Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painan 99kg ja sain listan mitä pitää syödä päivässä

Vierailija
28.11.2024 |

Aika paljon saa syödä!

Mun ohje kcal 1600-1800kcal.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo isona saa syödä yllättävän paljon, vaikka laihduttaisikin. Mä painan 120 kg, ja syön 2200 kcal per päivä, ja laihdun puoli kiloa viikossa. Istumatyö, ei liikuntaa, vaihdevuosi-ikäinen. Ei ole kovin vaikeaa tämä laihdutus, kun näinkin paljon saa syödä ja laihtuu.

Vierailija
22/29 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jugurttia, piimää, rahkaa. Jätä ne pois, niin laihdut varmemmin. Ei aikuinen tarvitse noin paljoa maitotuotteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tänne katsomaan läskifoobikoiden kitinöitä, jotka käskevät syödä päivässä alle 500 kaloria

Oikeasti juuri normaali ruokavalio on vastaus, mutta ihmiset ei jostain syystä ymmärrä sitä, vaan yrittävät jotain pikadieettejä, ja lopulta palaavat takaisin siihen paskan mässyttämiseen ja lihovat takaisin

Vierailija
24/29 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jugurttia, piimää, rahkaa. Jätä ne pois, niin laihdut varmemmin. Ei aikuinen tarvitse noin paljoa maitotuotteita.

Oletko siis laillistettu ravitsemusterapeutti, vai millä tiedoilla tällaista sanot? Juuri tuollainen asenne on syy laihdutusten epäonnistumiseen.

Vierailija
25/29 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1600-1800 kcal on todella vähän. Syön itse 2500 päivässä  enkä ole mikään kilpaurheilija kaukana siitä.

Vierailija
26/29 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap on joltain ammattilaiselta saanut ohjeensa, niin niitä tuskin kannattaa alkaa muuttelemaan satunnaisten palstakommentoijien näkemysten vuoksi. Jopa se eilen täällä ollut juttu siitä, että naisilla maito huonontaa sydänterveyttä totesi, että hapanmaitotuotteilla ei ole tällaista vaikutusta vaan ne ovat terveellisiä.

Vierailija
27/29 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun pitää syödä enemmän jotta pääset 100 kiloon.

Vierailija
28/29 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo isona saa syödä yllättävän paljon, vaikka laihduttaisikin. Mä painan 120 kg, ja syön 2200 kcal per päivä, ja laihdun puoli kiloa viikossa. Istumatyö, ei liikuntaa, vaihdevuosi-ikäinen. Ei ole kovin vaikeaa tämä laihdutus, kun näinkin paljon saa syödä ja laihtuu.

Mullakin paino laski alussa paljon koska olin yli satakiloinen. Mutta nyt kun painoa on enää 90, ei se käykään enää niin helposti. Paksuimmillani pystyin syömään jopa jotain herkkuja joka päivä ja laihduin silti.

Vierailija
29/29 |
05.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt tarkemmin. Aloitus ei kerro mitään.

Aamupala: puuro,marjat,jogurtti

Lounas: normi kotiruoka, esim makaronilaatikko ja puolet kasviksia sekä leipä

Välipala: maitorahka ja marjoja

Päivällinen: 3dl keittoa,2 leipää ja 2dl piimää/maito

Iltapala: riisipiirakka,juustoa,kurkku,paprika,2dl rasvaton jogurtti

Nämä esimerkkejä:) ap

Mua hämmentää aina se että joka aterialla on maitotuote mukana. Missä vaiheessa ruuan raudan pitäisi imeytyä kun tuo maito sitä heikentää. Ainakin näin naisena jolla rauta ei kunnolla imeydy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme