Kelpaisiko sulle avoin suhde?
Mitä mielipiteitä herää jos sinulle ehdotetaan avointa suhdetta?
Kommentit (59)
Jos mieheni ehdottaisi avointa suhdetta, niin katsoisin sen olevan ensiaskel eroon ja siihen, että todennäköisesti hän on jo pettänyt, vähintään henkisesti ja toivoo nyt minun antavan hänelle siunauksen siihen pettämisen jatkamiseen.
Eli eroaisin aikalailla saman tien. En ole kiinnostunut avoimesta suhteesta.
hahahah just näin unta mun entisestä avohoidosta...ikävä kyllä on jo vainaa, oisin voinut jatkaa, joo, mikä kenellekin sopii, mitä se kellekään kuuluu
Ei. Ehdotus riittäisi eroon tai siihen etten tapaisi miestä uudestaan.
Hyvin sopisi. Mies ei enää pysty ja voisin hoitaa läheisyydentarpeeni diskreetisti muualla.
Muuten suhteemme on hyvää kumppanuutta ja viihdymme yhdessä, yhteistä historiaa jo 30v
Noup. Jos puolisoni ehdottaisi moista, niin mieluummin eroaisin.
Meillä kaveripiirissä useita tuollaisia suhteita, mutta ei ole meidän, eikä mun juttu.
Varmaan alkaisin katselemaan uutta asuntoa, harmi että pitäisi jaksaa tässä vielä vuosi asua verosyistä. Mutta sitten tulisi ero.
Kaikki jotka tunnen ja jotka ovat tähän ratkaisuun päätyneet, ovat käyttäneet tätä viimeisenä yrityksenä pelastaa parisuhde - huonoin tuloksin.
Yleensä suhteessa on ollut jo pettämistä, jonka jälkeen alistuvampi osapuoli (kynnysmatto) suostuu avaamaan koko suhteen, jotta saisi toisen pidettyä. Rikkoen kuitenkin itsensä samalla.
Ei kelpaisi. Ainoa tilanne jossa voisin alkaa avoimeen suhteeseen jos kumppanini tai minä itse en pystyisi/haluaisi enää harrastaa seksiä ollenkaan. Tässä tilanteessa en kuitenkaan haluasi romuttaa pitkäaikaista hyvää suhdetta vaan sallisin sen että seksin voi hakea muualta.
Ei kiinnosta. Eiköhän tuo ole sama kuin sinkkuus
Sopisi nykyiseen elämäntyyliini. Itse asiassa paras ratkaisu jos suhteen ehdot sopivat molemmille. Haluan olla täysin vapaa ihminen.
Se ei vaan sovi arvomaailmaani millään tasolla. Oma puolisoni on ollut jo pitkään haluton ja kyvytönkin seksiin ja tätä AINA tarjotaan ratkaisuksi. Että hae seksisi muualta. Mutta kun se ei vaan sovi mun arvoihin, ei millään tasolla.
Meidän suhde on avoin ja meidän seksielämä on parempaa kuin muiden vauvalaisten. Te ette varmaan harrasta sitä ollenkaan. Arvasinko oikein?
Ei,jos haluan kulkea vapaasti,elelen sinkkuna,en parisuhteessa.
Ei ole "hyvää" tai "huonoa" seksiä. On seksiä jossa on rakkautta ja kiintymystä, silloin se on aina hyvää! Syleilyjä on aamuin illoin, miten se vieraan ihmisen kanssa edes luonnistuisi? Olisi absurdia.
Tunne-elämältään kylmät ehkä kykenee siihen.
Ahdistavan ahdasmielistä porukkaa..
Olen miettinyt tätä. Seksi oman kumppanin kanssa puuduttaa ja tiedän, että kysyntää olisi. En ole kuitenkaan 25 vuoden aikana pettänyt. Meillä on yhteistä omaisuutta, jonka molemmat haluaisivat pitää ja muuten kaikki sujuu - joten miksi erota jos vain seksi sakkaa? Paras ratkaisu voisi olla pisempi sivusuhde. Ei niin suurta riskiä taudeista ja vähemmän säätöä muutenkin. En aio tätä kuitenkaan ehdottaa. En usko, että mies olisi valmis.
Avoimia suhteita on vain kahta toimivaa mallia, ensimmäisessä suhde oli avoin alusta alkaen ja toisessa toinen osapuoli on menettänyt joko kiinnostuksen tai kyvyn seksiin.
Että tämä parisuhde ei ole minulle.