoton ja jotenkin outo..

Jos olo pahenee ja kipuja ilmaantuu lisää ni minä lähen kyllä ensiapuun vaikka mikä ois.,..

Eikös näissä siirroissa ole aina kohdunulkoisen riski?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla viime keväänä plussan jälkeen plussa siis pp12.

Tuhrutteli rv5+5 - 6

Mulla oli lugesteron 3x200mg päivässä

Rv 8+4 tuli runsaasti oikein vertakin ja siitä eteenpäin tuhrutteli rv 10+5 asti. Tämä verenvuoto todettiin harmittomaksi tressireaktioksi.

Sitten tuhrutteli vielä pariin otteeseen ennen rv16 sen jälkeen ei enää tuhrunnut.

Näistä kaikista vuodoista ja tuhruista huokimatta raskaus eteni kunnialla kaksosten syntymään rv36 asti.

Eli älä vielä luovuta...

Mun käsityksen mukaan siirron jälkeen kohdunulkoisen riskiä ei kai ole, kun alkiohan laitetaan suoraan kohtuun. Korjatkaa jos olen väärässä.

Vierailija
4/14 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne, nyt pp15 ja eilen ja tänään on tullut ruskeaa tuhrua. Kirkasta verta ei luojan kiitos. Tiedän kyllä ettei tuhrun tarvitse tarkoittaa yhtään mitään mutta pelottaa niin p..keleesti. Yritän pysyä positiivisena mutta se on vaikeaa!

Kiitos kaikille jotka ovat vastailleet ettei tarvitse säikkyä.

Vierailija
5/14 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siirroissa on kuin onkin olemassa ulkopuolisen mahdollisuus koska alkio voi lähteä vaeltamaan kohdusta munatorviin. Ei nyt kuitenkaan maalailla piruja seinille!

Tsemppiä Trust!

Vierailija
6/14 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillähän on tehty siirto samana päivänä. Mulla oli tullu keskiviikon ja torstain välisenä yönä ruskeaa vuotoa ja sitähän tietysti säikähdin. Onneksi sitä ei sitten kuiteskaan tullut enää päivällä. Torstaina koko päivän alavatsaa juili ja poltteli inhottavasti.

Mulla ekassa raskaudessa alkoi vk9 ruskea vuoto ja sitä kesti useamman viikon ja silti kaikki meni hienosti loppuun asti. Miten nyt voit? En usko että peli on menetetty jos vuoto pysyy ruskehtavana.

Nevalaine

Vierailija
7/14 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota vuotoa tuli siis vain tuona torstai-iltapäivänä sen yhden lugemössökerran verran. Ja sen jälkeen ei mitään. Pieniä pisteitä siinä oli punaista, mutta ei niin että voisi sanoa veriseksi sitä vuotoa.

Nyt ei sen jälkeen ole onneksi vuotoja näkynyt, eikä tarttis näkyäkään. Ultraa en saanut aikaistettua ellen sitten mene yksityiselle, se on vielä vähän auki.

Menkkakivut alavatsalla on ajoittain aika kovia, mutta niin muistelisin niiden olleen silloin kun Ellaa odotin. Nyt on menossa rv5+5 ja ei kai tässä auta kuin mennä päivä kerrallaan ja keräillä lisää viikkoja. Mulla on sitten se ensimmäinen ultra rv8+0 :)

Oireet on jotenkin laantuneet, tai pikemminkin ovat sellaisia aaltomaisia eli joskus on enemmän oireita ja taas sit joskus vähemmän. Kai sen niin kuuluu ollakin?

Toivon vaan niin kovin että pullalla olis kaikki hyvin, että saisimme hänet sulkea syliimme lokakuussa <3 Suuri pyyntö, mutta kunpa se toteutuisi :)

Trust ja pulla 5+5

Vierailija
8/14 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trust! aika samoissa mennään. MInulla eka raskaus 4+5 ja menkkamaisia jomotuksia, tosi kovia, oli eilen. Olin íhan hätäännyksissä, mutta varmaan me naiset koetaan tuntemuksia eritavoin, yritän ajatella niin, vaikka keskenmeno pelottaa hirveesti. Claudian kanssa mietittiin, jos perustettaisiin oma lokakuisten odottajien ketju tänne. Tule mukaan jakamaan raskausaikaa kanssamme!

Vierailija
9/14 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuon edellisen viestini sain tänne kirjoitettua ja suljin koneen mennäkseni vessaan, tunsin kuinka jotain lämmintä holahti...

Vertahan se, kirkkaanpunaista ja hyytymiä seassa... Eli se siitä sitten. Tämäkin rakas lensi pilven päälle, ukin ja Ellan kaveriksi...

Mieli on tyhjä ja sydän raskas.

Kuinka tästä eteenpäin? en jaksa enää yrittää koska aina pettyy, en jaksa enää nähdä missään mitään hyvää... Olen turta.

Maanantaina soitto polille, josko pääsis tsekkauttaan että onko kohtu tyhjenemässä kunnolla...

:(

Vierailija
10/14 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli niin paha olo sun viestistä :( Voi kun kaikki kuiteskin kääntyisi parhain päin. Voima sulle. Tuletko sitten kertomaan miten sulle kävi, kun olet käynyt tarkistuttamassa tilanteen.

Jaksamista Nevalaine

Vierailija
11/14 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa päivällä molskahti ulos sellainen iso möntti missä oli vaalea cashew-pähkinän näköinen (ilmeisesti se vauvanalku) mötikkä keskellä... Ja verta lorisee... Krampit on kans kovat joten näin se vaan menee..

Kaksi keskenmenoa, kaksi enkeliä ja miljoona miljoona kyyneltä...

Ammattiauttajalle on päästävä puhumaan, kun alkoi tuossa autolla ajaessa houkuttamaan se rekan eteen kääntäminen... En näe tässä elämässä enää mitään järkeä... Miten jaksaa eteenpäin kun ympärillä läheiseni senkun nauttivat raskauksistaan ja poksauttelevat vauvoja ulos?

Trust ja kp1

Vierailija
12/14 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä mitkään sanat riitä sua lohduttamaan, mutta paljon voimia teille, että jaksaisitte tästä eteenpäin!!!

Vierailija
13/14 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt kaikki loppui ennen kuin kunnolla alkoikaan....

Iso halaus sulle. Miten taas näin voi käydä ja miks just samat ihmiset aina saa kärsiä. Sitä vaan ihmettelen. Elämä on niin epäreilua, että oikein todella vihaks pistää!!!

Mutta koita jaksaa, kyllä se elämä vielä teillekin hymyilee, niin minä ainakin uskon. Ei se voi enää johtaa kuin suuntaan parempaan..Pakkohan sen on. Ja jossain se palkinto odottaa...

caliendre

Vierailija
14/14 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Trust, olen niin surullinen puolestasi. : (

Voimia sinulle ja jaksamista..!

-Tua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän