Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään romahdin työpalaverissä kokonaan!! Voi olla, että saan potkut tai joudun pakko saikulle.

Vierailija
27.11.2024 |

Eli mulla on ollut valtavasti skismaa eri ihmisten kanssa. Erimielisyyksiä ja muuta riitaa. Nyt yksi sitten kokouksessa julisti avoimesti, että hänestä en ole pätevä jatkamaan asemassani, koska mulla on selvästi mielenterveydellisiä ongelmia.

Siis voitteko kuvitella tuon nöyryytyksen???!!!!!!!!!!!

Päässäni sumeni täysin!! Sain jonkun todella pahan mustan aukon enkä kyennyt toimimaan haluamallani tavalla vaan suutuin ja keksin kaikkea. Sanoin, että minua yritetään mustamaalata täällä.

Valehtelin jopa, että työkaveri on tehnyt virheitä. En ymmärrä mikä minuun meni. Poistuin ovet paukkuen ulos.

Kokouksen päätyttyä olin ulkopuolella odottamassa ja tuuppaisin kaveria. Tietysti pomo tuli palkalle ja väliin. Sitten tilanne päättyi siihen, että hän vaati minun kotiin lähtöä ja aikoo huomenna pyytää minut puhutteluun.

Olen aivan varman, että joudun vähintään väliaikaisesti pois. Kaikista hulluinta tässä on se, että en oikeasti ole tällainen sekopää vaan joku sai pääni hetkellisesti sumeaksi.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä huolestuin jo ensimmäisestä lauseesta: "Eli mulla on ollut valtavasti skismaa eri ihmisten kanssa. Erimielisyyksiä ja muuta riitaa." Ei kuulosta siltä, että olisit sopiva työpaikkaan. Tai sitten olet tosi uupunut tai jotain. Ja tuo valehtelu vielä kuulostaa tosi oudolta. Ihan turhaan nyt syyttelet muita, kun itse olet sotkenut asiat.

Vierailija
22/30 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettääkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä hoitajahullu vai tosissaan?

Vierailija
24/30 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas toinen tylsä provo.

Vierailija
25/30 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaverilta törkeää syyttää mielenterveysongelmalliseksi kaikkien kuullen. Hakeutuisin työterveyteen ja kertoisin kuormittaneesta ja hirveästä ilmapiiristä, joka on romahduttanut terveyden. Narsisti saa työyhteisön sekaisin juoruilla, mustamaalaamisella ja valehtelulla. Toiselle puhuu toista ja toiselle toista. Hän osaa keinot  jolla saa toisen ihmisen raivohulluuden partaalle. Jos tilanne on jatkunut pitkään niin narsistin on helppo saada kohde näyttäytymään sekopäiselle muille, koska kukaan ei kestä narsistia menettämättä järkeään.  

Eihän tuossa ollut valehtelua tai mustamaalausta. Ap:n käytös vahvisti tämän. Parempi myös ottaa asia suoraan puheeksi kuin supista selän takana.

Vierailija
26/30 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän provon on kirjoittanut sama henkilö, joka kirjoitti sen "häpeän 13v ikästä tytärtäni"

Vierailija
27/30 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuommosesta potkuja tuu. Tiedän tapauksen, jossa yks muija huusi ja haukkui ruokalassa koko firman lyttyyn. Ainoo vaan, että seinän takana oli kaikki firman isoimmat jehut palaverissa ja kuulivat kaiken. Varoituksen se kuulemma sai. Ja nykyään tuo kyseinen työpaikkakiusaaja on osastonsa luottamushenkilö. Vaikka kaikki tietää, että hän ajaa aina vaan omaa etuaan, ja on valmis heittämään muut rekan alle, jos saa sillä nostettua itseään jalustalle.

Vierailija
28/30 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kuulostaa siltä että työkaverisi on ihan oikeassa että sulla ei ole asiat kunnossa kun sä reagoit noin.

Tuossa sun kannattaisi ihan omasta aloitteestasi pyytää anteeksi ja pyytää päästä työterveyteen koska sä tarvitset ammattiapua. Koska jos homman voi katsoa terveysongelmaksi joka hoidetaan, niin silloin pomo ja sun työkaverit saattavat suostua siihen tulkintaan. Toinen vaihtoehto olisi todennäköisesti että sä vähintään saisit kirjallisen varoituksen, ja pomo olisi tämän jälkeen varpaillaan että seuraava riita työkaverin kanssa olisi potkut.

Vierailija
29/30 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alustit koko tekstiä todella omituisesti "mulla ollut skismaa kaikkien kanssa", mutta et yhtään pohjusta, miksi skismaa ylipäätään on ja miten tuo on vaikuttanut henkilökemioihin ja työstressiin. Tuota vasten et voi flippaamisestasi syyttää ketään muuta kuin itseäsi, tuo valehtelu ja toiseen kajoaminen on kerta kaikkiaan hyväksymätöntä käytöstä. Voit odottaa kolmikantaneuvottelua ja kirjallista varoitusta.

Vierailija
30/30 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimppa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä