Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Black Friday ahdistaa. Tarjoukset huijaavat ostamaan...

Vierailija
28.11.2024 |

Mutta hinta onkin jopa kalliimpi kuin viime vuonna normaalihintaisena. Silti koitan löytää hyviä tarjouksia, koska on tarvetta joululahjoille, vaatteille ja käyttötavaroille. Tulenkohan jymäytetyksi? Vai pitäisikö odottaa joulun jälkeistä alennusmyyntiä?

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsisin sängyn ja petauspatjan. Mutta en ymmärrä miten isot prosenttitarjoukset muka halventavat hintaa, joka näyttää samalta muutenkin koko vuoden. Huijausta taitaa olla kaikki.

Sun  pitää seurata sitä tuotetta minkä haluat ja ostaa kun on alennuksessa. Et pysty kaikkia tarjouksia kuitenkaan vertaamaan. Helppoa kun tietää jo valmiiksi mikä on halpahinta ja jättää heräteostot tekemättä tuotteista joita ei ole katsellut jo.

Vierailija
62/90 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ensi vuonna ennakoida. Laitat jo syyskuussa ylös tarvitsemiesi tuotteiden hinnat. Vertailet netissä. Sitten kun koittaa BF tiedät, mikä on normihinta yli 30 päivää aiemmin ollut ja vertaat tarjouksia siihen.

Alimman hinnan ilmoittaminen pitäis ulottaa 3 kk päähän minusta. 30 vrk ei riitä.

AP vastaa: Tätähän olen juuri tehnyt eli miettinyt etukäteen mitä tarvitaan ja sitten odottanut ja seurannut tarjouksia. Ja nyt pettynyt, kun hinta ei laske. Tämä on se asia mikä ahdistaa. Toki voidaan koko perhe luopua puhelimista, vaatteista, kengistä, ehjistä huonekaluista ym. Mutta tarvetta näille nyt silti olisi. Hintakeplottelusta huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsisin sängyn ja petauspatjan. Mutta en ymmärrä miten isot prosenttitarjoukset muka halventavat hintaa, joka näyttää samalta muutenkin koko vuoden. Huijausta taitaa olla kaikki.

Sun  pitää seurata sitä tuotetta minkä haluat ja ostaa kun on alennuksessa. Et pysty kaikkia tarjouksia kuitenkaan vertaamaan. Helppoa kun tietää jo valmiiksi mikä on halpahinta ja jättää heräteostot tekemättä tuotteista joita ei ole katsellut jo.

Osaisiko kertoa, että missä kaupassa oikeasti tulee sänkytarjouksia. Ne joita olen seurannut toista vuotta on sellaisia näennäisiä tarjouksia, ei todellisia. Ja kysyn siis oikeasti tätä asiaa.

Vierailija
64/90 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ensi vuonna ennakoida. Laitat jo syyskuussa ylös tarvitsemiesi tuotteiden hinnat. Vertailet netissä. Sitten kun koittaa BF tiedät, mikä on normihinta yli 30 päivää aiemmin ollut ja vertaat tarjouksia siihen.

Alimman hinnan ilmoittaminen pitäis ulottaa 3 kk päähän minusta. 30 vrk ei riitä.

AP vastaa: Tätähän olen juuri tehnyt eli miettinyt etukäteen mitä tarvitaan ja sitten odottanut ja seurannut tarjouksia. Ja nyt pettynyt, kun hinta ei laske. Tämä on se asia mikä ahdistaa. Toki voidaan koko perhe luopua puhelimista, vaatteista, kengistä, ehjistä huonekaluista ym. Mutta tarvetta näille nyt silti olisi. Hintakeplottelusta huolimatta.

Itse ostin iphone 14. Vertasin hinnat kaikki operaattorit, Power, Verkkis ja Gigantti. Säästin 100 euroa. Päätä merkki ja vertaile noi lävitse.

Vierailija
65/90 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin iphone 14. Vertasin hinnat kaikki operaattorit, Power, Verkkis ja Gigantti. Säästin 100 euroa. Päätä merkki ja vertaile noi lävitse.

Minä ostin juuri Samsungin puhelimen Gigantista. Säästöä tuli 50 e, mielestäni ihan hyvät kaupat. Olin vertaillut hintoja jo jonkin aikaa vähän joka paikassa.

Vierailija
66/90 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prosenttiä älä katso vaan hintaa esim. maaliskuuhun nähden. Onko feikki korotuksia.

Vierailija
67/90 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Black Friday budjetti 0 €. Ei edes hyvin elokuvaboksitarjouksia. Menee vain vuosi vuodelta heikommaksi.

Vierailija
68/90 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut yhtään tarjousta, enkä ajatellut minkään ostamista, niin ei ahdista. Joululahjoja ehtii vielä ensi kuussa. Ei ahdista yhtään, kun en tiedä miten paljon olisin "säästänyt". 

Vierailija
69/90 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kytännyt Askon hintoja ja ainakin nyt on puoleen hintaan normaalista. Ollaan huomenna menossa ostamaan patjat ja sohva.

Vierailija
70/90 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tarvitaan uusi sänky ja vaihtoehtoja riittää. Tehtiin budjetti ja eihän se riittänyt mihinkään.

Nyt päätettiin myydään nykyinen 50 eurolla ja kun on myyty, tilataan uusi.

Toimitusaika 6 viikkoa ja ollaan jouluna lomalla 3 viikkoa poissa. Saa nähdä hakeeko kukaan sänkyä. Moni haluaa ostaa, mutta ei sitten tulekaan

Vierailija
71/90 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen viettämään Älä osta mitään -päivää tuon Black Fridayn sijasta. Silloin ei ahdista.

Vierailija
72/90 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen viettämään Älä osta mitään -päivää tuon Black Fridayn sijasta. Silloin ei ahdista.

Black friday alennukset kannattaa käyttää mutta vertailla ensin kunnolla. Joissakin paikoissa alennukset saattavat tuntua huiputukselta ja joissakin ne taas ovat oikein hyviä. Nyt on sopiva hetki tehdä vähän halvemmat joululahjaostokset koko perheelle. 

Vierailija
73/90 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi sitä odottaa edes yhtä supertarjousta, kuten joku PS5 hintaluokkaan 299-329 €. Mutta todellisuudessa hintataso on aivan samaa tasoa kuin muissa tarjousmyynnieissä. Markkninointiin kyllä käytetään järkyttävä määrä resursseja.

Vierailija
74/90 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka vuosi sitä odottaa edes yhtä supertarjousta, kuten joku PS5 hintaluokkaan 299-329 €. Mutta todellisuudessa hintataso on aivan samaa tasoa kuin muissa tarjousmyynnieissä. Markkninointiin kyllä käytetään järkyttävä määrä resursseja.

Tämä on just näin. Alennukset yhtä tyhjän kanssa. En osta nyt sitten mitään.

Vierailija
75/90 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin sievän aamutakkimekon jonka ajattelin ostaa.Menin eileen ja kas kumma , hinta oli laskettu 40 % alennuksella.

Päivää ennen ale 30 %

Kiva kiva , kunnes huomasin että hinnankorotus tapahtui yön aikana 10 eurolla! 

Eli häviäisin jos ostaisin 3 euroa uuden hinnoituksen mukaan. 

Miksi ostaisit kolme euroa?

Vierailija
76/90 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla hintatietoinen ettei astu nappoon 👍

Vierailija
77/90 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pyllystä on. Löydön olen tehnyt black fridaysta viimeksi 2020 kun löysin laadukkaat kuulokkeet oikeasti hyvään hintaan. Unohtakaa jatkossa koko bf, niin minäkin teen.

Vierailija
78/90 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temussa on Black Friday -hinnat ympäri vuoden.

Vierailija
79/90 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista yhtään. Olen kiertänyt tänään kaukaa kaikki kaupat.  Ostareille menen aikaisintaan ensi viikolla 

En kyllä edes oikeastaan tarvitse nyt yhtään mitään 

Vierailija
80/90 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se hintakeplottelu voinut kyllä yllätyksenä tulla yhtään kenellekään, kun siitäkin on niin isosti joka vuosi uutisoitu.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä