Ajeltu mies turn-off muillekin?
Mies siis jostain syystä ajelee alapäänsä täysin karvattomaksi. Mulle siitä tulee fiilis etten ole aikuisen miehen kanssa tekemisissä. En tiedä, johtuuko siitä että vehje ei ole iso ja vatsassa vähän pyöreyttä. Näky on siis vähän lapsenomainen ja joudun aina taistelemaan etten sitä katsoisi ja päästäisi fiilistä lopahtamaan. Vaatteet päällä mies on miehekäs ja muutenkin käytökseltään äijä, joten tämä ristiriita ehkä vielä korostuu siksi. En tiedä, mitä mies tykkäisi, jos sanoisin, että haluan karvat.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
En sun miehestäsi tiedä, mutta aina kun mun vaimoni sanoo että haluaisi mulle karvat takasin, niin minä vastaan että tällä tavalla nyt vaan tuntuu musta itsestäni kivemmalta ja enköhän mä kuitenkin omista karvoistani saa päättää.
Hyvin on toiminut ja sopu on säilynyt.
Tyhmä mies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sun miehestäsi tiedä, mutta aina kun mun vaimoni sanoo että haluaisi mulle karvat takasin, niin minä vastaan että tällä tavalla nyt vaan tuntuu musta itsestäni kivemmalta ja enköhän mä kuitenkin omista karvoistani saa päättää.
Tyhmä mies!
Jaa? Eikös jokainen saakaan päättää omista karvoistaan?
On tuo karvattomuus jotenkin falski trendi, vöhän samaa, kuin munan mittailut.
Tää on verrattain uusi trendi kuitenkin.
Naurettavaa touhua aikuiselta mieheltä.
Ilman muuta syynä on elimen pienuus. Ehdota kompromissia: hän jättää sentin sängen. Silloin puska ei peitä munaa, mutta sinusta ei tunnu, että olet kehdonryöstäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä mies!
Ainoastaan naiset saa, miehet on sikoja niin ne ei saa!
Sama. En pidä yhtään karvattomasta miehen alapäästä. Vähän lyhennelty karvoitus on paras. Toisaalta karvat ovat jokaisen oma asia joten ei minulla ole niitä oikeutta kommentoida, ellei mielipidettä erikseen kysytä.
Lyhentelin ja siistin aluksi, kokeilin ajaa myös kaikki pois. Välillä kasvattanut hieman ja oon todennut että ilman parempi. En osaa perustella syytö paremmin, käyn myös sokeroinnissa tarpeen vaatiessa. Ei tule silloin pistävää sänkeä. Jos en vaimoa miellytä niin voi voi, pidetään sit vaatteet päällä, lapset on jo tehty.
Itsellä kunnon rintakarvat ja alapäässä karvoitus. Molempia toki joskus ajelen vähän lyhyemmäksi mutta kasvaa nopeasti takaisin eikä aina jaksa ajella eikä muna sinne karvoihin huku.
Sellainen mies kannattaa laittaa vaihtoon, joka ei niin pientä juttua pysty tekemään kuin että antaa karvojen kasvaa.
Ei ole turn-off, eikä oikeastaan kiinnosta. Miehen oma asia, samoin kun oma alakerta on itseni oma asia. Kunhan on puhdas.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen mies kannattaa laittaa vaihtoon, joka ei niin pientä juttua pysty tekemään kuin että antaa karvojen kasvaa.
Jopa on asia sulle tärkeä?! Karvoista kiinni?? Kysytkö tavatessa ja jos ajaa niin seuraava...?
Mä kun oon kattonu miehen rehottavaa puskaa ja välillä otetaan kaikki pois niin kyllä sanon että jälkimmäinen on huomattavasti parempi.
Mielelläni olisin aina täysin posliini, mutta sheivaus on työlästä.
Kuitenkin siistin vähintään noin kerran kahdessa viikossa.
Mies1972
Johtuu pienestä vehkeestä, jokainen nainen haluaa valtavaa kalua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä mies!
Ainoastaan naiset saa, miehet on sikoja niin ne ei saa!
Kuka tahansa saa päättää pitävänsä omat karvansa. Mutta jos ajella haluaa, niin sellainen päätös on kyllä syytä alistaa palstan seniorijaostolle.
Pian saattaa Suomessakin olla sellaiset ajat, että ei tule munakarvat kenenkään mieleen! Vähän suhteellisuutta näihin juttuihin. En ymmärrä miten kenenkään jalkoväli kuuluu tänne toisten reposteltavaksi. On mielestäni sen verran yksityisasia. Kertoo vain ja ainoastaan ihmisen pienuudesta tulla kertomaan jalkovälinsä tilasta! Jos oikeasti haluatte niitä esitella, niin mahdollisuuksia kyllä on. Täällä voi nimettömänä kirjoitella mitä huvittaa!
Vierailija kirjoitti:
Pian saattaa Suomessakin olla sellaiset ajat, että ei tule munakarvat kenenkään mieleen! Vähän suhteellisuutta näihin juttuihin. En ymmärrä miten kenenkään jalkoväli kuuluu tänne toisten reposteltavaksi. On mielestäni sen verran yksityisasia. Kertoo vain ja ainoastaan ihmisen pienuudesta tulla kertomaan jalkovälinsä tilasta! Jos oikeasti haluatte niitä esitella, niin mahdollisuuksia kyllä on. Täällä voi nimettömänä kirjoitella mitä huvittaa!
Mä luulen että nämä sun viisaat ja ajatuksia herättävät kannanotot menevät ihan hukkaan tällä palstalla... Niin että oletko harkinnut että säästäisit ne jollekin fiksumpien ihmisten foorumille? Paikallislehden tekstaripalstalle vaikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että nämä sun viisaat ja ajatuksia herättävät kannanotot menevät ihan hukkaan tällä palstalla... Niin että oletko harkinnut että säästäisit ne jollekin fiksumpien ihmisten foorumille? Paikallislehden tekstaripalstalle vaikka?
Menihän tuossa oikein se että tänne tosiaan saa kirjoitella nimettömänä mitä huvittaa.