Erikoisjoukot Janne Lehtonen: ERO
Seiska kertoo: vaimo haki eroa yli 20v kestäneestä avioliitosta. Lehti kertoo, et uudempi ja ennenkaikkee nuorempi olisi nyt Jannella kierroksessa. Avaa kummasti näkökulmia fantsuihin koulutusoppeihin psyykkisestä vakaudesta ja pohjattomasta luottamuksesta ymsyms.
Kommentit (1936)
Samaa katoin. Menee ihan ihon alle tää Johanna toiminta ja käytös. Todella törkeää Jannelta kutsua Johanna paikalle ja laittaa vaimo tähän tilanteeseen. Ja Johanna on päättänyt saada Jannen ja sanonut että suhde jatkuu, se näkyy kaikessa. Tää kuva on törkeä ja ...Janne ei ole sitä itse jakanut stooreissaan. Nää kaikki 3 ovat sairaita, Johanna eniten ja niin odotan kun karma korjaa, oksettava kiipijä
Minusta on väärin syyttää fitnessnaista tästä.
Jannella olisi valta koska tahansa sanoa tälle, että pysy poissa, älä ota enää yhteyttä. Mutta joka ikinen päivä valitsee toisin.
Janne on se, joka haluaa sekä syödä kakun että säästää sen, ja on se henkilö joka mahdollistaa tämän sekoilun jatkumisen.
Ihan yhtä syyllinen on tää jumpanvetäjä(ei ole mikään fitness kisaaja btw). On tiennyt alusta asti, että Janne on naimisissa ja varattu. Haluaa mitä haluaa keinolla millä hyvänsä. Ja edelleen, odottaa siinä kieli pitkällä jos Janne tippuisikin takas hänelle kokonaan. En minä ainakaan naisena tekisi toiselle naiselle noin! Enkä kyllä haluaisi miestä joka voi tehdä noin.
Tän muidun instahan on ihan täynnä Lehtosta!
Ööö siis Johannalla Hans Zimmer Time stoorissa missä mainostaa Jannen kirjaa ja kirjajulkkareita ja Jannella sama musiikki uusimmassa postauksessa vaimon kanssa 🤔😁
Onks tän Johannan viimeisimmän postauksen musiikki, joku jäähyväisbiisi Jannelle "you Heartbreaker..." Ja Janne tykkää heti. 😅😅😂😂
Jossun biisin sanat kuvassa Jannen juhlista-> eli menee Jannen perässä minne vaan....
Moon river, wider than a mile
I'm crossing you in style some day
Oh, dream maker, you heart breaker
Wherever you're goin', I'm goin' your way
Two drifters, off to see the world
There's such a lot of world to see
We're after the same rainbow's end
Waitin' 'round the bend
My huckleberry friend
Moon river and me
Katsokaas kuinka Janne on liimautunut yhteiskuvassa jumppapirkkoon ja tuijottaa suoraan silmiin. Oman vaimon kanssa on reilusti kauempana ja pönöttää. voi-voi.
Tällaiseksi se voi mennä, kun pari on teinistä lähtien "kasvanut yhteen". Ei vaan osaa elää ilman parisuhdetta siihen toiseen, vaikka tämä olisi pettäjä. Mielestäni aikuisen pitäisi kasvaa omaksi erilliseksi itsekseen. Onkohan tuleva ex-rouva Petäistö viemässä eron loppuun asti, siltä vähän vaikuttanut. Ehkä hän ei anna pettämistä anteeksi.
Nuo kuvat kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Vaimon kaa ihan perusilme kameraan ja "merenneidon kanssa" jalat melkeen ristissä tuijotellaan himokkaasti syvälle silmiin. Nyt on koitettu korjata tilannetta tekemällä sarja kuvia joissa vaimo näkyy. Varmaan neuvottu olemaan lukematta somekeskusteluita, mutta neuvoisin Mimmua kyllä olemaan todella tarkkana! Todellinen tilanne näkyy kuvien välityksellä somessakin, miten voi joku olla noin sinisilmäinen? Toki asuntolainat ja muut on juttuja jotka voi pitää yhdessä teki toinen mitä tahansa. Ja kasvaahan se omaisuuskin kokoajan julkisuuden myötä.
Onko Jannella ja Jossulla oikeasti ollut suhde vai onko vain ilkeää huhuja kaikki. Ei kai Jossu ja Janne oikeasti noin kehtais toimia, jos on ollut salasuhde. Mitä jos on ollut puhdas ystävyys ja työsuhde?
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä syyllinen on tää jumpanvetäjä(ei ole mikään fitness kisaaja btw). On tiennyt alusta asti, että Janne on naimisissa ja varattu. Haluaa mitä haluaa keinolla millä hyvänsä. Ja edelleen, odottaa siinä kieli pitkällä jos Janne tippuisikin takas hänelle kokonaan. En minä ainakaan naisena tekisi toiselle naiselle noin! Enkä kyllä haluaisi miestä joka voi tehdä noin.
Eipä näytä miestä haittaavan. Hänhän oli kuitenkin se varattu osapuoli.
Ei kai Janne olis Johannaa tuonne kirjanjulkkareihin kutsunut, jos heillä olis ollut sutinaa. Ei vaan voi noin tehdä vaimolle. Pakko olla väärinkäsitys koko juttu.
Vierailija kirjoitti:
Onko Jannella ja Jossulla oikeasti ollut suhde vai onko vain ilkeää huhuja kaikki. Ei kai Jossu ja Janne oikeasti noin kehtais toimia, jos on ollut salasuhde. Mitä jos on ollut puhdas ystävyys ja työsuhde?
Sen varmaan vaan he itse tietävät.
Parisuhdehaastattelujen perusteella oli pitkä, kestävä aito rakkaustarina. Kaikki jaetaan ja tehdään yhdessä. Sitten mies oli äreä ja kireä ja vaimolle riitti, otti avioeroa. Tämän kriisin seurauksena miehellä oli syvempi ystävyys työkaveriin, ei kuitenkaan parisuhdetta.
Seuraava kerronta olikin, että onnelliseen rakkaustarinaan kuului ettei kumpikaan puhu tunteistaan tai ajatuksistaan. Joten terapiaan ja liitto taas voimassa.
Ihan arkielämän kauniita ja rohkeita, seuraahan tätä.
Janne on ihan itse suhteen myöntänyt iltalehtiä myöden. Kaikki nähtävissä molempien Suomessa ulkomaanmatkoja myöden. Henkilökohtaisesti tiedän että oli ihan kunnon suhde, asuivat yhdessä jne. Ja kyllä kehtaa edelleen hengata yhdessä ja kutsui tuonne.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Janne antaa vastauksen iltapäivälehden sivulla siihen, miksi ae-hakemus yllättäen onkin vielä vireillä. Eivät ole kuulema jaksaneet vetää sitä pois. Oon kokoajan sanonut, että tää "paluu vaimon kanssa yhteen" on pelkkä pr-temppu Jannelta kirjanmyynnin ja valmennushommien edistämiseksi, liekö ovat Mimmun kanssa sopineet että näyttelevät pariskuntaa vai onko fiksu Mimmu oikeasti näin sokea? Kun kattoo miten Janne ja Jossu tuijottavat toisiaan ja hymyilevät ja Jossu ojentelee sääriään Jannea kohden kirjajulkkareissa niin ymmärtää miksi ei hakemusta ole vedetty pois. Oksettavaa että vaimo tuola vielä paikalla!
Pari huomioo: smokki/frakki päällä kirjajulkkareissa ja hitokseen mainostaa tilillään saamiaan kehuja kirjasta plus se, että taitaa olla eniten soitetut-listalla Jossun lisäksi Iltalehden toimittajan numero, että voi soittaa ja päivittää päivittäin mikä avioliiton ja ptsd:n tila nyt on. Punotaan näistä langanpäät yhteen
korjatkaa, jos olen väärässä mutta avioerohakemuksen voi vetää pois se joka sen on alunperin jättänyt eli vaimo..marraskuulle asti on vielä aikaa ja mulla on kutina että yllätyksiä saattaa vielä tulla, kenelle niitä tulee, jää nähtäväksi :)
Tää on niin tehty juttu. Ei se vaimonsa luo olisi palannut ellei se olisi hyvää mainosta hänen kirjalleen. Onhan se noloa kirjoittaa kirja rakkaudesta vaimoaan kohtaan josta by the way just erosin. Ja muutenkin. Miten aito voi olla rakkaus jos sen on kirjoittanut toisen naisen kainalosta😅 ihan sairasta kuraa ja todella vaimoa alentavaa.
Vierailija kirjoitti:
Janne on ihan itse suhteen myöntänyt iltalehtiä myöden. Kaikki nähtävissä molempien Suomessa ulkomaanmatkoja myöden. Henkilökohtaisesti tiedän että oli ihan kunnon suhde, asuivat yhdessä jne. Ja kyllä kehtaa edelleen hengata yhdessä ja kutsui tuonne.
Eikö se ulkomaanreissu ollut heidän yhteisen ystävän häät. Kai sellaiseen saa matkustaa samaa matkaa. Ei tarkoita suhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ulkomaanreissu ollut heidän yhteisen ystävän häät. Kai sellaiseen saa matkustaa samaa matkaa. Ei tarkoita suhdetta?
🙈🙉🙊
On kyllä oikeesti tuo yhteiskuva kuin pariskunnan kuva. Oliko vaimosta ja Jannesta yhteiskuvaa julkkareissa..