Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein te muut sinkut käytte treffeillä?

Vierailija
27.11.2024 |

Te joilla on haku päällä.

Tutustutteko helposti uusiin ihmisiin? Käyttekö usein treffeillä? 

Itsellä vierähtänyt useampi vuosi siitä kun kävin treffeillä... Tosin näitä "seksin merkeissä" tapailuja on tullut harrastettua. 

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen pitkästä liitosta meni 4 vuotta ilman. Sitten yhtenä kesänä tuli pyörittyä naisen kanssa, jolla oli sama harrastus. Siitä lähtien taas vuoden verran ilman deittailua. Viihdyn hyvin itsekseen, mutta tutustun helposti ihmisiin, jos lähden sillä asenteella liikenteeseen. Ei vain ole tuon yhden lisäksi osunut kohdalle ketään kiinnostavaa. Ei tinderiä. Haluan tutustua oikeassa elämässä.

Vierailija
22/37 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä kävin kolme kertaa viikossa ja aina oli linjoilla kymmenen valittamassa että miksei jo tavata. Se oli rankkaa aikaa ja jatkui vuosia. Onneksi mahtava mies löytyi. Tuli tavattua mukavia miehiä ja varsinaisia törkimyksiä. Osa on vielä kavereina. Toivottavasti ei ikinä enää tarvi lähteä siihen rumbaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan seurustellut, treffeillä olen ollut elämäni aikana muistaakseni 2 kertaa. En aktiivisesti etsi kumppania vaan elän siten että se oikea sitten tulee vastaan jos tulee. Osaan elää sinkkuna ja pärjään myös sinkkuna.

M34

Vierailija
24/37 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä kävin kolme kertaa viikossa ja aina oli linjoilla kymmenen valittamassa että miksei jo tavata. Se oli rankkaa aikaa ja jatkui vuosia. Onneksi mahtava mies löytyi. Tuli tavattua mukavia miehiä ja varsinaisia törkimyksiä. Osa on vielä kavereina. Toivottavasti ei ikinä enää tarvi lähteä siihen rumbaan. 

Kylläö sen täytyy olla hyvin raskasta olla suosittu ja haluttu. - Itse olen ollut jo niin kauan sinkkuna, että en uskalla edes ajatella mitä tapahtusi jos joku kysyisi treffeille tai tulsi jokin kuten joku hienosti kirjoitti luonteva paikka, jossa itse voisi pyytää toista treffeille, pelkään, että omalla epävarmuudellani tai sitten liiallisella innokkudeelani pilaisin koko treffit.....

Vierailija
25/37 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eron jälkeen kävin aika usein reilu 5 vuotta sitten. Nyt on hyvä FB, joten ei ole tarvetta. M45

Mitä kautta sait tällaisen suhteen?

Vierailija
26/37 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kyllä jotain, mutta treffeillä minusta ei ole käymään minkään random miehien kanssa. Minun pitäisi olla jo valmiiksi todella ihastunut. Ne ihastumiset taas ei ole sitten edennyt edes treffeille. 

5 vuotta yksin.

51N

Vierailija
27/37 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tai pari viidessä vuodessa. Toinen osapuoli aina ihastuukun olen aina se sama . Siis nätti ja kiinnostava.

Vierailija
28/37 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla jokunen vuosi. Haluaisin lihavahkon naisen mutta ei tärppää. En mitään ylilihavaa mutta puskanpuoleisen ja iloisen. Olen melko komea 37v. Tasapainoinen ja puhelias. Olisi kiva jutella ja nauraa yhdessä. En ole kiinnostunut seksistä erityisemmin.

29/37 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Nyt pidän taukoa deittailusta, mutta muutoin joku 1-2 kertaa kuukaudessa. Tosin tänä vuonna olin Tinderissä yhteensä kahdessa erässä vain 3,5kk ja tapasin 9 miestä. Näistä kahden kanssa muodostui tapailusuhde, eli aika hyvin.

Naiselle tuo ei ole juttu eikä mikään. Normaalin näköinen ja painoinen nainen pääsee treffeille käytännössä aina kun itse niin päättää ja tapailusuhteenkin saa, kun vain antaa. Ottajia kyllä riittää, on vain naisesta kiinni kelpaako. Miehelle tuo saldo olisi jo loistavasti.

Ai ihanko totta? 😅

30/37 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Nyt pidän taukoa deittailusta, mutta muutoin joku 1-2 kertaa kuukaudessa. Tosin tänä vuonna olin Tinderissä yhteensä kahdessa erässä vain 3,5kk ja tapasin 9 miestä. Näistä kahden kanssa muodostui tapailusuhde, eli aika hyvin.

Up

31/37 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä kävin kolme kertaa viikossa ja aina oli linjoilla kymmenen valittamassa että miksei jo tavata. Se oli rankkaa aikaa ja jatkui vuosia. Onneksi mahtava mies löytyi. Tuli tavattua mukavia miehiä ja varsinaisia törkimyksiä. 

Oletpa ollut ahkera. Mä olin jo 10 miehen jälkeen ihan hapoilla.

Vierailija
32/37 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee tosi paljon sen mukaan, mitä muuta sutinaa on meneillään.

Vierailija
33/37 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy. Olen ep. 

Vierailija
34/37 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran vuodessa. En halua mennä suoraan naisen luo, joten keksin aina jotain kevyttä tekemistä treffeille, jossa kiva latailla vähän jännitettä. Sit jomman kumman luo harrastaan seksiä. Yleensä parikymppisiä naisia, jotka etsii kivaa. Tuskin enää omalle kohdalle tulee mitään oikeita treffejä tai potentiaalista suhdetta.

Vierailija
35/37 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioeron jälkeen olen käynyt kerran treffeillä pari vuotta sitten. Osui ja upposi, niin sanotusti. Kihloissa ollaan ja asutaan yhdessä.

Vierailija
36/37 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioeron jälkeen olen käynyt kerran treffeillä pari vuotta sitten. Osui ja upposi, niin sanotusti. Kihloissa ollaan ja asutaan yhdessä.

Laa-laa-laastari.

Vierailija
37/37 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan käynyt treffeillä :D Nyt jonkun aikaa nettideittailua testanneena treffikutsuja on kyllä tullut mutta en oo vielä uskaltautunut yksillekään. Joo, sinkuksi tällä tavalla jääkin. N

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan