Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajeltu mies turn-off muillekin?

Vierailija
28.11.2024 |

Mies siis jostain syystä ajelee alapäänsä täysin karvattomaksi. Mulle siitä tulee  fiilis etten ole aikuisen miehen kanssa tekemisissä. En tiedä, johtuuko siitä että vehje ei ole iso ja vatsassa vähän pyöreyttä. Näky on siis vähän lapsenomainen ja joudun aina taistelemaan etten sitä katsoisi ja päästäisi fiilistä lopahtamaan. Vaatteet päällä mies on miehekäs ja muutenkin käytökseltään äijä, joten tämä ristiriita ehkä vielä korostuu siksi. En tiedä, mitä mies tykkäisi, jos sanoisin, että haluan karvat.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yhtään turn off. Ennen mies ajeli karvat kokonaan pois ja tykkäsin.

Nykyään ei edes saksilla lyhennä ja minua ne karvat ällöttävät suihinotossa.

Entä jos kalu on sen kokoinen ettet saa sitä kokonaan suuhusi ennen kuin alat kakomaan? Mitä karvat haitata silloin? 

Sen kokoinen on, että kyllä ne välillä osuvat nenään ja huuliin, jos ottaa syvemmälle. Todellakin ne silloin häiritsevät ja ällöttävät.

Vierailija
42/49 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini ehdottomasti! En tykkää karvoista enää yhtään. No ehkä se ei sovi kaikille, just jos on pieni muna jonka päällä roikkuu vatsa.

Mut iso elin on upeesti esillä ilman karvoja. Nam!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaluni on komea paljaana. Siksi se pysyy karvattomana.

Voisi kuvitella ettei asia kuulu kellekään muulle. 

Siis se on niin pieni ettei näy normi karvoituksen seasta? 

Miksi penikseni koko kiinnostaa sinua? Ei se liity aiheeseen. Karvaton penis on kuin pronssiveistos. 

Vierailija
44/49 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yhtään turn off. Ennen mies ajeli karvat kokonaan pois ja tykkäsin.

Nykyään ei edes saksilla lyhennä ja minua ne karvat ällöttävät suihinotossa.

Entä jos kalu on sen kokoinen ettet saa sitä kokonaan suuhusi ennen kuin alat kakomaan? Mitä karvat haitata silloin? 

Jos ison kalun ottaminen syvälle saa kakomaan niin suihinottajalla on paha harjoituksen puute ja vajavaiset taidot.

Vierailija
45/49 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Posliini ehdottomasti! En tykkää karvoista enää yhtään. No ehkä se ei sovi kaikille, just jos on pieni muna jonka päällä roikkuu vatsa.

Oletan että olet nainen etkä käy edes siivoojana uimahallissa miesten puolella. Miehenä voin vakuuttaa, että jostain valtavan eturepun alapoimun alta esiin punkeva epämääräinen säkkärä ei paranna tilannetta yhtään sen enempää kuin karvojen ajelukaan. Ongelma ei ole karvoissa.

Vierailija
46/49 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan häpykarvoja; niiden tukistelu ja pyöritteleminen saavat veren kiertämään paremmin ja lisäävät kiihottuneisuutta ja orgasmeja!

Vierailija
47/49 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ajeleen kalunympäristön  ja pallit paljaaksi, muualla kuten jaloissa, vatsan päällä on karvoitus, ajettu kaveri on hilpeän näköinen, tekis mieli venyttää munasta ja päästää irti, paukahtaa iloisesti. 

Vierailija
48/49 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle myös täysi karvattomuus miehellä alakerrassa on halun tappaja. Jollain tavalla vaan näyttää naurettavalta. Ei mulle aikuisesta miehestä lapsi tule mieleen, mutta se on jotenkin kuin miehekkyyden vastakohta.

Ei tarvitse mitään hervotonta puskaa kasvattaa, kunhan kuitenkin on selvät karvat, niin se on omaan mieleen miehekästä.

Tietenkin kaikki saa omille karvoilleen tehdä mitä haluavat. Olisi kyllä hankala tilanne, jos olisi kiinnostava mies, mutta ilman housuja ei sytyttäisi. Kyllä minä tykkään katsella kiihottavaa mieskroppaa, niin olisihan se tympeää, jos se jalkoväli olisi sitten sellainen epämiehekäs näky.

Vierailija
49/49 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

käyn myös sokeroinnissa tarpeen vaatiessa. Ei tule silloin pistävää sänkeä.

Valhe!

Öö, miten niin? Oon nyt käynyt vuoden verran. Karvankasvu vähentynyt paljon. Se mikä hitaasti kasvaa, on hentoa, harvaa eikä pistele. Kun vielä höyläsin aiemmin niin sitä piti tehdä parin päivän välein ettei pistelisi. Karvan pää ilmeisesti erilainen? Nyt riittää kun sokeroi 5-6 viikon välein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi