Kuuskymppinen ja vanhempi mies
Mitä sinä, vanhempi mies, odotat vaimoltasi/kumppaniltasi seksielämän suhteen? Minulla vähän nyt keinot hukassa vähäpuheisen puolison kanssa... Tiedän, että on "tapauskohtaista", mutta kysyn silti
N67
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti reseptillä saa tuota Vitarosta?
Aivan, reseptilääke se on.
Mitä sinä, vanhempi mies, odotat vaimoltasi/kumppaniltasi seksielämän suhteen? Minulla vähän nyt keinot hukassa vähäpuheisen puolison kanssa... Tiedän, että on "tapauskohtaista", mutta kysyn silti
N67
Mä odotan aloitteita ja yllätyksiä. Harvoin tulee... Suuseksi olis mukavaa, seksikkäät alusvaatteet, voihkiminen ja erilaiset asennot esim. 69
M66
Vierailija kirjoitti:
N67
Mä odotan aloitteita ja yllätyksiä. Harvoin tulee... Suuseksi olis mukavaa, seksikkäät alusvaatteet, voihkiminen ja erilaiset asennot esim. 69
M66
Olet siis mummon nussija !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N67
M66
Ei viitsi edes kommentoida tohon mitään. Mun vaimoni haluaa ainoastaan lähetyssaarnaajassa, mulle se okei. Mielikuvissani kyllä haaveilen vaikka mistä! Se suuseksikin olis mukavaa! Ja masturboin usein, sitä vaimoni ei tiedä, ehkä. Katselen myös netistä aiheenseen liittyviä kuvia yms.
M68
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas, mitä muuta kivaa vois tilata vaikka mulle? Jos se nostais miehenkin intos, kun kattelis mun tekevän jotain. Entäs tekovagina, onko siitä apua laukeamiseen, jos ei käsin aina halua?
N66
Meillä myös ajoittain ongelmana miehen laukeamattomuus. Minuakin kiinnostaa tuo tekovaginan hankinta miehelle. Olisiko siitä ratkaisuksi?
Täällä myös kaivataan samaa tietoa!!!
N59
Jos ei meinaa laueta. Niin tuohon kun tumputtaa, niin pilluun ei laukea millään. Eli pahentaisi tilannetta, mun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N67
M66
Ei viitsi edes kommentoida tohon mitään. Mun vaimoni haluaa ainoastaan lähetyssaarnaajassa, mulle se okei. Mielikuvissani kyllä haaveilen vaikka mistä! Se suuseksikin olis mukavaa! Ja masturboin usein, sitä vaimoni ei tiedä, ehkä. Katselen myös netistä aiheenseen liittyviä kuvia yms.
M68
Mua kyllä loukkais tollasten kuvien yms katselu.
N67
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N67
M66
M68
Mua kyllä loukkais tollasten kuvien
Samoin. Jos mä en riittäisi, niin sitten ei...
N60
Vierailija kirjoitti:
Penisrenkaita kannattais ainakin kokeilla. Melko tukevia saisivt olla. Ohut löysä ei paljoa auta.
Noista penisrenkaista vielä se, että niitä voi mennä käytössä rikki harvinaisen usein, eli jos onnistuu saamaa juuri sopivan niin kannattaa heti hankkia muutama varalle. Ainakin itsellä on käynyt niin, että tuota parhainta rengasta en ole toista saanut varalle. Olis vaan pitänyt heti hankkia varakappaleita. Tosin käytän vain noita paikkakunnan kivijalkakauppoja.
Meillä kans usein menny rikki 🙄 Entäs tekovaginoiden kestävyys?
M67
Vierailija kirjoitti:
M67
Tekovaginoista ei minulla ole kokemusta. Eräs kallis masturbaattori oli, joka meni kyllä rikki sekin . Monta eri toimintoa, mutta aika meluisa. Samassa huoneistossa kaikki olis olleet korvat hörössä.
M67
Onko kellään kokemusta? Auttaako erektioon?
M60
"Meillä kans usein penisrengas menny rikki 🙄 Entäs tekovaginoiden kestävyys?
M67
Onko kellään kokemusta? Auttaako erektioon?
M60"
M69
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti reseptillä saa tuota Vitarosta?
Lidlistä, Prismasta ja Alepasta löytyy yleensä vessapapereiden vierestä.
Kuminauhoja ja hiusdonitseja kulliin löytyy myös.
Vierailija kirjoitti:
M67
Mies nainen ja muovinen tekopillu. 😂
Niitä kokemuksia lähinnä, ei kuvausta🙄
Vierailija kirjoitti:
Samoja odottelen tässä
Eikö kellään kokemusta tekovaginasta? Kestävyydestä ja muutenki, auttaako laukeamiseen, saisko sillä siis enemmän kiihotusta penikseen?
Mielipiteensä kullakin! Meillä, kuule, tosi hyvä suhde! Yritämme saada sen vaan vieläkin paremmaksi! Ikävää, kun sinulla on tuollaisia kokemuksia seksistä ja ihmissuhteista. Toivon, että saat parempiakin kokemuksia!👍125