Kuinka usein te muut sinkut käytte treffeillä?
Te joilla on haku päällä.
Tutustutteko helposti uusiin ihmisiin? Käyttekö usein treffeillä?
Itsellä vierähtänyt useampi vuosi siitä kun kävin treffeillä... Tosin näitä "seksin merkeissä" tapailuja on tullut harrastettua.
Kommentit (37)
Tinderissä kävin kolme kertaa viikossa ja aina oli linjoilla kymmenen valittamassa että miksei jo tavata. Se oli rankkaa aikaa ja jatkui vuosia. Onneksi mahtava mies löytyi. Tuli tavattua mukavia miehiä ja varsinaisia törkimyksiä. Osa on vielä kavereina. Toivottavasti ei ikinä enää tarvi lähteä siihen rumbaan.
En ole koskaan seurustellut, treffeillä olen ollut elämäni aikana muistaakseni 2 kertaa. En aktiivisesti etsi kumppania vaan elän siten että se oikea sitten tulee vastaan jos tulee. Osaan elää sinkkuna ja pärjään myös sinkkuna.
M34
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä kävin kolme kertaa viikossa ja aina oli linjoilla kymmenen valittamassa että miksei jo tavata. Se oli rankkaa aikaa ja jatkui vuosia. Onneksi mahtava mies löytyi. Tuli tavattua mukavia miehiä ja varsinaisia törkimyksiä. Osa on vielä kavereina. Toivottavasti ei ikinä enää tarvi lähteä siihen rumbaan.
Kylläö sen täytyy olla hyvin raskasta olla suosittu ja haluttu. - Itse olen ollut jo niin kauan sinkkuna, että en uskalla edes ajatella mitä tapahtusi jos joku kysyisi treffeille tai tulsi jokin kuten joku hienosti kirjoitti luonteva paikka, jossa itse voisi pyytää toista treffeille, pelkään, että omalla epävarmuudellani tai sitten liiallisella innokkudeelani pilaisin koko treffit.....
Vierailija kirjoitti:
Eron jälkeen kävin aika usein reilu 5 vuotta sitten. Nyt on hyvä FB, joten ei ole tarvetta. M45
Mitä kautta sait tällaisen suhteen?
Haluaisin kyllä jotain, mutta treffeillä minusta ei ole käymään minkään random miehien kanssa. Minun pitäisi olla jo valmiiksi todella ihastunut. Ne ihastumiset taas ei ole sitten edennyt edes treffeille.
5 vuotta yksin.
51N
Kerran tai pari viidessä vuodessa. Toinen osapuoli aina ihastuukun olen aina se sama . Siis nätti ja kiinnostava.
Taitaa olla jokunen vuosi. Haluaisin lihavahkon naisen mutta ei tärppää. En mitään ylilihavaa mutta puskanpuoleisen ja iloisen. Olen melko komea 37v. Tasapainoinen ja puhelias. Olisi kiva jutella ja nauraa yhdessä. En ole kiinnostunut seksistä erityisemmin.
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Nyt pidän taukoa deittailusta, mutta muutoin joku 1-2 kertaa kuukaudessa. Tosin tänä vuonna olin Tinderissä yhteensä kahdessa erässä vain 3,5kk ja tapasin 9 miestä. Näistä kahden kanssa muodostui tapailusuhde, eli aika hyvin.
Naiselle tuo ei ole juttu eikä mikään. Normaalin näköinen ja painoinen nainen pääsee treffeille käytännössä aina kun itse niin päättää ja tapailusuhteenkin saa, kun vain antaa. Ottajia kyllä riittää, on vain naisesta kiinni kelpaako. Miehelle tuo saldo olisi jo loistavasti.
Ai ihanko totta? 😅
LouLou kirjoitti:
Nyt pidän taukoa deittailusta, mutta muutoin joku 1-2 kertaa kuukaudessa. Tosin tänä vuonna olin Tinderissä yhteensä kahdessa erässä vain 3,5kk ja tapasin 9 miestä. Näistä kahden kanssa muodostui tapailusuhde, eli aika hyvin.
Up
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä kävin kolme kertaa viikossa ja aina oli linjoilla kymmenen valittamassa että miksei jo tavata. Se oli rankkaa aikaa ja jatkui vuosia. Onneksi mahtava mies löytyi. Tuli tavattua mukavia miehiä ja varsinaisia törkimyksiä.
Oletpa ollut ahkera. Mä olin jo 10 miehen jälkeen ihan hapoilla.
Vaihtelee tosi paljon sen mukaan, mitä muuta sutinaa on meneillään.
Muutaman kerran vuodessa. En halua mennä suoraan naisen luo, joten keksin aina jotain kevyttä tekemistä treffeille, jossa kiva latailla vähän jännitettä. Sit jomman kumman luo harrastaan seksiä. Yleensä parikymppisiä naisia, jotka etsii kivaa. Tuskin enää omalle kohdalle tulee mitään oikeita treffejä tai potentiaalista suhdetta.
Avioeron jälkeen olen käynyt kerran treffeillä pari vuotta sitten. Osui ja upposi, niin sanotusti. Kihloissa ollaan ja asutaan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Avioeron jälkeen olen käynyt kerran treffeillä pari vuotta sitten. Osui ja upposi, niin sanotusti. Kihloissa ollaan ja asutaan yhdessä.
Laa-laa-laastari.
En oo koskaan käynyt treffeillä :D Nyt jonkun aikaa nettideittailua testanneena treffikutsuja on kyllä tullut mutta en oo vielä uskaltautunut yksillekään. Joo, sinkuksi tällä tavalla jääkin. N
Eron jälkeen pitkästä liitosta meni 4 vuotta ilman. Sitten yhtenä kesänä tuli pyörittyä naisen kanssa, jolla oli sama harrastus. Siitä lähtien taas vuoden verran ilman deittailua. Viihdyn hyvin itsekseen, mutta tutustun helposti ihmisiin, jos lähden sillä asenteella liikenteeseen. Ei vain ole tuon yhden lisäksi osunut kohdalle ketään kiinnostavaa. Ei tinderiä. Haluan tutustua oikeassa elämässä.