Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajeltu mies turn-off muillekin?

Vierailija
28.11.2024 |

Mies siis jostain syystä ajelee alapäänsä täysin karvattomaksi. Mulle siitä tulee  fiilis etten ole aikuisen miehen kanssa tekemisissä. En tiedä, johtuuko siitä että vehje ei ole iso ja vatsassa vähän pyöreyttä. Näky on siis vähän lapsenomainen ja joudun aina taistelemaan etten sitä katsoisi ja päästäisi fiilistä lopahtamaan. Vaatteet päällä mies on miehekäs ja muutenkin käytökseltään äijä, joten tämä ristiriita ehkä vielä korostuu siksi. En tiedä, mitä mies tykkäisi, jos sanoisin, että haluan karvat.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vaan vieläkin, että eikö aikuisilla ihmisillä ole oikeasti muuta pohdittavaa julkisesti, kuin häpykarvoitus tai kikkelin koko? Kertoo kyllä tason missä mennään! Ei tarvita kalliita Pisa tutkimuksia!

Vierailija
22/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vaan vieläkin, että eikö aikuisilla ihmisillä ole oikeasti muuta pohdittavaa julkisesti, kuin häpykarvoitus tai kikkelin koko? Kertoo kyllä tason missä mennään! Ei tarvita kalliita Pisa tutkimuksia!

Sä en nähtävästi itse osaa availla parempia keskusteluja tänne, kun vingut vaan toisille keskustelijoille heidän mielenkiinnon kohteistaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä en nähtävästi itse osaa availla parempia keskusteluja tänne, kun vingut vaan toisille keskustelijoille heidän mielenkiinnon kohteistaan?

Sulla on varmaan siitäkin joku fakta tieto?

Vierailija
24/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo haluaa minun olevan posliini alakerrasta ja minulle sopii. Sillä tavalla saan mielihyvää suuseksin muodossa ja tuntuu hyvältä naidessa, kun on ihokosketusta.

Ykä 56

Vierailija
25/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaluni on komea paljaana. Siksi se pysyy karvattomana.

Voisi kuvitella ettei asia kuulu kellekään muulle. 

Vierailija
26/49 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks kerrot sen täällä, jos se ei muille kuulu?

Vierailija
27/49 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajeltu olisi todellakin turn off, onneksi ei ole osunut omalle kohdalle. Pidän karvaisesta miesvartalosta, mitä enemmän karvaa sitä parempi.

Vierailija
28/49 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks kerrot sen täällä, jos se ei muille kuulu?

Arvasin että tämmöinen kommentti tulee:))

Yritin jotenkin ottaa silti osaa keskusteluun. Pieleen meni siis kuitenkin.

Vierailija
29/49 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää että mies on ajellut päänsä kaljuksi. En edes halua nähdä enempää.

Vierailija
30/49 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sun miehestäsi tiedä, mutta aina kun mun vaimoni sanoo että haluaisi mulle karvat takasin, niin minä vastaan että tällä tavalla nyt vaan tuntuu musta itsestäni kivemmalta ja enköhän mä kuitenkin omista karvoistani saa päättää.

Hyvin on toiminut ja sopu on säilynyt.

Tyhmä mies!

Jaa? Eikös jokainen saakaan päättää omista karvoistaan?

Yksin ollessaan kyllä saa.

Vierailija
31/49 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

käyn myös sokeroinnissa tarpeen vaatiessa. Ei tule silloin pistävää sänkeä.

Valhe!

Vierailija
32/49 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sun miehestäsi tiedä, mutta aina kun mun vaimoni sanoo että haluaisi mulle karvat takasin, niin minä vastaan että tällä tavalla nyt vaan tuntuu musta itsestäni kivemmalta ja enköhän mä kuitenkin omista karvoistani saa päättää.

Tyhmä mies!

Ainoastaan naiset saa, miehet on sikoja niin ne ei saa!

Kuka tahansa saa päättää pitävänsä omat karvansa.

Niin saa, eläessään yksin.

Vierailija
33/49 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole siis missään vaiheessa huomauttanut miehelle karvojen ajelusta enkä ehkä ikinä mitään sanokaan. Pitää vain jatkossakin yrittää olla katsomatta vehkeen suuntaan kun on alasti, koska nykyinen näky on tosiaan sellainen että halut lopahtaa. Miehen elimen koko ei haittaa eikä se vatsakumpu, mutta ne yhdessä karvattomuuden kanssa on jotain sellaista etten osaa millään yhdistää niitä seksiin.  Karvattomuus vaatisi mun päässäni varmaan sitten ison vehkeen ja pyykkkilautavatsan etten yhdistäisi asiaa lapseen. AP

Vierailija
34/49 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä mies!

Yksin ollessaan kyllä saa.

Mutta jos ei ole yksin, niin puolisoni päättää minun karvoistani? Ja minäkö hänen? Ei kuulosta kovin käytännölliseltä tämäkään...

Vierailija
35/49 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu karvakerros värkkien ympärillä on epäsiistin näköinen.

Olen posliini ja vaadin että mieskin on.

Vierailija
36/49 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään turn off. Ennen mies ajeli karvat kokonaan pois ja tykkäsin.

Nykyään ei edes saksilla lyhennä ja minua ne karvat ällöttävät suihinotossa.

Vierailija
37/49 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole siis missään vaiheessa huomauttanut miehelle karvojen ajelusta enkä ehkä ikinä mitään sanokaan. Pitää vain jatkossakin yrittää olla katsomatta vehkeen suuntaan kun on alasti, koska nykyinen näky on tosiaan sellainen että halut lopahtaa. Miehen elimen koko ei haittaa eikä se vatsakumpu, mutta ne yhdessä karvattomuuden kanssa on jotain sellaista etten osaa millään yhdistää niitä seksiin.  Karvattomuus vaatisi mun päässäni varmaan sitten ison vehkeen ja pyykkkilautavatsan etten yhdistäisi asiaa lapseen. AP

Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Vaikka olisi kuinka hemaiseva nainen petikumppanina, niin se ajeltu kalkkuna alapäässä tahtoo viedä halut. Parempi tosiaan katsella muualle ja olla miettimättä asiaa.

Vierailija
38/49 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. 

Kaverin mies käynyt laseroimassa itsensä kainaloista ja alapään karvoituksenkin. Kun mennään niiden mökillä saunaan niin tulee pakostakin mieleen isokokoiseksi kasvanut pikkupoika koska miehellä on (ainakin velttona) sellainen samanlainen pikkutatti kuin Samuli Edelmanilla... ei herätä mitään himoja. 

Jos mies on vielä tuon päälle kalju tai ajanut hiukset pois niin tulee suureksi kasvanut vauva mieleen jos on posliini kaikkialta... sori mutta ajatuskin naurattaa.  

Vierailija
39/49 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis se on niin pieni ettei näy normi karvoituksen seasta? 

Vierailija
40/49 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yhtään turn off. Ennen mies ajeli karvat kokonaan pois ja tykkäsin.

Nykyään ei edes saksilla lyhennä ja minua ne karvat ällöttävät suihinotossa.

Entä jos kalu on sen kokoinen ettet saa sitä kokonaan suuhusi ennen kuin alat kakomaan? Mitä karvat haitata silloin? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän