Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asun mieheni kanssa 34 neliön yksiössä.

Vierailija
27.11.2024 |

Tilaa ei juuri ole ja pieni keittiökomero mutta yllättävän hyvin on kaikki sujunut. Halpa  ja alle 400 euron vuokran takia muutin mieheni luokse joka asui tässä jo pitkään ennen minua. Sähkö noin 30 euroa kk maksetaan puoliksi ja sauna ja vesi sisältyy vuokraan.

Asutteko muut pienessä asunnossa ja miten sujuu.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton pari pärjää ihan missä vaan. Taidat olla trollaaja tyhmällä aloituksellasi. 

Vierailija
42/56 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta 38m2 kaksiosta ja meinasi seinät kaatua päälle henkisesti. Sieltä upouuteen okt 128m2 ja muutamien vuosien päästä toiseen vanhempaan okt 340m2 ja täällä viihtynyt, kun on avaraa tilaa.

Mikä lie klaustrofobia....

Hyvä se on pienessä olla, jos viihtyy ja saa sen siivona pysymään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin menette töihin?

Mies on työhaluttomuus eläkkeellä ja minulla alkaa tammikuussa työkokeilun kuntoutusjakso.

Ap.

Ei onnistuisi yksiöasuminen enää sitten, jos toinen olisi vaikka vuorotöissä. Niin kauan kun molemmat vaan lorvaa kotona tai sopii menot yksiin sen asuintoverin kanssa, niin tuo onnistuu.

Itse asun suunnilleen saman kokoisessa asunnossa yksin.

Mieheni teki 6 vuotta vuorotöitä ja asuimme yksiössä.

Vierailija
44/56 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole varaa asua vuokralla pienessä yksiössä. On pakko vain tyytyä asumaan tässä pienessä 145 neliön omakotitalossani. Vajaan 4000€ kuukausipalkalla ei ole varaa edes naista ottaa elätettäväksi, saati mitään lapsia tehdä. Se on tavallisen työmiehen elämä kyllä kurjaa niiltä osin.😔

Incelin elämä hevonperseessä on kieltämättä kurjaa.

Vierailija
45/56 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä on iso sähkölasku.

Vierailija
46/56 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta 38m2 kaksiosta ja meinasi seinät kaatua päälle henkisesti. Sieltä upouuteen okt 128m2 ja muutamien vuosien päästä toiseen vanhempaan okt 340m2 ja täällä viihtynyt, kun on avaraa tilaa.

Mikä lie klaustrofobia....

Hyvä se on pienessä olla, jos viihtyy ja saa sen siivona pysymään...

Voi kun säälittää. Siellä kökötät jossain hevonhumpassa etkä ehdi tehdä muuta kuin siivota. Vai onko sinulla palveluskuntaa?

Vierailija
47/56 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksena aivan karsea, että joutuisi olemaan toisen kanssa samassa sellissä 24/7. Siinähän sekoaisi kuka tahansa.

Vierailija
48/56 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun itsekseni 74 neliön kolmiossa ja voi että minä nautin. Vastike on 470 €. 

Noin iso vastike? Meillä 76 neliötä kahdella vesiennakolla ja yhdellä parkkipaikalla ja silti vastike jää reilusti alle neljänsadan.  

Meillä on 81 neliötä ja vastike 560 euroa. Maksan sen yksin, kun mies on köyhä. Harkitsen eroa, jos muuttaisin puolet pienempään, jäisi vähemmän maksettavaa ja voisi sijoittaa osan pääomasta ja saisi lopputuloksena n 500 euroa enemmän käteen kuukaudessa. Siihen nähden todella kalliita neliötä nyt.

Vierailija
49/56 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli kyllä niin paksua pskaa ettei usko enää kukaan.

Nainen joka maksaisi puolet asumiskuluista 😂 

Maksoin kaikki asumiskulut sinä aikana kun ex asui luonani 16 kk. Hän kävi töissä ja käytti kaikki rahansa kaljaan ja tupakkaan. 

Siksipä hän nyt onkin ex 1.11. lähtien. 

Rajansa kaikella, miesten loisimisellakin.

Kauankin sinulla pinna kesti...Minä kestin vain 7 kuukautta..

Vierailija
50/56 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin 5 vuotta 31 neliön yksiössä ja vaikka tyttöystävä oli viikonloppuisin niin hyvin mahduttiin 👍 

Vierailija
51/56 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska yleensä maksaa kokonaan?

Niinpä. Miehille ei ikinä lankea mitkään tylsät laskut kuten vuokra, sähkö, vesi tai vakuutus.

Vierailija
52/56 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks sijoitusasunto on 38 neliötå. Kun tullaan sisälle, tullaan heti keittiöön, jossa on myös olohuone ja alkovi. Lisäksi on pieni makuuhuone. Vuokralainen on entinen työkaveri ja muutti siihen, kun lapsi oli alle vuoden. Nyt opiskelee yliopistossa. Putkiremontin yhteydessä laitettiin säilytystilat kuntoon. On kerrostalon takapihalla, oma sisäänkäynti ja pihalla oli silloin penkkejä, hiekkalaatikko, keinut jne.

Sanoi , kun käytiin katsomassa asuntoa näytössä, ei ikinä muuta sieltä pois

Vierailija
53/56 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksoin kaikki asumiskulut sinä aikana kun ex asui luonani 16 kk. Hän kävi töissä ja käytti kaikki rahansa kaljaan ja tupakkaan. 

Kauankin sinulla pinna kesti...Minä kestin vain 7 kuukautta..

Minä katsoin tuollaista vuosia. Kaljaan, tupakkaan ja takseihin rahat riitti, mutta ei laskujen maksuun. 

Vierailija
54/56 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttiin hetkellisesti miehen kanssa paljon pienemmässä. Hyvin meni ja säästyi rahaa, siihen aikaan ei ollut etätöitä, niin päivät oltiin töissä. Tuon kokoinen on jo ihan hyvä kahdelle. 

Vierailija
55/56 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minun virolainen vaimo on maksanut kyllä koko ajan. Alkuun asuttiinkin pari vuotta 30 neliön kämpässä. Nyt on vähän isompi eli kaksio. Olen itse työttömänä näin talvet ja hän on töissä. Puoliksi suunnilleen on aina elämä maksettu naisten kanssa.

Vierailija
56/56 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sieltä kivenkolosta kaivautui toinen pskan jauhaja. Miten lienet edes kämppää siivonnut vaan senkin on saanut Mies hoitaa kun olet vain istunut mahallasi päivät pitkät.

Kyllä mullakin on mennyt usko suomalaisiin naisiin. Kaikki ne on samanlaisia. Paljon puhetta, vähän tekoja.

Tarkottaa: Paljon piilhua vähän aksessia.