From tv-sarja
Oletteko katsoneet? Minusta tosi hyvä sarja ja odotan innolla neljättä kautta! Jätti vaan paljon kysymyksiä ilman vastauksia..
Kommentit (33)
Katsomosta olen katsellut, "ihan ok" voisin sanoa.
Vähän pelottaa se, lässähtääkö koko juttu, eli jos menee liian 'oudoksi', tai asiat eivät koskaan 'selviä' vaan jää vaan ilmaan roikkumaan kun sarja aikaan päättyy.
Toinen asia: en voi olla miettimättä onko sarja tehty tekoälyä hyödyntäen?! Ei siinä mitään jos on, mutta tuntuu että tuossa on ns. liki "kaikki mahdolliset" kliseet, mitä kauhuleffoissa-/kirjoissa on ollut...
On kellaria, soittorasioita, outoja ötököitä, on pelottavia 'lapsikummituksia', hämähäkkejä, kamalavirneisiä 'hahmoja', jopa majakkakin on monessa 'kauhujutussa', on 'pelottavaa raskautta' (mitä sieltä syntyy jne.) se 'kimonokummituskin' on tutunoloinen jostain jne. mitä nyt äkkiseltään jaksoin listata.
Mutta pointtina se, että vähän 'tårta på tårta' kaikki mahdollinen, vähänkään pelottava ympätty mukaan. Siksi tulee vähän 'tekoäly käsikirjoittajana' mieleen.
Sarjan tunnusmusiikki on hyvä <3
Kuinka se on hävinnyt netflixiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin sitä muutaman jakson, mutta se oli liikaa woke propagandaa tai siinä oli liikaa tummaihoisia, joten lopetin katsomasta sitä.
Onko tosiaan noin? Lostissa ei ollut lainkaan wokea.
Lost on 2004-2010, joten silloin TV-sarjoissa ei vielä ollut wokea, se tuli vasta 2010-luvulla. Mutta joo, siis ei tuo From oikeastaan niin paha ole, mutta itse olen vain tullut herkemmäksi propagandalle, ja olen alkanut katsomaan valkoisempia TV-sarjoja ja elokuvia.
Itseäni tuon sarjan suhteen pelottaa eniten ehkä se, että käykö samoin kuin Lostissa, että sarjaan kirjoitetaan uusia juonikuvioita toinen toisensa jälkeen niin että lopulta sarjan tekijätkään eivät kykene selvittämään tietään ulos tekemästään juonisekamelskasta millään onnistuneella tavalla.
No, täytyy toivoa, että ovat edes jotain ottaneet opikseen Lostin tekemisestä ja onnistuvat välttämään ne pahimmat ongelmat ja sudenkuopat tässä sarjassa
Tuleeko se myös telkkarista? Milloin?
Sarja kiinnostaisi. Onko se muualla kuin mtv:n maksullisella?
Onko se hävinnyt netflixistä
Tekisivät mieluummin samoilla näyttelijöillä lisäjaksoja Lost-sarjaan. Hugo saaren hallitsijana.
Mutta kiinnostaa tämä toinenkin sarja. Miksi en löytänyt sitä netflixistä, vaikka se vuosi sitten sinne ryminällä tuli.
Katoin trailerin ja sarja vaikutti mielenkiintoiselta.
Vierailija kirjoitti:
Ettei vaan käy samoin kuin tuolle Lost -sarjalle, samoja tekijöitä.
Tää fromi vaan hyppäs jo syvään päätyyn samointein. Ei tarvinu oottaa 3 kauteen kuten lostissa😅
Miksi kaikki pitää saada ilmaiseksi? Maksakaa jos haluatte katsoa tai.olkaa hiljaa!
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki pitää saada ilmaiseksi? Maksakaa jos haluatte katsoa tai.olkaa hiljaa!
Maksan jo Netflixistä, jossa oli joskus se eka kausi. Olisi kohtuullista, että sinne olisi tullut muutkin.
Maksan myös disney +.
Katsoin putkeen koko ekan kauden xD