Asun mieheni kanssa 34 neliön yksiössä.
Tilaa ei juuri ole ja pieni keittiökomero mutta yllättävän hyvin on kaikki sujunut. Halpa ja alle 400 euron vuokran takia muutin mieheni luokse joka asui tässä jo pitkään ennen minua. Sähkö noin 30 euroa kk maksetaan puoliksi ja sauna ja vesi sisältyy vuokraan.
Asutteko muut pienessä asunnossa ja miten sujuu.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin menette töihin?
Olen eri, mutta kuulun ylimpään tulodesiiliin ja asun miniasunnossa.
TuloDebiili sinä olet kun taas unohdit laittaa sen toimeentulohakemukasen!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli kyllä niin paksua pskaa ettei usko enää kukaan.
Nainen joka maksaisi puolet asumiskuluista 😂
Maksoin kaikki asumiskulut sinä aikana kun ex asui luonani 16 kk. Hän kävi töissä ja käytti kaikki rahansa kaljaan ja tupakkaan.
Siksipä hän nyt onkin ex 1.11. lähtien.
Rajansa kaikella, miesten loisimisellakin.
Ja sieltä kivenkolosta kaivautui toinen pskan jauhaja. Miten lienet edes kämppää siivonnut vaan senkin on saanut Mies hoitaa kun olet vain istunut mahallasi päivät pitkät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli kyllä niin paksua pskaa ettei usko enää kukaan.
Nainen joka maksaisi puolet asumiskuluista 😂
Maksoin kaikki asumiskulut sinä aikana kun ex asui luonani 16 kk. Hän kävi töissä ja käytti kaikki rahansa kaljaan ja tupakkaan.
Ja sieltä kivenkolosta kaivautui toinen pskan jauhaja. Miten lienet edes kämppää siivonnut vaan senkin on saanut Mies hoitaa kun olet vain istunut mahallasi päivät pitkät.
Kyllä mullakin on mennyt usko suomalaisiin naisiin. Kaikki ne on samanlaisia. Paljon puhetta, vähän tekoja.
Vierailija kirjoitti:
Asun itsekseni 74 neliön kolmiossa ja voi että minä nautin. Vastike on 470 €.
Noin iso vastike? Meillä 76 neliötä kahdella vesiennakolla ja yhdellä parkkipaikalla ja silti vastike jää reilusti alle neljänsadan.
Vierailija kirjoitti:
Milloin menette töihin?
Heti huomenna aamulla menemme taas töihin.
Meitä on 4 ja asutaan 100m2 kerrostalossa. Ja jatkuvasti kysellään, että milloin alatte rakentamaan omk-taloa, että tulee enemmän tilaa. Järkyttävät, kun sanon, että meille riittäisi kyllä 75 m2. En halua tilaa enempää. Rakentaminen tarkoittaisi velan ottamista. Tämä on nopea siivota. Tavaraa on se, mitä tarvitsee. Toki pikkulapsiaika kun menee ohi, niin saadaan vielä kaikkea ylimääräistä pois. Tykkään, että on selkeää, valoisaa, kotoisaa ja helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole varaa asua vuokralla pienessä yksiössä. On pakko vain tyytyä asumaan tässä pienessä 145 neliön omakotitalossani. Vajaan 4000€ kuukausipalkalla ei ole varaa edes naista ottaa elätettäväksi, saati mitään lapsia tehdä. Se on tavallisen työmiehen elämä kyllä kurjaa niiltä osin.😔
Naisen pitäminen on kyllä kallista puuhaa. Vähimmilläänkin 1000-1500€/kk menee että heilahtaa ja sitten jos se vielä meikkaa niin tulee oheiskuluja lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole varaa asua vuokralla pienessä yksiössä. On pakko vain tyytyä asumaan tässä pienessä 145 neliön omakotitalossani. Vajaan 4000€ kuukausipalkalla ei ole varaa edes naista ottaa elätettäväksi, saati mitään lapsia tehdä. Se on tavallisen työmiehen elämä kyllä kurjaa niiltä osin.😔
Naisen pitäminen on kyllä kallista puuhaa. Vähimmilläänkin 1000-1500€/kk menee että heilahtaa ja sitten jos se vielä meikkaa niin tulee oheiskuluja lisää.
Moni syökin aika paljon ja onhan niistä vaivaa kun täytyy lenkittää päivittäin ,että pysyvät kunnossa.
Me muutettin miehen kanssa yksiöön kesällä toiselle puolelle kaupunkia. Vuokra on 380 euroa. Ihan säästösyistä muutettiin. Entinen vuokra oli 650 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin menette töihin?
Mies on työhaluttomuus eläkkeellä ja minulla alkaa tammikuussa työkokeilun kuntoutusjakso.
Ap.
Ei onnistuisi yksiöasuminen enää sitten, jos toinen olisi vaikka vuorotöissä. Niin kauan kun molemmat vaan lorvaa kotona tai sopii menot yksiin sen asuintoverin kanssa, niin tuo onnistuu.
Itse asun suunnilleen saman kokoisessa asunnossa yksin.
Meillä mies tekee vuorotyötä ja minä kotona etätyötä. Onnistuu kyllä.
Onnea teille. Meillä on vuokrattavana juuri 34m2 yksiö. Aina on vuokrattu yhdelle henkilölle, mutta vähän ajan kuluttua seurustelun alettua todetaan, että liian pieni kahdelle. Onneksi vuokralaisella on ollut aina joku tuttu, joka tarvitsee yksiötä. Kaikki ovat olleet kunnollisia.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään pimppi touhui ois?
Kaverin puolesta kyselen..
Pimpit on loppu, mutta muutama isompi koko olisi viellä jäljellä. Kelpaisiko sellainen?
Vierailija kirjoitti:
Me muutettin miehen kanssa yksiöön kesällä toiselle puolelle kaupunkia. Vuokra on 380 euroa. Ihan säästösyistä muutettiin. Entinen vuokra oli 650 euroa.
Ja säästyneet rahat ryypätään..
Niinhän se menee..
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tulijoitakaan paljon olis... Kyl sulla niin vaikeeta tuntuu olevan.
Hyvä sinä ap. Asuin mieheni ja 2 v lapsemme kanssa 25 neliön yksiössä. Oli ainoa, johon saimme pankista lainaa. Sinne mahtui kaikki silloin tarpeellinen. Sitten tuli muutto toiselle paikkakunnalle ja laitettiin yksiö vuokralle. Asuttiin itse vuokralla 5 v ja myytiin yksiö, jonka arvo oli noussut hyvin ja velka maksettu.
Ostettiin rahoilla tontti pääkaupunkiseudulta ja vähän alkua rakennusrahastoonkin. Olimme muutaman vuoden rutiköyhiä rakentajia ja nyt kahdestaan asutaan isossa talossa, kun lapsilla on jo omat talot😻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin menette töihin?
Mies on työhaluttomuus eläkkeellä ja minulla alkaa tammikuussa työkokeilun kuntoutusjakso.
Ap.
Ei onnistuisi yksiöasuminen enää sitten, jos toinen olisi vaikka vuorotöissä. Niin kauan kun molemmat vaan lorvaa kotona tai sopii menot yksiin sen asuintoverin kanssa, niin tuo onnistuu.
Itse asun suunnilleen saman kokoisessa asunnossa yksin.
Meillä mies tekee vuorotyötä ja minä kotona etätyötä. Onnistuu kyllä.
Täällä pariskunta joka on asunut sekä 36 ja 30 yksiössä. Molemmat vuorotöissä ja aina eri vuoroissa. Hyvin onnistui. Nykyisin 60 kaksio. Rahaa jää kivasti muuhun, kun lainan lyhennykset tai alussa vuokrat olivat pienet.