Mihin vaatteisiin ja asusteisiin 35-vuotias ei enää voi pukeutua? Mitä kannattaa suosiolla jättää nuoremmille?
Kommentit (56)
- kyllä 35 voi olla timmi fitness-tyyppi, miksei napapaitaa?
- ei 35 ole vielä ryppyinen rintamuksesta, miksei avonaista?
- ja isollekin naiselle käy röyhelöt?
- ja hei, jos naisella on upeat sääret, ne on vielä 70:senäkin. Minihametta ei ehkä niin että just peittää pikkarit, mutta yli polven kyllä!
ihme käsityksiä 35:sista, kuin ne olisi jo eläkkeellä.
Minusta hän ei kylläkään ole tyylikäs, vaikka pirteä ja hyväkroppainen onkin.
eli istuvia ja oikean kokoisia vaatteita,
minihamettakin jos vaan kroppa kunnossa!
Esim. Madonna, Kylie Minogue, Katriina Wuoristo (vai miten se kirjoitetaan), Täydelliset Naiset -sarjan pääosien esittäjät, sitten se Amyn lailla -sarjan päätähti jne.
Ei 50 v ole minusta mikään mummoikä, vaikka oma äitini onkin isoäiti tuossa iässä. Itse olen 26-vuotias ja odotan innolla kypsymistä.
nuo sun mainitsemat vaatteet. Ikääkin just se 35. Ei noi välttämättä ihan " teineillekään" käy.. Tarkoitan, että vaate ja kantaja kun natsaa yhteen niin se on silloin ihan sama mikä ikä on.
Nämä " yli 30- v ei saa käyttää sitä ja sitä" on ihan täyttä soopaa. Katso peiliin ja ole reheellinen itsellesi niin näytät hyvältä.
Monella 19-v napapaidat kamala näky jos mahaa liikaa, sen sijaan kaverillani joka 37-v napapaita tosi hyvännäköinen kun omaa pyykkilautavatsan.
kun harhaluulo kolmevitosesta joku suonikohjuinen rypistyny!!!!???
HALOO! Kattokaa ympärillenne.
luulisi muuten 25-35 olevan tämänkin palstan keski-ikä. Eikös ne teini äidit ole omalla palstallaan, väliin näistä kommenteista saa kyllä ihan toisen kuvan.
Teinivaatteisiin pukeutuva ilmentäisi siis teinien ideologiaa jne.
... siis suonikohjua ja muuta appelsiini-ihoa löytyy---
entä sitten NAPAPAITA ja läskit pursuaa sen alta---
---
Kukaan ei vaan kehtaa sanoa HEILLE -
onneksi on tämä netti...
http: //gofugyourself. typepad. com/go_fug_yourself/2007/02/well_played_tin. html#more
Hups. Olen 50+, työssä missä pitää useimpina päivinä pukeutua asiallisesti ja silti käytän hameita jotka on polven yläpuolelle (ei sentään mini), paitoja joissa on röyhelökaulus ja myös neuletakkeja joista sellaiset löytyy. Niissäkin on tyyliä ja "tyyliä"....
Ja kyllä - voin käyttää mustia farkkulegginsejä minimekon tai tunikan kanssa ihan hyvin tai lyhyitä neulemekkoja paksujen sukkisten kanssa jopa töissä olematta tyylitön. Rakastan värikkäitä kietaisumekkoja erityisesti kesäaikaan.
t pieni ja siro
Saa pukeutua kaikkeen. Se on omasta vartalosta, asenteesta ja tyylistä kiinni mut pukee. Ei iästä koskaan.
Eipä tule nyt mitään mieleen. . Itse olen 35 v ja nyt päällä Emp:n musta korsetti
paita sekä tummansininen pillifarkut . Mustaa lyhyttä nahkatakkia (aitoa nahkaa) käytän usein ja tennareita
[quote author="Vierailija" time="19.01.2015 klo 01:15"]
Eivät taida palsta teiniäidit tajuta minkänäköinen on kolmekymppinen. Esim. Jannika B, Martina Aitolehti, Chisu, Jenni Vartiainen, Nicki Minaj, Kirsten Dunst, Irina Shayk, Miranda Kerr, Bar Rafaeli ja Christina Aguilera kuuluvat tuohon ikäryhmään. Rupsahtaneita keski-ikäisiä, joilla läski tursuaa ja suonikohjut pullottavat. Aivan täysiä kurppia verrattuna vaikka nuorempiin Jessie J:hin ja Keshaan?
Eivät kaikki naiset muutu tuksuiksi ja jennihaukioiksi kun 30v tulee täyteen. Monilla tosin työ pakottaa kiskomaan sen jakkupuvun ja avokkaat päälle, vaikka mieluummin kulkisi revityissä pillifarkuissa ja tennareissa.
[/quote]
Kysehän ei ole siitä, että läskit tursuaisi tai kyseiset ja muutkin kolmi - tai neli tai viisi - kymppiset eivät olisi aivan hehkeitä ja hemaisevia. Kyse on siitä, ttä ei nuo yllä mainitut mitään tyylikkyyden perikuvia ole, vaikka muotilehtienkin sivuilla keekoilevat. (no Miranda Kerr on aika style, mutta ei mun tyyli sama silti ole). Toisin sanoen, syy olla esittelemättä persettään ja tissivakoaan ei ole se, että niiden timmiydessä olisi jotain vikaa, vaan se, että niiden esitteleminen ylipäänsä ei ole tyylikästä.
ei enää 35 cv täyttäneelle-
napapaita
minihame
avonaiset kaula-aukot ja röyhelöpusero
---
riippuu tietysti kropan kunnosta ja
onko yli-alipainoa tai suonikohjuja!!!