Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 31 vuotias nainen ja mieheni on pian 60. Ärsyttää, kun hän ei jaksa tehdä mitään.

Vierailija
29.11.2024 |

Ehdotin, että lähetään syömään ravintolaan pe illan kunniaksi ja sitten baariin kuuntelemaan muusikkia ja tanssimaan. Hän sanoi, että ei jaksaisi ja haluaisi viettää illan tv n äärellä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iästähän se ei ole sinänsä kiinni, 60-vuotiaat on yleensä vielä työelämässä ja jaksaa kyllä. Hesarissakin oli juuri juttu, miten Storyvillessä on 60+:illa mieletön meno, drinkit läikkyy ja tanssilattia on täynnä ysäri-EDM:ää tanssivia kuusikymppisiä. 

Mutta toki, aika monia ei enää kiinnosta semmoinen. Itseäni lakkasi jo kolmekymppisenä kiinnostamasta. Kirjan ja TV:n äärellä vietän tämänkin perjantain. Koska se on aidosti se, mistä nautin eniten näin syksyisenä perjantai-iltana.

Noin ison ikäeron suhteista yleensä, minusta sellaiseen ei pitäisi ryhtyä ellei tosiaan ole joku suuri sielunyhteys taustalla, jolloin tämmöiset erot siinä haluaako ravintolaan vai ei, ei ole merkittäviä. Eikä sekään, kun toisella aikanaan alkaa kunto huonota ja on oikeasti vanhus, kun itse on vielä nuorehko. Olen nähnyt tällaisia ikäeropareja, joissa rakkaus on kantanut pitkät omai

Minä menen kuntosalille baarin sijaan

Kaunota56v

Vierailija
42/45 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten moni on sanonut, niin miksi siellä baarissa ja bilettämässä pitää ravata joka viikonloppu? Kuten joku sanoi... eikö pahin fonous ole mennyt jo ohitse aikapäiviä sitten 🥹 *itkunauru* Olet jo yli 30, eli sinullakin on jo ikää eikä tuollainen ole sopivaa enään.

Joku kutsui tytöksi... aikuinen a*kka olet jo etkä enään nuori nainen. Turha syyttää vain miestä iästä. Ala ajatella realistisesti ja tehkääpäs yhdessä mukavia asioita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten moni on sanonut, niin miksi siellä baarissa ja bilettämässä pitää ravata joka viikonloppu? Kuten joku sanoi... eikö pahin fonous ole mennyt jo ohitse aikapäiviä sitten 🥹 *itkunauru* Olet jo yli 30, eli sinullakin on jo ikää eikä tuollainen ole sopivaa enään.

Joku kutsui tytöksi... aikuinen a*kka olet jo etkä enään nuori nainen. Turha syyttää vain miestä iästä. Ala ajatella realistisesti ja tehkääpäs yhdessä mukavia asioita!

Hear hear!

Vierailija
44/45 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi siellä baarissa pitää notkua yli kolmikymmenvuotiaana? Tuossa iässä pitäisi ihan muiden asioiden kiinnostaa.

Vierailija
45/45 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ymmärtää mitä tarkoitat, kun miehen ja naisen vuosissa olette samanikäisiä. 60-vuotias mies on vielä reipas hurmuri, mutta vähän vähemmän suosittu kuin nuoremmat. Keski-ikäinen 30 v nainen on parhaat päivänsä nähnyt ja kauneutensa menettänyt, vaikka jaksaakin liikkua yms. Eli miten ikä on oleellista, kun se on sama?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi