Erikoisjoukot Janne Lehtonen: ERO
Seiska kertoo: vaimo haki eroa yli 20v kestäneestä avioliitosta. Lehti kertoo, et uudempi ja ennenkaikkee nuorempi olisi nyt Jannella kierroksessa. Avaa kummasti näkökulmia fantsuihin koulutusoppeihin psyykkisestä vakaudesta ja pohjattomasta luottamuksesta ymsyms.
Kommentit (1936)
Mikä tämän kiipijä, nousukas Jannen tausta on ? Mistä on kotoisin ? Vanhempien ammatit jne ?
Siellä taas nauretaan niin ettei mitään epäselvää noiden kahden touhuissa. Toivottavasti vaimo tajuaa jättää ukon.
Vierailija kirjoitti:
Siellä taas nauretaan niin ettei mitään epäselvää noiden kahden touhuissa. Toivottavasti vaimo tajuaa jättää ukon.
Minä katsoin jonkun näiden videon. Ja kylläpä on niin paljon kemiaa näiden välillä, että räiskinä käy. Ihmettelen tätä tilannetta. Ihmettelen kovasti.
Vaimo on surullinen tossun alla olija. Vähän vois hankkia itsekunnioitusta.
No niin ja Jossun tehtaillut kesävideon missä tissiä ja säärtä ei säästetä. Tyyliltään matkii yhtä aiempaa Mimmun tekemää videota. Ja tissien ja säärten välissä vilahtaa aina siskonlapset. MIKSI? Joo perhe perhe, mutta nää siskonlapset on nyt jo niin isossa roolissa Jossun igtä et vois luulla et ne on hänen. Tää ihminen laittaa kuvaa ja videoo toisen naisen miehen kanssa, sit on toisten lapset... Muillakin igssä kesäkuvia lasten kanssa niin hänelläkin täytyy olla🤦?
Ja päällä kulkee teksti "This time I choose what is Best for me" 😂😂😂
Öö okei... Sehän on koko ajan itsekkäästi valinnut itsensä ja mulle mulle mulle... Apua miten mahtaa itse itsensä nähdä...
Ja Janne tykkää... Janne tykkää kaikesta... No Jossu on Jannen ja Mimmun tosi ystävä, seuraa molempia igssä(ja tosi elämässä), mutta ei tykkää mistään 😂😂😂
Joku kommentoinut valmennusmainosta "hienoa flirttailu parisuhteessa olevan kanssa. Miten te kehtaatte?"
Eikö nää 2 tajua miltä ne näyttää??? Yrittävät myydä epäammattimaisesti ja epötoivoisesti treeniohjelmia.
Se viimeisin flirttivideo on poistettu. Noi kaksi kyllä ansaitsee toisensa, vaikuttavat niin hölmöiltä. Jännä miten käsitys ihmisistä voi muuttua. Pidin Jannesta aikaisemmilla erikoisjoukot kausilla, mutta ihan eri silmin näkee hänet nykyään.
Olis mielenkiintoista tietää, mitä tekorusketus näkee noiden hassutteluvideoiden tuovan valmennukseensa?? Ei tule muita valmennusohjelmia mieleen missä yhtä tiuhaan (tai ollenkaan) on tollaisia julkaistu. Ellei niiden tarkoitus ole vaan tuoda ilmi heidän välistä seksuaalienergiaa. Toivottavasti vaimo ehti nähdä sen. Ei Janne katso vaimoaan samalla tavalla, mikä mun mielestä kyllä on luonnollista. Kyllähän uusi ihastus varmasti hetkellisesti tuo erilaisen katseen ja kipinän elämään, mutta kuinka pitkälle se kestää...
Vierailija kirjoitti:
Olis mielenkiintoista tietää, mitä tekorusketus näkee noiden hassutteluvideoiden tuovan valmennukseensa?? Ei tule muita valmennusohjelmia mieleen missä yhtä tiuhaan (tai ollenkaan) on tollaisia julkaistu. Ellei niiden tarkoitus ole vaan tuoda ilmi heidän välistä seksuaalienergiaa. Toivottavasti vaimo ehti nähdä sen. Ei Janne katso vaimoaan samalla tavalla, mikä mun mielestä kyllä on luonnollista. Kyllähän uusi ihastus varmasti hetkellisesti tuo erilaisen katseen ja kipinän elämään, mutta kuinka pitkälle se kestää...
Juuri tämä! Videot on ihan jotain muuta kuin treenin mainostamista. 😂😂😂
Kohta tulee taas hassun hauska kooste, jossa lääpitään ja kikatetaan yhdessä. Jossun tavoite on selkeä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämän kiipijä, nousukas Jannen tausta on ? Mistä on kotoisin ? Vanhempien ammatit jne ?
nuorisorikollinen joka löysi kympin tytön..eli ilman vaimoa olisi jossakin muualla kun erikoisjoukoissa varmaan. Ja ihan lehtijutuissa itse kertonut "villistä" nuoruudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nuorisorikollinen joka löysi kympin tytön..eli ilman vaimoa olisi jossakin muualla kun erikoisjoukoissa varmaan. Ja ihan lehtijutuissa itse kertonut "villistä" nuoruudesta.
Välissä vaan unohti tämän ja hylkäsi naisen joka on tukenut häntä koko hänen elämänsä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämä! Videot on ihan jotain muuta kuin treenin mainostamista. 😂😂😂
Kohta tulee taas hassun hauska kooste, jossa lääpitään ja kikatetaan yhdessä. Jossun tavoite on selkeä.
Juu Jossu haluaa vaan esitellä "parisuhdettaan" ja muistuttaa Jannea että hän ois parempi kuin vaimo, 🤮
Vaimolla video June memory... Nyt Jossulla dear july. Samanlsinen teksti, samanlainen video. Tää nainen on sairas. Mun kaverilla oli myös vastaava tilanne missä se toinen nainen jopa alkoi pukeutua täysin samoin kun mun kaveri... Tää ei vaan oo normaalia
Noniin vauvaihmiset ne on hieman erilaisia kuin te ne tyypit jotka osallistui vaikka siihen Somalian-operaatioon. Ajatelkaa välillä sitäkin.
Jossu raakannut yli tuhat seurattavaa pois igstään ja omia seuraajia satelee tiuhaan tahtiin vaikka postaus tykkäyksiä nytkin huikeat 25kpl. Ostaako seuraajia 🙄
En usko, että kestää enää kauan toi Jossu juttu. On alkanut olla jo niin paljon samaa ja jatkuvaa toistoa, että pian janne kyllästyy.
Vierailija kirjoitti:
Jossu raakannut yli tuhat seurattavaa pois igstään ja omia seuraajia satelee tiuhaan tahtiin vaikka postaus tykkäyksiä nytkin huikeat 25kpl. Ostaako seuraajia 🙄
Tuosta tuli mieleen, että olen jo jonkin aikaa ihmetellyt, miten Jan Knutin instan seuraajien määrä lisääntyy tasaista tahtia, tyyliin tuhat lisää muutaman päivän välein. On ollut jo jonkin aikaa. Ehkä aitoa, mutta kovin mekaaniselta näyttää. Aikaisemmin hänellä oli neljästä kouluttajasta kaikkein vähiten seuraajia. Sarjan jatkuessa seuraajia voi tietysti kerääntyä lisää, mutta pistää silmään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta tuli mieleen, että olen jo jonkin aikaa ihmetellyt, miten Jan Knutin instan seuraajien määrä lisääntyy tasaista tahtia, tyyliin tuhat lisää muutaman päivän välein. On ollut jo jonkin aikaa. Ehkä aitoa, mutta kovin mekaaniselta näyttää. Aikaisemmin hänellä oli neljästä kouluttajasta kaikkein vähiten seuraajia. Sarjan jatkuessa seuraajia voi tietysti kerääntyä lisää, mutta pistää silmään.
Voi tulla uusia seuraajia toki, mutta seuraajia voi aina ostaa.
Vierailija kirjoitti:
No niin ja Jossun tehtaillut kesävideon missä tissiä ja säärtä ei säästetä. Tyyliltään matkii yhtä aiempaa Mimmun tekemää videota. Ja tissien ja säärten välissä vilahtaa aina siskonlapset. MIKSI? Joo perhe perhe, mutta nää siskonlapset on nyt jo niin isossa roolissa Jossun igtä et vois luulla et ne on hänen. Tää ihminen laittaa kuvaa ja videoo toisen naisen miehen kanssa, sit on toisten lapset... Muillakin igssä kesäkuvia lasten kanssa niin hänelläkin täytyy olla🤦?
Ja päällä kulkee teksti "This time I choose what is Best for me" 😂😂😂
Öö okei... Sehän on koko ajan itsekkäästi valinnut itsensä ja mulle mulle mulle... Apua miten mahtaa itse itsensä nähdä...
Ja Janne tykkää... Janne tykkää kaikesta... No Jossu on Jannen ja Mimmun tosi ystävä, seuraa molempia igssä(ja tosi elämässä), mutta ei tykkää mistään 😂😂😂
Eli naiset tai toinen nainen tehtailee samoja videoita, kuin ensimmäinen?
Rusketus mainostaa olevansa jokin markkinointiguru, eikä osaa edes perusteita. Oma ig tili ja yritykselle oma! Miksi ei ole? Jannen kohdalla tulisi miettiä miten brändää itsensä ja eri yritystoimintansa. Ja erottaa nyt jumakauta oma henkkoht elämä siitä!