Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 31 vuotias nainen ja mieheni on pian 60. Ärsyttää, kun hän ei jaksa tehdä mitään.

Vierailija
29.11.2024 |

Ehdotin, että lähetään syömään ravintolaan pe illan kunniaksi ja sitten baariin kuuntelemaan muusikkia ja tanssimaan. Hän sanoi, että ei jaksaisi ja haluaisi viettää illan tv n äärellä.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottamatta kantaa ikäeroon, mutta ei tuon ikäisen naisenkaan tarvitse missään baareissa enää viikonloppuja pyöriä. Se aika on jo ohi.

Muutama kerta vuodessa riittää.

Ihme vanhanaikainen ajattelu. Ei se nykyään ole iästä kiinni. Ihmisillä voi olla eri elämänvaiheissa erilaisia kausia, ja biletyskausi voi olla vaikka kuusikymppisenäkin. Tai nelikymppisenä, tai viidenkympin villityksessä. Itsekin kolmekymppisenä nyrpistelin nenääni baarielämälle, olin varma että se oli opiskeluajan juttuja ja nyt takanapäin lopullisesti. No, 44-vuotiaana tuli avioero miehen aloitteesta, ja kas kummaa, alkoikin baarit kiinnostaa. Nyt olen 50 ja lähden radalle kun siltä tuntuu. En todellakaan mieti muiden mielipiteitä siitä ollenkaan, eikä pitäisi kenenkään muunkaan miettiä.

Vierailija
22/45 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi tykkää meidän av-mammojen seurasta enemmän kuin sinusta. Ymmärrän hyvin että harmittaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imet hänen energiat joten mitä muuta voisit odottaa?

Vierailija
24/45 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen nelikymppinen ja jaksaisin syömään ja tanssimaan mut ne paikat on jo niin koluttu et evvk.

Vierailija
25/45 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n pakko olla ammatiltaan joku epätoivoinen hoitaja, tarhatäti tai ala-asteen opettaja. Pahimpia naispuolisia spurguja, aina menossa hörppäämään tai tulossa hörppäämästä. 

Vierailija
26/45 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juokse tyttö, juokse. Ota rahat ja juokse. Tai jos et saa rahoja, juokse silti.

Yli kolmenkymmenen vuoden ikäero on todella liikaa. Viisikymppinen jaksaa esittää vireää parikymppiselle pari viikkoa. Ihan omien testosteronihuurujensa takia. Että luulee saavansa omaa nuoruuttaan takaisin kun imee sitä nuoresta kumppanista. Ei toimi pitkään. Ikä ja tylsistyminen tulee, kun toisella vielä olisi aikaa ja energiaa tutustua maailman moniin puoliin.

Keskusteluun liittyy Kaunotar56v

Voisin huvikseen lähteä kanssasi, minulla on urheilutaustaa, jaksatko varmasti tanssia kanssani koko illan? Lisäksi olen miesmagneetti, joutuisit sivusta katsojan rooliin. Osaan meikata kauniisti ja vartaloni on..no melkein täydellinen. Minusta on kiva jutella miehille, vaikka olen uskollinen.Miksi olet tuommoisen miehen kanssa? itse en viitsisi.

Vierailija
27/45 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi KUROSEN SAMI?????

Vierailija
28/45 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää kumpaakin viettämästä mieleistään iltaa? Mene sinä ystävien kanssa ulos ja mies jää kotivahdiksi rentoutumaan. 

Vierailija
29/45 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voin lähteä missä asut? T: 49 v mies

Mä oon ihan ilman miestä. Se kävi viimeksi äsken vonkaamassa mutta kieltäydyin. 

Halua olis mutta se ei kohdistu häneen enää ikinä.

Vierailija
30/45 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää kumpaakin viettämästä mieleistään iltaa? Mene sinä ystävien kanssa ulos ja mies jää kotivahdiksi rentoutumaan. 

Koska kyseessä provo

Olen 4 vuoden päästä 60v ..suurin osa ihmisistä ilmeisesti vain haistelee omia pierujaan sohvalla sen ikäisenä?

Minä menen kohta 2 tunniksi salille

Kaunotar56v

Vierailija
31/45 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kyseessä provo

Olen 4 vuoden päästä 60v ..suurin osa ihmisistä ilmeisesti vain haistelee omia pierujaan sohvalla sen ikäisenä?

Minä menen kohta 2 tunniksi salille

Kaunotar56v

Mä oon 59 ja kuuma kuin helvetti. Tarvitsen miehen mutta vain vartiksi.

Vierailija
32/45 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia miehet on parisuhteessa: laiskoja löllyköitä

Vierailija
33/45 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä mutta siten että vaimo on 15 vuotta nuorempi. Aina on hänellä joku paikka kipeänä eikä pysty juuri mitään tekemään. Nivelet eivät vaan kestä sitä painoa. Aina on suuret suunnitelmat mutta seinä tulee nopeasti vastaan. No on hänessä paljon hyvääkin.

Vierailija
34/45 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa siis ymmärtää muttei ymmärrä antaa😅

Vierailija
35/45 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
36/45 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juokse tyttö, juokse. Ota rahat ja juokse. Tai jos et saa rahoja, juokse silti.

Yli kolmenkymmenen vuoden ikäero on todella liikaa. Viisikymppinen jaksaa esittää vireää parikymppiselle pari viikkoa. Ihan omien testosteronihuurujensa takia. Että luulee saavansa omaa nuoruuttaan takaisin kun imee sitä nuoresta kumppanista. Ei toimi pitkään. Ikä ja tylsistyminen tulee, kun toisella vielä olisi aikaa ja energiaa tutustua maailman moniin puoliin.

Keskusteluun liittyy Kaunotar56v

Voisin huvikseen lähteä kanssasi, minulla on urheilutaustaa, jaksatko varmasti tanssia kanssani koko illan? Lisäksi olen miesmagneetti, joutuisit sivusta katsojan rooliin. Osaan meikata kauniisti ja vartaloni on..no melkein täydellinen. Minusta on kiva jutella miehille, vaikka olen uskollinen.Miksi olet tuommoisen miehen kanssa? itse en viitsisi.

Miksi 60 vuotias mies? Minä tapasin komean mieheni kun olin nuori. Oletko ap pulska ja tyydyit johonkin jämämieheen?

Kaunotar56v

Vierailija
37/45 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otsikossa on ikä mainittu?

Ai niin. Täähän on provo.

Vierailija
38/45 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttu sä ole mikään nainen. Etkä etenkään 31 vee. Vedä käteen pelle.

Vierailija
39/45 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iästähän se ei ole sinänsä kiinni, 60-vuotiaat on yleensä vielä työelämässä ja jaksaa kyllä. Hesarissakin oli juuri juttu, miten Storyvillessä on 60+:illa mieletön meno, drinkit läikkyy ja tanssilattia on täynnä ysäri-EDM:ää tanssivia kuusikymppisiä. 

Mutta toki, aika monia ei enää kiinnosta semmoinen. Itseäni lakkasi jo kolmekymppisenä kiinnostamasta. Kirjan ja TV:n äärellä vietän tämänkin perjantain. Koska se on aidosti se, mistä nautin eniten näin syksyisenä perjantai-iltana.

Noin ison ikäeron suhteista yleensä, minusta sellaiseen ei pitäisi ryhtyä ellei tosiaan ole joku suuri sielunyhteys taustalla, jolloin tämmöiset erot siinä haluaako ravintolaan vai ei, ei ole merkittäviä. Eikä sekään, kun toisella aikanaan alkaa kunto huonota ja on oikeasti vanhus, kun itse on vielä nuorehko. Olen nähnyt tällaisia ikäeropareja, joissa rakkaus on kantanut pitkät omaishoitajuusvuodet ja kaikki. Mutta useimmissa tapauks

Ravintolaan jos on ihan pakko päästä, voi mennä ystävänkin kanssa, ihan kahdestaan olemaan ilman mitään suurempaa seuruetta. Niin minä yleensä teen parhaan ystäväni kanssa, joka lähtee ilman kumppania mukaan. Täytyy kyllä tosi menevä olla, jos kotiviikonloput eivät ole viihtyisiä. Tiedän monia hyvin vanhojakin about 80v ihmisiä, ketkä ovat päättäneet treenata itsensä huippukuntoon ihan vain oman hyvinvoinnin ja pidemmän eliniän takia. 

Kun nyt näitä asioita pohdit niin sinun kannattaa miettiä, onko se kannaltasi todella sen arvoista vai ei?

Vierailija
40/45 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi rikas ja kuuluisa ap ei ulisisi palstalla.

Terkuin : H.allis  H.arkimo..mulla seisoo...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi