Miksi lyhyet naiset eivät kelpuuta lyhyitä miehiä?
Kommentit (220)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituudesta on tutkimusten mukaan hyötyä muun muassa työelämässä. Jos hankkii lapsia, haluaa näille tietenkin kaikki geneettiset edut. Esimerkiksi ykköstyypin diabeetikon kanssa en myöskään ryhtyisi hommiin.
Pitkä jässikkä pääsee varmasti baarin portsariksi helpommin kuin lyhyt jässikkä, mutta itse ainakin toivoisin omalle jälkikasvulleni akateemisempaa alanvalintaa. Niissä tuskin reisiluun tai selkärangan pituus vie kauhean pitkälle.
Tutkimusten mukaan vie. Pituus tuo ilmeisesti miehelle jotain uskottavuuslisää. Eihän siinä mitään järkeä ole, mutta ihmisten tekemisissä nyt ei yleensäkään ole järjen hiventä.
Uskottavuuslisää epäakateemisen väestön parissa ehkä. Hyvä esimerkki on Arvo Ylppö, joka pääsi pienikokoisuudestaan huolimatta alansa korkeimpiin virkoihin ja arkkiatriksi asti.
Näin lyhyenä naisena käy mies 160cm-200cm+ Iso valikoima!
Pituus ja akateemisuus tuskin korreloivat mitenkään, joten eivät sulje toisiaan pois. Pituus ei vain ole yläkoulun jälkeen missään älyllisissä ympäristöissä relevantti seikka.
No miksi se akateemisuus täytyi tähän keskusteluun edes tuoda? Jos niillä ei ole poissulkevaa vaikutusta toisiinsa, voi hyvinkin tavoitella kumpaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituudesta on tutkimusten mukaan hyötyä muun muassa työelämässä. Jos hankkii lapsia, haluaa näille tietenkin kaikki geneettiset edut. Esimerkiksi ykköstyypin diabeetikon kanssa en myöskään ryhtyisi hommiin.
Kiltti mies tekee ahkerasti töitä ja hänellä on dippa inssin paperit aalto yliopistosta. Kyllä noista on enemmän hyötyä kuin pituudesta. Parisuhdemarkkinoilla hän kuitenkin on täyttä roskaa suomi naisten silmissä.
En noista parisuhdemarkkinoista tiedä, mutta mulla (169cm) on puolisona 172cm kiltti dippainssi jolla on ykköstyypin diabetes. Hän on ihana <3
Saattaa hyvinkin olla ihana. Ihania tyyppejä on kuitenkin myös terveessä väestössä. Minulla ei ole niin loistavat geenit, kuten harvalla suomalaisella on, että uskaltaisin ottaa riskiä.
Miehen pitää olla pitempi.Moni pitkä mies tykkää lyhyemmistä naisista.Oikeesti on rumaa jos ukko ja akka yhtä pitkiä.Ei tu ukon niska kipeeksi alkuvaiheessa kun kumartuu pussailee,eihän sitä pussailua pitkään ehkä jatku.Alkuhuuma. Mies 185cm,nainen 165cm.Suomessa on komeita miehiä,silmän iloja.Yleensä he on juuri tarvis miehiä.Puku-ukoista en tykkää.Enkä kyllä lyhyistäkään.Mutta makunsa kullakin.Kriteerinsä.
En ole ikinä kiinnostunut kenestäkään pituuden perusteella. Jos saisi vapaasti valita, niin varmaan lähelle omaa pituutta. Eli koska olen lyhyt, niin lyhyys on miehessä ehdottomasti etu. Mutta epäolennainen ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä kiinnostunut kenestäkään pituuden perusteella. Jos saisi vapaasti valita, niin varmaan lähelle omaa pituutta. Eli koska olen lyhyt, niin lyhyys on miehessä ehdottomasti etu. Mutta epäolennainen ominaisuus.
Ehdottomasti etu mutta epäolennainen ominaisuus? Valitse jompikumpi
Koska suomalaiset muijat ovat pinnallisia kusipäitä. Aasialaisia naisia ei haittaa tippaakaan miehen lyhyys.
Minulla on lyhyt mies. Olen itse keskimittainen. Olemme onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies tekee ahkerasti töitä ja hänellä on dippa inssin paperit aalto yliopistosta. Kyllä noista on enemmän hyötyä kuin pituudesta. Parisuhdemarkkinoilla hän kuitenkin on täyttä roskaa suomi naisten silmissä.
Mikäs pitkissä ja terveissä diplomi-insinööreissä on vikana?
Ei tietysti pidä yleistää, mutta,, jos puhutaan miespuolisista dippainsseistä,, niin jotain piirteitä ehkä on, joita voi joku pitää vikoina. Työkeskeisyys, jossa tietysti hyvätkin puolensa. Monesti yleissivistyksen puute seurauksena koulutuksen teknisyydestä ja elämän työkeskeisyydestä. Usein huonot sosiaaliset taidot ja mielikuvitsettomuus.
Vierailija kirjoitti:
Koska suomalaiset muijat ovat pinnallisia kusipäitä. Aasialaisia naisia ei haittaa tippaakaan miehen lyhyys.
Ihan samanlaisia on "muijat" kuin te "äijätkin" :D Turha siis ylentää itseään alentamalla muita vaikka katkeruutta tuntuukin olevan ilmassa :)
Varmaan sen takia, että lyhyet miehet on naurettavan näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
No ei kai, koska ovat itsekin sellaisia hobitteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietysti pidä yleistää, mutta,, jos puhutaan miespuolisista dippainsseistä,, niin jotain piirteitä ehkä on, joita voi joku pitää vikoina. Työkeskeisyys, jossa tietysti hyvätkin puolensa. Monesti yleissivistyksen p
Oletko koskaan tehnyt dippainssien töitä? Niissä tarvitaan todella paljon mielikuvitusta, kun täytyy kehitellä luovia ratkaisuja teknistaloudellisiin ongelmiin. Oman tuttavapiirin dippainssit täytyy illanistujaisten tietovisailuissa laittaa eri joukkueisiin, koska ovat muuten liian ylivoimaisia.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti etu mutta epäolennainen ominaisuus? Valitse jompikumpi
Vähän niin kuin ulkonäkö yleensäkin. Jos johonkin ihastuu, niin kyllä kaikki menee. Jos nyt teoriassa ajattelee, niin kaikilla on tietysti jotain mieltymyksiä. Sitten kyllähän se helpottaa pussailua ym. ym. , jos on samanpituinen.
Jos olet lyhyt mies, niin älä siitä murehdi, vaan keskity olemaan kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietysti pidä yleistää, mutta,, jos puhutaan miespuolisista dippainsseistä,, niin jotain piirteitä ehkä on, joita voi joku pitää vikoina. Työkeskeisyys, jossa tie
Olen nähnyt dippainssin kokoavan Brion puurautatietä.
Heitän tähän omat hölmöt mielipiteeni.
Pidän lyhyistä naisista (ja tämän seuraavan osan joku kuitenkin käsittää toisella tavalla) koska he ovat jotenkin nuorekkaampia vaikka ikää olisikin. Liekö sitten sattumaa tähän asti, mutta monet tietämäni alle 160cm naiset ovat olleet myös hyvin pirteitä ja iloisia persoonia mikä on viehättävää.
Olen itse 179cm pitkä, mutta ei minua haittaisi jos nainen olisi minua pitempi. Ennemmin tuntisin jonkinlaista hassua ylpeyttä tyyliin "minullapa on kumppanina tämmöinen ihana harvinaisuus". Pitkät naiset ovat myös jotenkin ylväämpiä ja komeita (ei siis maskuliinisella tavalla) tulee mieleen joku aristokraatti/ylhäisön edustaja.
Keskimittaiset naiset ovat, no keskimittaisia. Ei heistä pituuden puolesta ole mitään kummempaa sanottavaa.
Olen lyhyt noin 155 senttinen nainen. Vuosien aikana minulla on ollut poikakavereita / miehiä joiden pituus on vaihdellut 170 - 191cm välillä. Minulle pituudella ei ole ollut koskaan väliä, sillä aina olen joutunut niska kenossa heitä katselemaan. Näin ollen en ymmärrä kysymystä.
Jo on taas soopaa.
Minä olen 162, en varsinaisesti lyhyt, mutta aika lyhyt silti. En ole koskaan ollut pitkien miesten kanssa "sillai". Kyllä ne söpöimmät on aina olleet suht itseni kokoisia silmämääräisesti. Ehkä 170senttiä. Lapsen tein n. 165senttisen kanssa, en tiedä pituutta mutta ei se minusta pidempi ole.
En ilmeisesti tunne viehätystä hujoppeihin tai itseäni huomattavasti isompiin miehiin. Olen itse tanakka ja miehet on painaneet varmaan vähemmän. En tuntisi oloa turvalliseksi jonkun jättiläisen kanssa. Erään äkäisen miehen sain ihan omin käsin ulos ovesta.