Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri/kollega, joka tuijottaa aivan taukoamatta

Vierailija
16.09.2026 |

Jos satumme tekemään töitä lähekkäin, niin näen kokoajan sivusilmällä, kun tämä tuijottaa oman tekemisensä ohella minua. 

Sinä joka teet näin, niin miksi teet näin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kiinnostunut ja asia ratkaisee sillä, että sanot ohimennen niin, että kuulee "Miesystäväni yllätti minut iloisesti eilen. Hän on maailman paras"

Vierailija
2/11 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedostan saattavani jäädä näennäisesti tuijottamaan jotakin (tai jotakuta, jos siinä linjalla nyt sattuu ihminen olemaan). 

Tosiasiassa en "näe", mitä edessä on, vaan ajatukset on jossain omissa maailmoissaan keskittyneenä käsillä olevaan asiaan. Olen tehnyt tuota lapsesta saakka, siinä voi heilutella kättä kasvojen edessä ja tuskin edes huomaan asiaan. Ulospäin saatan näyttää/näytän siltä, kuin tuijottaisin hyvin intensiivisesti. 

Neuroepätyypillisen tapa työskennellä häiriön keskellä - eikä ehkä yllätä, että teen 99% etätyötä :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa olla hyvät tissit tai oot muuten pan....van näköinen. Oletko ap???

Vierailija
4/11 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on kiinnostunut ja asia ratkaisee sillä, että sanot ohimennen niin, että kuulee "Miesystäväni yllätti minut iloisesti eilen. Hän on maailman paras"

Mistä päättelet minun olevani nainen?

Vierailija
5/11 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger-tapaus hän lienee. Aspergereilla tuo tuijottaminen on yks ihan perus-oireiluista. 

Vierailija
6/11 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kiinnostava. Ottaisin kohteliaisuutena. Jos vaivaa silti niin kysyisin joka kerta että "niin?", eiköhän huomaa että huomaat.

Vierailija
7/11 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tisseistä. Tuossa ylempänähän mainittiin sun tissit ja hyväkroppaisuus.

Vierailija
8/11 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä sitä tuijottavaa miestä after workille baariin tai saunomaan. Sitenhän miesten kesken yleisesti rentoudutaan ja avaudutaan, selviää se tuijotuksen syykin. 

Vierailija
9/11 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olette NUSSINEET?

Vierailija
10/11 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rippikoulupuku jäänyt pieneksi?

Vierailija
11/11 |
16.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tisseistä. Tuossa ylempänähän mainittiin sun tissit ja hyväkroppaisuus.

Hyvät manboobsit on! t. ap