Black Friday ahdistaa. Tarjoukset huijaavat ostamaan...
Mutta hinta onkin jopa kalliimpi kuin viime vuonna normaalihintaisena. Silti koitan löytää hyviä tarjouksia, koska on tarvetta joululahjoille, vaatteille ja käyttötavaroille. Tulenkohan jymäytetyksi? Vai pitäisikö odottaa joulun jälkeistä alennusmyyntiä?
Kommentit (90)
Mä ostin lapsille niken vaatteita alennuksesta. Säästin ehkä noin 100€ yhteensä. Joululahjaksi toivoivat. Itselleni en osta mitään, kusetustahan tuo pääasiassa on tuo päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin yhtä mekkoa Booztilta. Maksoi normihintaisena 99,90€. Nyt ovh hinnaksi laitettu 120€ ja alennus mukamas 50% kun mekko maksaa nyt 60€. Törkeää, petollista toimintaa.
Kyseisen liikkeen tarjoukset nyt on muutenkin kusetusta. Vanha kampanja loppuu niin uusi alkaa. Tällä viikolla huipputarjouksessa oleva tuote voi olla ensiviikolla vielä halvempi.
Joo, Booztilta voi löytää tuotteen korkeintaan jollain 20% todellisella alennuksella ovh:sta.
Ostin pleikka5 379€ gigantista. 121€ säästöä 👍
Ei mua kiinnosta noi kusetusjutut koska säästin 100 euroa kännykässä ja kuulokkeissa 90 euroa. Kummatkin tuli tarpeeseen. Vanhasta kännystä sain vielä 100 euroa.
En oo koukussa shoppailuun enkä ole vielä ikinä ostanut mitään mustan viikon tarjouksia. En mene lankaan amerikkalaiseen hömpötykseen. Joku saksalainen nero julkaisi jokin aika sitten - kun oli monen vuoden ajan tilastoinut hintoja - että mustan viikon tarjoukset ovat keskimäärin 0,6 % edullisempia kuin muuna aikana ostetut. Tiesin itte tämän ilman tilastoakin mutta kiva oli kuulla kundin laskennelmat.
Vierailija kirjoitti:
En oo koukussa shoppailuun enkä ole vielä ikinä ostanut mitään mustan viikon tarjouksia. En mene lankaan amerikkalaiseen hömpötykseen. Joku saksalainen nero julkaisi jokin aika sitten - kun oli monen vuoden ajan tilastoinut hintoja - että mustan viikon tarjoukset ovat keskimäärin 0,6 % edullisempia kuin muuna aikana ostetut. Tiesin itte tämän ilman tilastoakin mutta kiva oli kuulla kundin laskennelmat.
Kyllä minä olen nähnyt ihan hyviä tarjouksia vähän kaikkialla. Sain viime vuonnakin ostettua silmälasit huomattavasti halvempaan hintaan kuin normaalisti. Toisessa silmälasikaupassa tosin alennukset tuntuivat olemattomilta. Riippuu paljon paikasta.
Ettekö osta mitään? Kaikki muutkin ostaa. Ostakaa nyt ei ole paljoo enää jäljellä black fridayta!
Gigantista tulostin Epson XP 2200 hintaan 39€, mutta tarjosivat varalle värikasettia 150€:):)
Tulostimen ostin ja värikasetit Vantaalta (Väriaine.fi) 44,70€ BF tarjous noudettuna ja sieltäpä kohtuu hinnalla.
Pleikka5 slim oli 379€ kun normaali 500€. Olen tyytyväinen hankintaani ja paljon iloa pleikasta 🤗
Kyseisen liikkeen tarjoukset nyt on muutenkin kusetusta. Vanha kampanja loppuu niin uusi alkaa. Tällä viikolla huipputarjouksessa oleva tuote voi olla ensiviikolla vielä halvempi.