Kaverini on sanonut monesti miehellensä että haluaa erota viimeistään kun lapsi muuttaa pois, mies ei usko
Sanoo suoraa että ei usko. Mies elättää täysin, asunto miehen, rakkaus yksipuolinen. Miksi KUKAAN on ihmisen kanssa joka sanoo ettei halua olla tulevaisuutta yhdessä? Onko mies jotenkin tyhmä?
Kommentit (62)
Siinähän on vain miehen kertomus asiasta. Mikähän olisi vaimon jos häneltä kysyttäisiin. Olen samassa tilanteessa ainakin ulkopuolisen silmin, joten kerronpa hieman tilanteesta. Kyllä, haluan erota, olen monesti tämän sanonut, mutta mies on luvannut tehdä erosta niin vaikean ettei kannata. Minulla ei kokemusperäisen tiedon perusteella ole syytä epäillä tätä. Tietenkään mies ei tätä asiaa toitota muille. Perheen elatus. Kyllä, mies käy töissä, minä en koska olen työkyvytön. Tämän vuoksi saan kelalta rahaa, joka kaikki menee perheen ruokiin ja muuhun perheeseen liittyvään. Mies toki maksaa myös, mm. lähes kaikki laskut, mutta hänellä jää silti säästöön, minulla ei mitään. Ja entä rakkaus. Rakkauteni on ajan oloon sammunut, mies ei ole koskaan edes rakastanut. Hän etsii jatkuvasti minusta vikoja, mutta ei suostu eroamaan koska yhteinen asunto ja yhteinen omaisuus. Toki hän varmaan muille väittää omistavansa yksin kaiken. Joten ap, sinä tiedät vain sen mitä mies haluaa kertoa. Miksi uskot kaiken ilman mitään todisteita.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän on vain miehen kertomus asiasta. Mikähän olisi vaimon jos häneltä kysyttäisiin. Olen samassa tilanteessa ainakin ulkopuolisen silmin, joten kerronpa hieman tilanteesta. Kyllä, haluan erota, olen monesti tämän sanonut, mutta mies on luvannut tehdä erosta niin vaikean ettei kannata. Minulla ei kokemusperäisen tiedon perusteella ole syytä epäillä tätä. Tietenkään mies ei tätä asiaa toitota muille. Perheen elatus. Kyllä, mies käy töissä, minä en koska olen työkyvytön. Tämän vuoksi saan kelalta rahaa, joka kaikki menee perheen ruokiin ja muuhun perheeseen liittyvään. Mies toki maksaa myös, mm. lähes kaikki laskut, mutta hänellä jää silti säästöön, minulla ei mitään. Ja entä rakkaus. Rakkauteni on ajan oloon sammunut, mies ei ole koskaan edes rakastanut. Hän etsii jatkuvasti minusta vikoja, mutta ei suostu eroamaan koska yhteinen asunto ja yhteinen omaisuus. Toki hän varmaan muille väittää omistavansa yksin kaiken. Joten ap, sinä
Okei, luin aloituksen nopeasti. Eli mies ei ole sinun kaverisi vaan nainen. Silti aloitus on ihmeellisen miestä puolusteleva. Tässä silti näkökulmaa asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän on vain miehen kertomus asiasta. Mikähän olisi vaimon jos häneltä kysyttäisiin. Olen samassa tilanteessa ainakin ulkopuolisen silmin, joten kerronpa hieman tilanteesta. Kyllä, haluan erota, olen monesti tämän sanonut, mutta mies on luvannut tehdä erosta niin vaikean ettei kannata. Minulla ei kokemusperäisen tiedon perusteella ole syytä epäillä tätä. Tietenkään mies ei tätä asiaa toitota muille. Perheen elatus. Kyllä, mies käy töissä, minä en koska olen työkyvytön. Tämän vuoksi saan kelalta rahaa, joka kaikki menee perheen ruokiin ja muuhun perheeseen liittyvään. Mies toki maksaa myös, mm. lähes kaikki laskut, mutta hänellä jää silti säästöön, minulla ei mitään. Ja entä rakkaus. Rakkauteni on ajan oloon sammunut, mies ei ole koskaan edes rakastanut. Hän etsii jatkuvasti minusta vikoja, mutta ei suostu eroamaan koska yhteinen asunto ja yhteinen omaisuus. Toki hän varmaan muille väittää omistavansa yksin kaiken. Joten ap, sinä
