Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuskymppinen ja vanhempi mies

Vierailija
27.11.2024 |

Mitä sinä, vanhempi mies, odotat vaimoltasi/kumppaniltasi seksielämän suhteen? Minulla vähän nyt keinot hukassa vähäpuheisen puolison kanssa... Tiedän, että on "tapauskohtaista", mutta kysyn silti

N67

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Penisrengas voi antaa kivaa tuntumaa myös naiselle

Niin jotkutha laittaa sen silloin heti terskan taa, mutta tuossa se täytyy laittaa niin juureen kuin mahdollista. Mielumminvielä vähän ajella karvat juuresta, niin pysyy paremmin.

Juureen, kiveksien taakse, tehokkain.

Vierailija
22/64 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

N66

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla sain houkuteltua puolisoni suihkuun kanssani. Siellä hetken yhdessä olimme ja sitten makkarin puolella otin häneltä suuhun, erektio oli aika hyvä, hän tuli sisääni, ei siinä kyllä lauennut, käsin teki loput. Mutta vasta sen jälkeen hän teki suulla ja käsin minulle orgasmin. Tuo ainakin nyt toimi😋 Mutta ajattelimme kuitenkin penisrenkaan tilata. Ja ehkä jotain muutakin...

N66

Vierailija
24/64 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas, mitä muuta kivaa vois tilata vaikka mulle? Jos se nostais miehenkin intos, kun kattelis mun tekevän jotain. Entäs tekovagina, onko siitä apua laukeamiseen, jos ei käsin aina halua?

N66

Vierailija
25/64 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on varmaan hyvinkin erilaisia?

Vierailija
26/64 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotakin tekovagina auttanut kiihotukseen niin että laukeaa,?

N 66

Vierailija
27/64 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jotakin tekovagina auttanut kiihotukseen niin että laukeaa,?

N 66

Jos nalli ei meinaa syttyä, joskus voi vain antaa asian olla. Ja meillä on tehty sitä, että vaimo ottaa suihin loppukirin jos ei irtoa. Tai olen vetänyt käteen jalkojen välissä, katsellut pilluun ja ruiskutellut kummulle. Jos laukeaminen meinaa olla tiukassa, niin asennollakin on merkitystä. Takaapäin saa paremmin vauhtia.. toki jos homma on kestänyt niin pitkään, että nainen alkaa kuivamaan niin ei se ainakaan nopeuta hommaa. Puhukaa, ei orkku ole joka kerta pakollinen. 

Vierailija
28/64 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii ei olekaan orkku pakollinen, mutta miehelleni se on hirveän tärkeä, vaikka olen yrittänyt siitä puhua. On aivan surkeena kauan aikaa, jos ei onnistu. Siksi yritän  löytää apuja... Toki hänen " luvallaan"

N66

Vierailija
29/64 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii ei olekaan orkku pakollinen, mutta miehelleni se on hirveän tärkeä, vaikka olen yrittänyt siitä puhua. On aivan surkeena kauan aikaa, jos ei onnistu. Siksi yritän  löytää apuja... Toki hänen " luvallaan"

N66

Tiedän tunteen. Mulle "ongelma" napsahti kun vaimo sanoi että olen varsin kykenevä kun pystyn panemaan vaikka useammankin orkun hänelle. Ja että tässä iässä saan erektion vaivatta. Se kuti voi jäädä tulematta ihan korvien välin takia, mutta myös eturauhaslääkityksestä. Minusta meillä on helkkarin hyvä seksi, on lupa "epäonnistuakin", molemmin puolin. Jos toista ei haluta, niin omaa kroppaansa voi lainata toiselle, ihan rakkauden osoituksena.

Vierailija
30/64 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N66

Voisko olla ihan jotain uutta, joka oikein kiihottais... Vaikka 69 tai joku muu uusi asento?  Takaapäin? Mutta ennen noita kunnon alkulämmittelyt! Ja miksei se tekovaginakin.Pitäis kyllä pystyä joskus oleen ilman sitä ns loppuhuipennustakin. Kun muistais ittekki sen! Puhuminen kyllä tärkeää. Ei  aina kyllä seiso loppuun asti, mutta vaimo tekee sitte ittelleen ja mullekkin kaikenlaista, sekin mukavaa.

M67

Vierailija
31/64 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas, mitä muuta kivaa vois tilata vaikka mulle? Jos se nostais miehenkin intos, kun kattelis mun tekevän jotain. Entäs tekovagina, onko siitä apua laukeamiseen, jos ei käsin aina halua?

N66

Meillä myös ajoittain ongelmana miehen laukeamattomuus. Minuakin kiinnostaa tuo tekovaginan hankinta miehelle. Olisiko siitä ratkaisuksi?

Vierailija
32/64 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N66

Meillä myös ajoittain ongelmana miehen laukeamattomuus. Minuakin kiinnostaa tuo tekovaginan hankinta miehelle. Olisiko siitä ratkaisuksi?

Täällä myös kaivataan samaa tietoa!!!

N59

Vierailija
33/64 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Vierailija
34/64 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Vierailija
35/64 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei hirveesti täällä kysele neuvoja, kuinka naisell saisi orgasmin.

Vierailija
36/64 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Vierailija
37/64 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko nuo/tuo oksentelijat vähän avata mielipidettään? Onko kokemusta ja reaktio siihen vai reaktio johonkin muuhun? 😅

Vierailija
38/64 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä käsitelty tietysti monessa eri kohdassa, mutta erektio ei pysy.

Lääkkeet hänellä käytössä. Kestää vaan niin lyhyen aikaa koko juttu, etten oikein ehdi mukaan..

N66

Et ole mikään muu kuin tyhjennyspussi.

0-3 työntöö ja tulee jo. Reisillekin tyyliin ei voi liikkua.. Tuijotus seinään. Se oli siinä.

Et saa hänestä mitään!

Vierailija
39/64 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä käsitelty tietysti monessa eri kohdassa, mutta erektio ei pysy.

Lääkkeet hänellä käytössä. Kestää vaan niin lyhyen aikaa koko juttu, etten oikein ehdi mukaan..

N66

Et ole mikään muu kuin tyhjennyspussi.

Tuijotus seinään. Se oli siinä.

Et saa hänestä mitään. Mies saa aina.

Vierailija
40/64 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti reseptillä saa tuota Vitarosta?

Lidlistä, Prismasta ja Alepasta löytyy yleensä vessapapereiden vierestä.

Kuminauhoja ja hiusdonitseja kulliin löytyy myös.