Millä hinnalla olette saaneet myytyä oman/tyttären vanhojentanssimekon?
Otsikko sitä jo kysyy, eli mihin hintaan olette saaneet myytyä omanne tai tyttären käytetyn vanhojentanssimekon? Vai oletteko saaneet myytyä ollenkaan?
Myyntipalstoilla hinnat monilla 200-400 euroa, mutta itse en ole saanut yhtään kyselyä edes 100 euron hintapyynnöllä.
Miksi kerran käytettyä siistiä mekkoa ei huoli kukaan edes satasella, vaikka uudet maksaa 500-700 euroa?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Satoja eurojako laitetaan yhden tanssiaispäivän asuun ja kengät, meikkaus ja kampaus päälle. Luulin panostaneeni, kun tytölle ostettiin kivijalkakaupasta polvipituinen mekko 80e ja kengät ja kampaus päälle. Itse meikkasin.
Tytöt harjoittelevat vastuullista rahankäyttöä (muiden rahoilla) ensimmäisiä häitään varten.
"Ensimmäisiä häitään" :D
Kummityttöni sai 3 pukua. Ensimmäisen sai ilmaiseksi, toka ja kolmas vaihdettiin johonkin.
Jomman kumman vaihdettavista otti käyttöön ja ne 2 muuta myytiin jatkoilla.
Yks prinsessa oksensi mekolleen ja vein puvun jatkopaikalle ja pesin vielä oksennuksen pois.
Kun olin päässyt tänne kummityttöni kotiin, tuli viesti tuo 3s puku. Joku oli tallannut ja mekon helma oli pahasti repeytynyt. Muistan vielä kummastakin saatiin satanen, plus satanen saatiin vikasta , lähes vuoden päästå. Osti 300 eurolla Artekin lampun, joka on edelleen käytössä
Vierailija kirjoitti:
Kummityttöni sai 3 pukua. Ensimmäisen sai ilmaiseksi, toka ja kolmas vaihdettiin johonkin.
Jomman kumman vaihdettavista otti käyttöön ja ne 2 muuta myytiin jatkoilla.
Yks prinsessa oksensi mekolleen ja vein puvun jatkopaikalle ja pesin vielä oksennuksen pois.Kun olin päässyt tänne kummityttöni kotiin, tuli viesti tuo 3s puku. Joku oli tallannut ja mekon helma oli pahasti repeytynyt. Muistan vielä kummastakin saatiin satanen, plus satanen saatiin vikasta , lähes vuoden päästå. Osti 300 eurolla Artekin lampun, joka on edelleen käytössä
Tästä on aikaa yli 10 v
Myisin, jos joku ostaisi. Veikkaan että alle 50 eurolla menee.