Miten se mies tekee erosta vaikean, jos vain lähdet. Ei hän voi sille mitään. Voit vain muuttaa pois ja aloittaa oman elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän on vain miehen kertomus asiasta. Mikähän olisi vaimon jos häneltä kysyttäisiin. Olen samassa tilanteessa ainakin ulkopuolisen silmin, joten kerronpa hieman tilanteesta. Kyllä, haluan erota, olen monesti tämän sanonut, mutta mies on luvannut tehdä erosta niin vaikean ettei kannata. Minulla ei kokemusperäisen tiedon perusteella ole syytä epäillä tätä. Tietenkään mies ei tätä asiaa toitota muille. Perheen elatus. Kyllä, mies käy töissä, minä en koska olen työkyvytön. Tämän vuoksi saan kelalta rahaa, joka kaikki menee perheen ruokiin ja muuhun perheeseen liittyvään. Mies toki maksaa myös, mm. lähes kaikki laskut, mutta hänellä jää silti säästöön, minulla ei mitään. Ja entä rakkaus. Rakkauteni on ajan oloon sammunut, mies ei ole koskaan edes rakastanut. Hän etsii jatkuvasti minusta vikoja, mutta ei suostu eroamaan koska yhteinen asunto ja yhteinen omaisuus. Toki hän varmaan muille
Voihan sitä aloittaa vaikka miten laaja-alaisen kiusanteon. Lue lehtiä, siellähän niistä kerrotaan. Aina ei erosta selviä täysissä sielun ja ruumiinvoimissa. Tämä vastauksena kohtaan 5 kun ei lainaukset taas toimi.
Nainen täysin riippuvainen miehestään. Mies varmasti ajattelee, ettei nainen pysty lähtemään. Mutta jollei avioehtoa, nainen saa puolet omaisuudesta, joten pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Nainen täysin riippuvainen miehestään. Mies varmasti ajattelee, ettei nainen pysty lähtemään. Mutta jollei avioehtoa, nainen saa puolet omaisuudesta, joten pärjää.
Samaa mietin. Onko avioehtoa. Asunnot ja kaikki voi mennä puoliksi. Jos omaisuutta on oikeasti paljon, niin ei naisella tule mitään taloudellisia ongelmia.
Tunnen tuollaisen tapauksen. Nuorin viimeinen lapsi muutti pois kotoa. Nainen ilmoitti, että erotaan. Ja vei mukanaan miljoonan omaisuuden. Hauskinta tässä oli, että se mies oli jäämässä omaisuutensa turvin ennen aikaisesti eläkkeelle, josta oli puhunut ja haaveillut pitkään. Ne ei jäänytkään. Ei ollutkaan enää varaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän on vain miehen kertomus asiasta. Mikähän olisi vaimon jos häneltä kysyttäisiin. Olen samassa tilanteessa ainakin ulkopuolisen silmin, joten kerronpa hieman tilanteesta. Kyllä, haluan erota, olen monesti tämän sanonut, mutta mies on luvannut tehdä erosta niin vaikean ettei kannata. Minulla ei kokemusperäisen tiedon perusteella ole syytä epäillä tätä. Tietenkään mies ei tätä asiaa toitota muille. Perheen elatus. Kyllä, mies käy töissä, minä en koska olen työkyvytön. Tämän vuoksi saan kelalta rahaa, joka kaikki menee perheen ruokiin ja muuhun perheeseen liittyvään. Mies toki maksaa myös, mm. lähes kaikki laskut, mutta hänellä jää silti säästöön, minulla ei mitään. Ja entä rakkaus. Rakkauteni on ajan oloon sammunut, mies ei ole koskaan edes rakastanut. Hän etsii jatkuvasti minusta vikoja, mutta ei suostu eroamaan koska yhteinen asunto ja yhteinen omaisuus. Toki hän varmaan muille
Kyllä se yhdessä omistettu asunto tekee eroamisen vaikeaksi. Siis jos toinen haluaa vaikeuttaa eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän on vain miehen kertomus asiasta. Mikähän olisi vaimon jos häneltä kysyttäisiin. Olen samassa tilanteessa ainakin ulkopuolisen silmin, joten kerronpa hieman tilanteesta. Kyllä, haluan erota, olen monesti tämän sanonut, mutta mies on luvannut tehdä erosta niin vaikean ettei kannata. Minulla ei kokemusperäisen tiedon perusteella ole syytä epäillä tätä. Tietenkään mies ei tätä asiaa toitota muille. Perheen elatus. Kyllä, mies käy töissä, minä en koska olen työkyvytön. Tämän vuoksi saan kelalta rahaa, joka kaikki menee perheen ruokiin ja muuhun perheeseen liittyvään. Mies toki maksaa myös, mm. lähes kaikki laskut, mutta hänellä jää silti säästöön, minulla ei mitään. Ja entä rakkaus. Rakkauteni on ajan oloon sammunut, mies ei ole koskaan edes rakastanut. Hän etsii jatkuvasti minusta vikoja, mutta ei suostu eroamaan koska yhteinen as
Helpoksi. Asianajaja saa rahat omaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Omaisuus on miehen. Mietin vaan hiljaa itsekseni että hänellä on kaikki raha ja omaisuus lähteä, mutta hän haluaa olla naisen kanssa joka suoraan sanoo ettei halua olla tämän kanssa. Niin MIKSI???? Eikö jokainen itseään kunnioittava ihminen lähde tuossa kohtaa jos mahdollista? ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin. Onko avioehtoa. Asunnot ja kaikki voi mennä puoliksi. Jos omaisuutta on oikeasti paljon, niin ei naisella tule mitään taloudellisia ongelmia.
Ei mene puoliksi. Avoliitto. Kaikki on miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mene puoliksi. Avoliitto. Kaikki on miehen.
Tässä tapauksessa mies on kyllä täysi idiootti tai aivan lapatossu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, luin aloituksen nopeasti. Eli mies ei ole sinun kaverisi vaan nainen. Silti aloitus on ihmeellisen miestä puolusteleva. Tässä silti näkökulmaa asiaan.
Sinulla on ihmeellisen miesvihamielinen tulkinta ja näkökulma.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen tuollaisen tapauksen. Nuorin viimeinen lapsi muutti pois kotoa. Nainen ilmoitti, että erotaan. Ja vei mukanaan miljoonan omaisuuden. Hauskinta tässä oli, että se mies oli jäämässä omaisuutensa turvin ennen aikaisesti eläkkeelle, josta oli puhunut ja haaveillut pitkään. Ne ei jäänytkään. Ei ollutkaan enää varaa!
Ei tuo kyllä hauskaa ole vaan surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaisuus on miehen. Mietin vaan hiljaa itsekseni että hänellä on kaikki raha ja omaisuus lähteä, mutta hän haluaa olla naisen kanssa joka suoraan sanoo ettei halua olla tämän kanssa. Niin MIKSI???? Eikö jokainen itseään kunnioittava ihminen lähde tuossa kohtaa jos mahdollista? ap
Rakkaus saa aikaan ihmeellisiä asioita. Ja kaikki eivät ole heti eroamassa jos vähän on sukset ristissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus saa aikaan ihmeellisiä asioita. Ja kaikki eivät ole heti eroamassa jos vähän on sukset ristissä.
Vähän sukset ristissä? Toinen ei halua olla jatkossa enää yhdessä, niin toinen sitten haluaa olla kumminkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksipuolinen rakkaus on kyllä hienointa maailmassa. Kannattaa pysyä yhdessä vaikka toinen toivoisi eroavansa :D
Mitä mieltä olet kaverisi älykkyydestä?