Muille flirttaileva mies, joka ei myönnä asiaa
Mies on nyt viime vuosien aikana pitänyt aivan naurettavaa flirttiä kaupan kassoilla ja ravintoloiden tarjoilijoille noin 10-15 kertaa siten, että olen seissyt vieressä häpeästä punaisena. Ei siis todellakaan mitään tavallista tuttavallisuutta. Myös yksi ystäväni on nähnyt pari näistä tapauksista.
Jälkeenpäin mies ei kuitenkaan myönnä mitään vaan antaa minun ymmärtää kuvitelleeni. Heittäytyy ylimieliseksi ja ilkeäksi. Onko tässä kyse narsistista, jonka uhri ei enää loppujen lopuksi tiedä, uskoako omia silmiään ja korviaan? Vai onko kyse vain ilkeydestä ja röyhkeydestä? Ja mistä ylipäänsä on kyse, jos ei myönnä sellaisiakaan tekojaan, jotka useampi on nähnyt?
Kommentit (9)
En todellakaan flirttaile itse, jos sitä tarkoitit.
Tai jos tarkoitit, millaista miehen flirttailu on, niin se on kuin ihastunut, vähä-älyinen teini kihertelisi ihastuksen kohteelleen. Usein myös tuo kohde on näyttänyt kiusaantuneelta.
Mun miehellä on rasittava tapa tuijottaa kaikkia, siis myös miehiä, ja tästä on käyty keskusteluja, mutta ei. On jotenkin ihan saaa*#@%n raivostuttavaa kun ollaan kahdestaan vaikka lenkillä, niin tuijottaa vastaantulevia ja tietenkin siellä on myös yksinäisiä naisia. Ei siis flirttaile, mutta on raivostuttavaa,,joten ymmärrä täysin että jos vielä alkaisi flirttailla niin huh huh.
Aiheettomasti mustasukkainen eksäni syytti minua vieraille miehille flirttailusta. Kohtelun kyseisiä miehiä aivan samalla tavalla kuin ketä tahansa muutakin ihmistä eli normaalilla ystävällisyydellä. En suostunut muuttamaan käytöstäni, eikä eksäni kysyttäessä osannut kertoa miten minun pitäisi käyttäytyä eri tavalla vieraiden miesten seurassa.
Tämä hänen aiheeton muatasukkaisuutensa oli erittäin rasittavaa, koska lopulta se rupesi vaikuttamaan omaan käyttäytymiseeni muita ihmisiä kohtaan, aloin olla varuillani ja varautuneempi jotta en antaisi eksälleni aihetta kohtaukseen.
On syystäkin eksä, hänen jälkeensä en ole enää pystynyt seurustelusuhteisiin koska siinä suhteessa oli muutakin traumatisoivaa kuin pelkkä hänen muatasukkaisuutensa.
Vierailija kirjoitti:
Aiheettomasti mustasukkainen eksäni syytti minua vieraille miehille flirttailusta. Kohtelun kyseisiä miehiä aivan samalla tavalla kuin ketä tahansa muutakin ihmistä eli normaalilla ystävällisyydellä. En suostunut muuttamaan käytöstäni, eikä eksäni kysyttäessä osannut kertoa miten minun pitäisi käyttäytyä eri tavalla vieraiden miesten seurassa.
Tämä hänen aiheeton muatasukkaisuutensa oli erittäin rasittavaa, koska lopulta se rupesi vaikuttamaan omaan käyttäytymiseeni muita ihmisiä kohtaan, aloin olla varuillani ja varautuneempi jotta en antaisi eksälleni aihetta kohtaukseen.
On syystäkin eksä, hänen jälkeensä en ole enää pystynyt seurustelusuhteisiin koska siinä suhteessa oli muutakin traumatisoivaa kuin pelkkä hänen muatasukkaisuutensa.
Ymmärrän täysin, mutta näissä meidän tilanteissa ei ole kyse aiheettomista epäilyistä. 99 % ajasta käyttäytyy mielestäni normaalisti ja tavallisesti sekä miesten että naisten seurassa. Nuo meidän tilanteet menevät ihan överiksi. Ne ovat tosi kiusallisia tilanteita, suorastaan täysin överiksi meneviä.
Viime vuosien aikana, eli aiemmin ei ole käyttäytynyt noin? Jokin vanhenevan miehen ikäkriisi kai. Kuulostaa kusipäiseltä, en kattelis tuollaista kertaakaan.
Exäni käyttäytyi läsnäollessani hyvin flirttailevasti naisille. Se on todella nöyryyttävää. Pää kallellaan söpösteli ja silmät vilkkuen lirkutteli kassanaisille. Juhlissa ja sen sellaisissa seisoi hyvin lähellä naisia ja pisti parastaan jutuissaan jälleen silmät vilkkuen. Mitään ei myöntänyt, vaikka sokea Reettakin näki mitä äijä touhusi. Seurustelu päättyi lopulta täydelliseen luottamuspulaan. Mies touhusi naisten kanssa myös minulta näkymättömissä, ilman housuja.
Aiheesta oli täällä joku aika sitten pitkä, hyvä ja asiallinen ketju.
Miehesi on vain ystävällinen muille, jotkut aina luulevat sitä flirtiksi. Oletko ap introvertti ?
Annatko esimerkin flirttailusta?