Erikoisjoukot Janne Lehtonen: ERO
Seiska kertoo: vaimo haki eroa yli 20v kestäneestä avioliitosta. Lehti kertoo, et uudempi ja ennenkaikkee nuorempi olisi nyt Jannella kierroksessa. Avaa kummasti näkökulmia fantsuihin koulutusoppeihin psyykkisestä vakaudesta ja pohjattomasta luottamuksesta ymsyms.
Kommentit (1936)
Vierailija kirjoitti:
Ei lopeta ennen kuin saa Jannen tai saa rikottua liiton rippeet ja kostettua Mimmulle.
Eikä toi pikkupojan ympärille #happyfamily tule kestämään. Hetken kesti Jannella mielenkiinto omaa vaimo kohtaan ja nyt taas ihan kaverisuhde.Jossulla on aika monta ässää vielä hihassa heittää pöytään - siitä mitä todella tapahtui Jannen kanssa. Vaimolle on kerrottu ihan toisenlainen tarina.
Jep Henk koht sanonut että Mimmu rikkoi heidän suhteen pyytämällä Jannen takaisin🤣🤣🙄 ja juorulehdet ja me täällä kiusataan ja hankaloittaa asioita 🥳 täys narsisti, ei mitään vastuuta siitä että hän oli se joka rikkoi ja alkoi laittelemaan Jannelle viestejä. Mä en tajua miksei se vaimo halua kuulla totuutta tai nähdä...se näkyy meille kaikille 😭
Vierailija kirjoitti:
Jättäkää nyt hyyenat edes toisten vanhemmat rauhaan.
Tuollaiset 50-60 luvulla syntyneet tavallisten yksityisten ihmisten ei varmaan tarvi osata varoa ketä seuraa ja kuinka. Tunnetteko te kaikki jota seuraatte ja olette niiden kaikkien kanssa tiiviissä tekemisissä?
Mun kaveri kysy siltä.joskus, että mitä jos sun siskolle kävisi noin, nehän on naimisissa ja lapsia että joku muija tulis siihen väliin niin vastaus oli naurua ...et no en miks mä semmosta miettisin..en mä mietin muita...
No ei todellakaan mieti.
Vaatenmielinen mies. Ihan hyvä, jos fiksu ja kaunis vaimo pääsisi siitä eroon. Hyi olkoon.
Varmaan Lehtonen luulee olevansa joku David Beckhamin kaltainen mainoskasvo, mutta hyvä jos Björn Borg kalsarimainosten asemasta kelpaa the other Danish guy mainoksiin tai missä se Piäkkönen piällysmiehenä nyt resupekkana patsasteli.
Nyt on Mimmu ladannut niin hunajaisen videon reissusta😂😂😂. Kohta on insta täynnä Jossun ja Jannen videoita. Milloinkohan tää sekoilu lopuu?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on Mimmu ladannut niin hunajaisen videon reissusta😂😂😂. Kohta on insta täynnä Jossun ja Jannen videoita. Milloinkohan tää sekoilu lopuu?
Ajatella, siinäpä vasta odottelua.
Mistä teillä riittää energiaa tähän spekulaatioon, tai paremminkin, mistä se on pois
Onko Janne edelleen myös Johannan kanssa? Mitä tää peli on. Olen pudonnut kärryiltä.
Jos erikoisjoukot ohjelmaa vielä tulee, siitä voisi vaihtaa näitä julkisuudesta seonneita setämiehiä pois. Ei oo kouluttajalla/kouluttajilla enää uskottavuutta näiden omien sekoilujensa jälkeen. Viime kausi jäi jo sen vuoksi katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, siinäpä vasta odottelua.
Mistä teillä riittää energiaa tähän spekulaatioon, tai paremminkin, mistä se on pois
Ihan vain näiden kolmen ihmisen kannalta olisi tervettä saada asiat kuntoonja asia päätökseen. Somekansa saa hallpaa kun sekoilu vaan jatkuu. 😂😂
Tämähän ei nimenomaan ole mistään pois. Kolme ihmistä pyörittää julkista kolmiodraamaa. Ei tarvitse edes spekuloida kun tietää näiden henkilöiden toimintatavat. 😘🧜🖤🏴
Ihan tikissä tuo vaimo nykyään.
Siis vaimo näyttää kyllä niin hyvältä, et taitaa kohta itse lempata Jannen😅
Vierailija kirjoitti:
Tuskin jättää, kun ei oo tähänkään mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Eihä se ero ja irti päästäminen hetkessä tapahdu varsinkin jos on oltu yli puolet elämästä yhdessä, että ymmärtää jos halunnu antaa vielä mahdollisuuden korjata avioliitto. Mutta voihan se mitta vielä tulla täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättää jättää, eihän tuommosta jaksa kukaan.
Miten meni niinku omasta mielestä? Janne: omasta mielestäni minulla on suhde vaimoni kanssa, heh heh. Toisessa suhteessa vaan vähän lämpeni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihä se ero ja irti päästäminen hetkessä tapahdu varsinkin jos on oltu yli puolet elämästä yhdessä, että ymmärtää jos halunnu antaa vielä mahdollisuuden korjata avioliitto. Mutta voihan se mitta vielä tulla täyteen.
Totta. Hyvä jos saavat korjattua, ees jossain määrin. Anteeksi voi antaa mutta unohtaa ja jatkaa eteenpäin, hankalampaa.
Janne is back, ja Jossun kanssa treenaa. Johanna on yhtä hymyä 😊
Vierailija kirjoitti:
Janne is back, ja Jossun kanssa treenaa. Johanna on yhtä hymyä 😊
Kuten myös Janne. 🏴🧜🧜
Vierailija kirjoitti:
Ja sieltähän se valmennusmainos tuli kujeilevine hymyineen 🙄
Eikö tällä Jannella oo rahaa jo hankkia ihan oikea markkinointi-alan ammattilainen tekemään tota somea, sekin jo sanois et pois ylipäänsä henk koht igstä noi mainokset. Huonot sellaiset vielä.
Siis tuon muka "miehen" insta on niin typerää pullistelua täynnä. Lähinnä tulee mieleen se viime syksyn Ensitreffit alttarilla Jorma. Lyhytkasvuinen, omahyväinen tappi.