Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäni miehet pettävät useammin kuin naiset

Vierailija
28.11.2024 |

Miksi tätä ei saa sanoa ilman että tulee tuomituksi? Ovathan miehet muutenkin keskimäärin paljon valmiimpia irtoseksiin ja maksulliseen seksiin. Heille riittää usein pelkkä fyysinen suoritus ja he myös tarvitsevat sitä keskimäärin enemmän kuin naiset. Minusta on ihan selvää, että jos miehelle seksin saaminen olisi yhtä helppoa kuin keskimääräiselle naiselle, he pettäisivät nykyistä enemmänkin.

Tämä ei ole miesvihaa (olen itsekin parisuhteessa), vaan neutraalilla pohdiskelulla ja tosiasioiden tarkastelulla saatu lopputulos. Enkä syytä miehiä, eivät he biologialleen mitään voi.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä tähän päivään mennessä tavannut naista jota en olisi saanut puhuttua pettämään miestään kun tarpeeksi huomio, lahjoo ja käyttää rahaa naiseen sekä järjestää tilanteen niin että nainen ei voi jäädä kiinni. Varatut naiset on helppoja kun lupaa yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista ja niihin käyttää rahaa.

Akateemisista työttömiin, koti äideistä lapsettomiin niin kaikki on tähän mennessä saatu puhuttua pettämään miestään. Itse kun harrastan vain varattuja naisia kun sen tietää etukäteen että niihin ei tarvi sitoutua eikä sen eteen tarvi nähdä vaivaa että miten naisesta pääsee eroon

Kiva päiväuni :D

Vierailija
42/47 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bullshittiä. Naiset ei vaan kerskaile pettämisellään, juurikin noiden asenteiden vuoksi, että naiselle se ei olisi "normaalia" ,kun taas miehelle on... Sellaisia viriilejä naisia on maailman sivu hoidettu mielisairaina.

Kyllä tilastollisestikin miehet pettää enemmän kuin naiset. 

Olisipa mielenkiintoista tietää miten tällaisia tilastoja on laadittu.

Kaiketi jossain Anna-lehden sivustolla missä naiset on miesten puolesta vastanneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä tähän päivään mennessä tavannut naista jota en olisi saanut puhuttua pettämään miestään kun tarpeeksi huomio, lahjoo ja käyttää rahaa naiseen sekä järjestää tilanteen niin että nainen ei voi jäädä kiinni. Varatut naiset on helppoja kun lupaa yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista ja niihin käyttää rahaa.

Akateemisista työttömiin, koti äideistä lapsettomiin niin kaikki on tähän mennessä saatu puhuttua pettämään miestään. Itse kun harrastan vain varattuja naisia kun sen tietää etukäteen että niihin ei tarvi sitoutua eikä sen eteen tarvi nähdä vaivaa että miten naisesta pääsee eroon

Kiva päiväuni :D

Päiväuni olisi se että sen naisen saamisen eteen ei tarvisi käyttää rahaa eikä nähdä vaivaa ;) ikävä kyllä nuo molemmat joutuu tekemään oikeassa elämässä.

Se on katsos yllättävän helppoa kun on voittanut geeni lotossa,  olen 193cm pitkä, olen lihaksikas, minulla on suklaan ruskeat silmät ja sain perintönä paljon rahaa

Vierailija
44/47 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bullshittiä. Naiset ei vaan kerskaile pettämisellään, juurikin noiden asenteiden vuoksi, että naiselle se ei olisi "normaalia" ,kun taas miehelle on... Sellaisia viriilejä naisia on maailman sivu hoidettu mielisairaina.

Kyllä tilastollisestikin miehet pettää enemmän kuin naiset. 

Olisipa mielenkiintoista tietää miten tällaisia tilastoja on laadittu.

Kaiketi jossain Anna-lehden sivustolla missä naiset on miesten puolesta vastanneet.

Luuletko, että noi finsex-tutkimukset jne. tehdään jossain Anna-lehden sivuilla? 😃

Vierailija
45/47 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan sukupuoli mielestäni petä sen enempää. On tietty persoonallisuudenmuoto kummassakin sukupuolessa, mikä pettää kaikista eniten. Niitä löytyy siis naisissa ja miehissä.

Vierailija
46/47 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset usein osaavat salata pettämisensä vielä paremmin kuin miehet.

Niinkai kun eivät kerskaile toisilleen vaan ovat visusti hiljaa. Edes parhaalle ystävälle ei kerrota. Nainen ei saa toiselta naiselta ylistystä asiasta, kuten miehet keskenään tekevät.

Vierailija
47/47 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastojen ja tutkimusten mukaan suomalaiset naiset pettävät useammin kuin suomalaiset miehet. M25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän