Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuskymppinen ja vanhempi mies

Vierailija
27.11.2024 |

Mitä sinä, vanhempi mies, odotat vaimoltasi/kumppaniltasi seksielämän suhteen? Minulla vähän nyt keinot hukassa vähäpuheisen puolison kanssa... Tiedän, että on "tapauskohtaista", mutta kysyn silti

N67

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteensä kullakin! Meillä, kuule, tosi hyvä suhde! Yritämme saada sen vaan vieläkin paremmaksi! Ikävää, kun sinulla on tuollaisia kokemuksia seksistä ja ihmissuhteista. Toivon, että saat parempiakin kokemuksia!👍125

Vierailija
42/64 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun munaa vaan taas suuhun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti reseptillä saa tuota Vitarosta?

Aivan, reseptilääke se on. 

Vierailija
44/64 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä, vanhempi mies, odotat vaimoltasi/kumppaniltasi seksielämän suhteen? Minulla vähän nyt keinot hukassa vähäpuheisen puolison kanssa... Tiedän, että on "tapauskohtaista", mutta kysyn silti

N67

Mä odotan aloitteita ja yllätyksiä. Harvoin tulee... Suuseksi olis mukavaa, seksikkäät alusvaatteet, voihkiminen ja erilaiset asennot esim. 69

M66

Vierailija
45/64 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N67

Mä odotan aloitteita ja yllätyksiä. Harvoin tulee... Suuseksi olis mukavaa, seksikkäät alusvaatteet, voihkiminen ja erilaiset asennot esim. 69

M66

Olet siis mummon nussija !

Vierailija
46/64 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N67

M66

Ei viitsi edes kommentoida tohon mitään. Mun vaimoni haluaa ainoastaan lähetyssaarnaajassa, mulle se okei. Mielikuvissani kyllä haaveilen vaikka mistä! Se suuseksikin olis mukavaa! Ja masturboin usein, sitä vaimoni ei tiedä, ehkä. Katselen myös netistä aiheenseen liittyviä kuvia yms.

M68

Vierailija
47/64 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas, mitä muuta kivaa vois tilata vaikka mulle? Jos se nostais miehenkin intos, kun kattelis mun tekevän jotain. Entäs tekovagina, onko siitä apua laukeamiseen, jos ei käsin aina halua?

N66

Meillä myös ajoittain ongelmana miehen laukeamattomuus. Minuakin kiinnostaa tuo tekovaginan hankinta miehelle. Olisiko siitä ratkaisuksi?

Täällä myös kaivataan samaa tietoa!!!

N59

Jos ei meinaa laueta. Niin tuohon kun tumputtaa, niin pilluun ei laukea millään. Eli pahentaisi tilannetta, mun mielestä.

Vierailija
48/64 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N67

M66

Ei viitsi edes kommentoida tohon mitään. Mun vaimoni haluaa ainoastaan lähetyssaarnaajassa, mulle se okei. Mielikuvissani kyllä haaveilen vaikka mistä! Se suuseksikin olis mukavaa! Ja masturboin usein, sitä vaimoni ei tiedä, ehkä. Katselen myös netistä aiheenseen liittyviä kuvia yms.

M68

Mua kyllä loukkais tollasten kuvien yms katselu.

N67

Vierailija
49/64 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N67

M66

M68

Mua kyllä loukkais tollasten kuvien

Samoin. Jos mä en riittäisi, niin sitten ei...

N60

Vierailija
50/64 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penisrenkaita kannattais ainakin kokeilla. Melko tukevia saisivt olla. Ohut löysä ei paljoa auta.

Noista penisrenkaista vielä se, että niitä voi mennä käytössä rikki harvinaisen usein, eli jos onnistuu saamaa juuri sopivan niin kannattaa heti hankkia muutama varalle.  Ainakin itsellä on käynyt niin, että tuota parhainta rengasta en ole toista saanut varalle. Olis vaan pitänyt heti hankkia varakappaleita. Tosin käytän vain noita paikkakunnan kivijalkakauppoja. 

Vierailija
51/64 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans usein menny rikki 🙄 Entäs tekovaginoiden kestävyys?

M67

Vierailija
52/64 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M67

Tekovaginoista ei minulla ole kokemusta. Eräs kallis masturbaattori oli, joka meni kyllä rikki sekin . Monta eri toimintoa, mutta aika meluisa. Samassa huoneistossa kaikki olis olleet korvat hörössä. 

Vierailija
53/64 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M67

Onko kellään kokemusta? Auttaako erektioon?

M60

Vierailija
54/64 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meillä kans usein penisrengas menny rikki 🙄 Entäs tekovaginoiden kestävyys?

M67

Onko kellään kokemusta? Auttaako erektioon?

M60"

M69

Vierailija
55/64 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti reseptillä saa tuota Vitarosta?

Lidlistä, Prismasta ja Alepasta löytyy yleensä vessapapereiden vierestä.

Kuminauhoja ja hiusdonitseja kulliin löytyy myös.

Vierailija
56/64 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M67

Mies nainen ja muovinen tekopillu. 😂

Vierailija
57/64 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kokemuksia lähinnä, ei kuvausta🙄

Vierailija
58/64 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja odottelen tässä

Vierailija
59/64 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoja odottelen tässä

Vierailija
60/64 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään kokemusta tekovaginasta? Kestävyydestä ja muutenki, auttaako laukeamiseen, saisko sillä siis enemmän kiihotusta penikseen?