Mielestäni miehet pettävät useammin kuin naiset
Miksi tätä ei saa sanoa ilman että tulee tuomituksi? Ovathan miehet muutenkin keskimäärin paljon valmiimpia irtoseksiin ja maksulliseen seksiin. Heille riittää usein pelkkä fyysinen suoritus ja he myös tarvitsevat sitä keskimäärin enemmän kuin naiset. Minusta on ihan selvää, että jos miehelle seksin saaminen olisi yhtä helppoa kuin keskimääräiselle naiselle, he pettäisivät nykyistä enemmänkin.
Tämä ei ole miesvihaa (olen itsekin parisuhteessa), vaan neutraalilla pohdiskelulla ja tosiasioiden tarkastelulla saatu lopputulos. Enkä syytä miehiä, eivät he biologialleen mitään voi.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Siihen tarvitaan aina kaksi henkilöä
Tässä onkin kyse siitä kumpi on valmiimpi pettämään, siis kumpi pettää helpommin. Harva mies sanoo ei, jos kuuma nuori nainen tulisi iskemään eikä siitä jäisi kiinni. Niin vain tapahtuu aniharvoin, useimmille miehille ei koskaan.
Johtuuko siitä, että edelleen osa haluaa ylläpitää mielikuvaa, jossa miestä ylipäätään arvostetaan ja kunnioitetaan, jos hänen tiedetään omaavan kokemust anaisen kanssa olemisesta. - Jollei hän on säällittävä ja reppana incel. jota ei arvosta kukaan ei naiset, eikä miehet. - Pettämiseen mies sortuu, koska kokee ja tuntee että on muitakin jotka haluavat häntä. Ja maine miehenä jonka kanssa muutkin kuin oma kumppani haluavat olla on joidenkin meisten mielestö jopa parempi mane kuin uskollinen ja yjden naisen kassa elävän ukkomiehen maine.,
Kun taas vastentahtosiesti selibaatissa elämistä osa pitää naiselle mahdottomana. Naien saisi, jos haluaisi mutta hän fiksu ja pettää vain, jos mies on todella sureka. Mutta kukaan häntä ei ihaile samalla tavoin kuin miestä Päinvastoin naista halveskitaan; mokoma perheen rikkoja, miesten nielijöä lumppu,.... Kyllä tällaisen maineen mahd. saaminensaattaa laittaa naisen miettimään, että kannattaako pettää vai kannattsiko kuitenkin erota ensin ja elää sitten vapaana.,,,
Vierailija kirjoitti:
Ei tää oo mikään mutu-asia, kun tutkitusti miehet pettää enemmän kuin naiset.
Juuri siksi koska pitävät sitä luonnollisena toisin kuin naisten kohdalla. Terve mies kun kaikkia haluaa. Nainen taas työntää sellaiset hirveät ajatukset pois päästään, eihän se naiselle sovi!
Kyllä minä ainakin tiedän miehiä, joiden kosiskeluun olisi vaikea sanoa ei. Mutta lumpun maineenhan siitä saisi, jos pettämään menisi. Maksettava hinta on kovempi kuin miehellä, jolle pettäminen katsotaan luonnolliseksi tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bullshittiä. Naiset ei vaan kerskaile pettämisellään, juurikin noiden asenteiden vuoksi, että naiselle se ei olisi "normaalia" ,kun taas miehelle on... Sellaisia viriilejä naisia on maailman sivu hoidettu mielisairaina.
Kyllä tilastollisestikin miehet pettää enemmän kuin naiset.
Olisipa mielenkiintoista tietää miten tällaisia tilastoja on laadittu.
Joillekin miehille tietyssä ikäluokassa seksin saaminen on jopa helpompaa kuin naisille. Se riippuu ihan miehestä. Kaikki eivät silti halua pettää, vaikka vonkaajia olisi tarjolla.
Minun kokemimuksen mukaan naiset pettävät huomattavasti enemmän. En tunne yhtään naista joka ei olisi pettänyt kumppaniaan mutta tunnen paljon miehiä jotka ei ole pettänyt kumppaniaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bullshittiä. Naiset ei vaan kerskaile pettämisellään, juurikin noiden asenteiden vuoksi, että naiselle se ei olisi "normaalia" ,kun taas miehelle on... Sellaisia viriilejä naisia on maailman sivu hoidettu mielisairaina.
Olen nainen ja minulla on kyllä ollut ajatuksia, himoja ja haluja muistakin miehistä, mutta alitajuntaisesti olen pitänyt niitä ajatuksia niin väärinä, että olen kieltänyt ne itseltäni. Nyt kolmekymppisenä olen alkanut miettiä, että miehet eivät taida tehdä niin, vaan suorastaan antavat mielikuvituksen laukata. Koska se on luonnollista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä onkin kyse siitä kumpi on valmiimpi pettämään, siis kumpi pettää helpommin. Harva mies sanoo ei, jos kuuma nuori nainen tulisi iskemään eikä siitä jäisi kiinni. Niin vain tapahtuu aniharvoin, useimmille miehille ei koskaan.
Sepä se. Se kiinnijäämisen pelko on monelle niin suuri, että satunnaisen panon vuoksi ei halua menettää elämänsä rakkautta ja rikkoa perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän tämmöinen tutkimus löytyy jonkun feministi miesviha liiton sivuilta vai mistä?
Antti Luusuaniemi ainakin vahvistaa ap:n ajatusta. Erossa oli selkeästi mukana kolmas osapuoli. Toki ei voi kuin ihmetellä sitäkin, miten Antin uusi on kehdannut vehdata naimisissa olleen perheellisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö yksikään nainen sano ei jos pitkä kuuma ja rikas mies tulee iskemään ja ehdottelemaan jos nainen tietää että ei ole mahdollisuutta jäädä kiinni. Eihän naiset edes jätä miestä ennen kun on uus mies katsottuna joten väkisinkin vanhaa miestä on jollain tasolla petetty kun uusi on hankittu ennen kun vanha on jätetty
Vierailija kirjoitti:
Miehille pettäminen on helpompaa, kun ei ole riskiä raskaudesta. Lisäksi miehet eivät saa sukupuolitauteja niin helposti. Toisaalta naisille pettäjäkumppanin löytäminen on helpompaa, sillä heidän ei tarvitse kuin olla tyrkyllä, niin heti löytyy miehiä jonoksi. Miehen puolestaan täytyy nähdä hieman vaivaa, jotta voi löytää kumppanin pettämiseen. Yhtä väärin se on kuitenkin moraalisesti molempien kohdalla. Uskollisuus on ihmisessä arvokkainta.
Tämä on muuten totta että naiset murehtivat sitä ehkäisyä, miehet eivät taida sitä niin stressata. Hyökkäävät vaan päälle, jos vahinko käy, vaikka eivät omalta osaltaan ole edes yrittäneet huolehtia siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja minulla on kyllä ollut ajatuksia, himoja ja haluja muistakin miehistä, mutta alitajuntaisesti olen pitänyt niitä ajatuksia niin väärinä, että olen kieltänyt ne itseltäni. Nyt kolmekymppisenä olen alkanut miettiä, että miehet eivät taida tehdä niin, vaan suorastaan antavat mielikuvituksen laukata. Koska se on luonnollista...
Henkisellä tasolla sinäkin olet pettäjä. Miehet harvemmin himoitsee muita naisia.
Hyvä esimerkki löytyy tuolta viihde maailmasta kaikki menestyneet romanttiset naisten leffat toistaa samaa kaavaa nainen pettää miestä rikkaan ja komean miehen kanssa ja lopulta nainen jättää kumppaninsa ja aloittaa suhteen tai menee naimisiin sen rikkaan ja komean kanssa.
Olin aikoinaan yhdessä yökerhossa töissä. Mitä kuuluisampi karju tuli, sen hanakammin naiset lähtivät hotellihuoneeseen. NHL-pelaajat olivat ainakin siihen aikaan tavoiteltua. Joskus juttelin asiakkaiden kanssa ja neidot sanoivat ihan tosissaan, että kun kerrankin mahdollisuus saada sellainen kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja minulla on kyllä ollut ajatuksia, himoja ja haluja muistakin miehistä, mutta alitajuntaisesti olen pitänyt niitä ajatuksia niin väärinä, että olen kieltänyt ne itseltäni. Nyt kolmekymppisenä olen alkanut miettiä, että miehet eivät taida tehdä niin, vaan suorastaan antavat mielikuvituksen laukata. Koska se on luon
"Miehet harvemmin himoitsee muita naisia."
Ei hitto kuinka naiivia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän tämmöinen tutkimus löytyy jonkun feministi miesviha liiton sivuilta vai mistä?
Niitä on lukemattomia, sen kun googlaat.
Feministinen näkemyshän ois olettaa naisten pettävän yhtä paljon. Niin kuin itsekin olettaisin, jos tätä pitäis mutulla vetää.
En ole vielä tähän päivään mennessä tavannut naista jota en olisi saanut puhuttua pettämään miestään kun tarpeeksi huomio, lahjoo ja käyttää rahaa naiseen sekä järjestää tilanteen niin että nainen ei voi jäädä kiinni. Varatut naiset on helppoja kun lupaa yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista ja niihin käyttää rahaa.
Akateemisista työttömiin, koti äideistä lapsettomiin niin kaikki on tähän mennessä saatu puhuttua pettämään miestään. Itse kun harrastan vain varattuja naisia kun sen tietää etukäteen että niihin ei tarvi sitoutua eikä sen eteen tarvi nähdä vaivaa että miten naisesta pääsee eroon
Naiset usein osaavat salata pettämisensä vielä paremmin kuin miehet.