Kuinka usein te muut sinkut käytte treffeillä?
Te joilla on haku päällä.
Tutustutteko helposti uusiin ihmisiin? Käyttekö usein treffeillä?
Itsellä vierähtänyt useampi vuosi siitä kun kävin treffeillä... Tosin näitä "seksin merkeissä" tapailuja on tullut harrastettua.
Kommentit (37)
Eron jälkeen kävin aika usein reilu 5 vuotta sitten. Nyt on hyvä FB, joten ei ole tarvetta. M45
Itse harrastan ensin seksiä kiinnostavan naisen kanssa. Sitten jos on molemminpuolista mielenkiintoa tapailuun, voidaan miettiä treffeillä käymistä. Toimii näin päin paljon paremmin ja on hauskempaa.
En treffaile ku softat on huijausta ja feikki profiileja.
Badoo , tinder, mamba kaikki huijausta. Softat haluu vaan fyrkkaa et communicate ja feikki profiileja.
Kerran kymmeneen vuoteen on ollut ihan hyvä tahti
Todella harvoin. Olen periaatteessa koko ajan avoin suhteelle, mutta kumppania olen hakenut Tinderin kautta aktiivisesti vain lyhyitä aikoja kerrallaan. En yksinkertaisesti kestä sitä sovellusta enempää. Tänä vuonna olen käynyt treffeillä kahden miehen kanssa, joista toista päädyin joksikin aikaa tapailemaan. Olisi kivaa taas tavata joku mutta ei vaan yhtään houkuta Tinder eikä muutkaan sovellukset. Elättelen toiveita että unelmieni mies tulee iskemään minua irl :D
Hyvin harvoin. - En ole netin treffipalvelimille tai laittanut itseäni likoon ja käyn harvakseltaan baareissa ja yökerhoissa niin aika harvoin on tullut luontevaa paikkaa kysyä ketään treffeille, sen jäleen kun opiskeluvuodet jäivät taakse (Eikä syy ole missään Me too:ssa vaan ihan vain siitä, ettei ole tuntunut luontevalta kysyä ketään; kun eikö sitä sanoat, että sen oman kumppaninsa tai ainaki treffiseuraalsensa voisi khdata missä vaan? -Mutta toisaalta vielä harvemmin on kukaan pyytänyt minua treffeille.
Nyt pidän taukoa deittailusta, mutta muutoin joku 1-2 kertaa kuukaudessa. Tosin tänä vuonna olin Tinderissä yhteensä kahdessa erässä vain 3,5kk ja tapasin 9 miestä. Näistä kahden kanssa muodostui tapailusuhde, eli aika hyvin.
Tänä vuonna yhteensä kuusi kertaa, kolmen eri miehen kanssa ja seksiä oli kolmesti.
N42
Mä käyn 1-2 kertaa vuodessa. Lähden aina, kun pyydetään. En ole missään deittisovelluksessa, vaan luotan kohtaamiseen ja luonnollisuuteen.
N28
En montaa kertaa vuodessa ja ihan vain siitä syystä, että kukaan kiinnostava ei kiinnostu minusta tarpeeksi. Siis jo se tykkäyksen/matchin, saati vastauksen saaminen jossain Tinderissä on äärimmäisen vaikeaa. En sinänsä treffailusta hirveästi pidä, mutta kaipaan parisuhdetta, joten yritettävä on.
M
Kyllä tulee melkein 5-vuoden välein käytyä.
En koskaan enkä harrasta seksiäkään muiden kuin itseni kanssa. Ei kiinnosta. Jos elämässä tulee mukava mies vastaan niin silloin voin harkita. Aina välillä ajattelen, että nyt olen tavannut kivan miehen, mutta kun vähän tutustuu ihan kaveripohjalta, tajuaa ettei se tulisi ikinä toimimaan, joten jätän jutun kaveriasteelle.
LouLou kirjoitti:
Nyt pidän taukoa deittailusta, mutta muutoin joku 1-2 kertaa kuukaudessa. Tosin tänä vuonna olin Tinderissä yhteensä kahdessa erässä vain 3,5kk ja tapasin 9 miestä. Näistä kahden kanssa muodostui tapailusuhde, eli aika hyvin.
Naiselle tuo ei ole juttu eikä mikään. Normaalin näköinen ja painoinen nainen pääsee treffeille käytännössä aina kun itse niin päättää ja tapailusuhteenkin saa, kun vain antaa. Ottajia kyllä riittää, on vain naisesta kiinni kelpaako. Miehelle tuo saldo olisi jo loistavasti.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan enkä harrasta seksiäkään muiden kuin itseni kanssa. Ei kiinnosta. Jos elämässä tulee mukava mies vastaan niin silloin voin harkita. Aina välillä ajattelen, että nyt olen tavannut kivan miehen, mutta kun vähän tutustuu ihan kaveripohjalta, tajuaa ettei se tulisi ikinä toimimaan, joten jätän jutun kaveriasteelle.
Vähän sama. En viitsi pilata kenenkään elämää seurustelemalla heidän kanssaan, vaikka itse haluaisivatkin.
En käy ollenkaan. On niin paljon muuta kivaa tekemistä. En välitä treffailusta.
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn 1-2 kertaa vuodessa. Lähden aina, kun pyydetään. En ole missään deittisovelluksessa, vaan luotan kohtaamiseen ja luonnollisuuteen.
N28
Utelaisuuudesta ono sinua kysytty muuuallakin treffeille kuin baareissa tai yökerhoissa tms paikassa? - Ajan takaa, että minua tosinaan kiusaa se, että vaikka sanotaan, että oman rakkaansa tai aiankin treffikumppaninsa voisi löytää, lähes mistä vain niin käytännössä Suomessa ne paikat. joissa on moraalsiesti hyväksyttyä lähestyä itselleen täysin tuntematonta henkilöä pyytääkseen häntä treffeille ovat aika vähissä, ellei samalla ole ainakin potentiaaliesti läsnä alkoholia ja suuren osan vuotta myös mellko hämärä valaistus...
Olen ollut avioeron jälkeen sinkkuna kymmenisen vuotta. Tuona aikana olen jutellut netissä ja deittisovelluksissa alle kymmenen miehen kanssa, tapaamiseen saatikka seksiin asti ei ole mikään näistä jutuista edennyt. Yksi vuoden mittainen suhde minulla oli tuossa vuosi takaperin, se lähti käyntiin irl miehen aloitteesta. Kesällä viimeksi oli sutinaa muutaman miehen kanssa irl kesäfestareilla, niistä ei päässyt kehittymään mitään. Ne miehet joista itse olisin kiinnostunut eivät olleet minusta kiinnostuneita ja päinvastoin.
En aio enää tehdä asialle mitään, koska selvästikään tämä ei ole sellainen elämänalue jossa voisin onnistua. Pelkkiä pettymyksiä toinen toisensa perään, ei niitä määräänsä enempää jaksa enkä halua enää hajottaa itseäni enempää toimimattomissa suhteissa.
En käy koskaan enkä halua suhdetta enkä seksiä. Viihdyn aivan liian hyvin yksin, enkä koskaan tapaa ketään joka kiinnostaisi tarpeeksi. Sinkkuna 10 vuotta.
En ole käynyt ikinä treffeillä. On kyllä haku päällä mutta työ vie nykyään kaiken ajan. M39