Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei puhu mistään tunteistaan

Vierailija
27.11.2024 |

Vajaa puolivuotta ollaan pyöritty yhdessä. Alusta asti vähän häirinnyt kun mies ei puhu mistään tunteistaan. Asiat josta juttelemme on kuin puhuisi jonkun tutun kanssa kuulumisia. Miten on mennyt töissä, mitä syötäisiin, mitä ohjelmaa katsotaan.

Sitten yhtäkkiä saattaa ilmoittaa että "kävin lääkärissä ja hakemassa lääkettä kun on mahaan sattunut montapäivää" (tämä oli keksitty esimerkki) mutta vastaavasti tapahtunut useita kertoja että jostain isosta asiasta ilmoittaa jälkikäteen eikä ole puhunut minulle sanallakaan että on koskenut mahaan tms.

Onko normaalia vai eikö mies välitä minusta oikeasti kun ei voi puhua mistään? Itsekkin mennyt vähän lukkoon enkä osaa enää hänelle kertoa kuin perus kuulumisia koska on mielestäni outoa avautua jollekkin joka ei itse kerro mitään.

Vaikka eksiä ei saisi verrata niin aiempien kanssa illan paras hetki on ollut se kun on juteltu kaikesta ja tosi syvällisiä asioita. 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, aiotko kylvää tätä lapsellista kommenttiasi joka keskusteluun. Eikös sinun pitäisi olla jo koulussa tähän aikaan?  

Vierailija
2/25 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuo lapsellinen lässytys. Ota ne lääkkeesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en taas ymmärrä, onko jollain muulla nyt lääkkeet ottamatta vai mitä nämä kommentit on? AP

Vierailija
4/25 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kun pitäs kasvaa ihmisenä ja osata seurustella itselleen sopivien ihmisten kanssa. Miksi sinä olet hänen kanssaan jo puoli vuotta kuluttanut molempien elämää?

Vierailija
5/25 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta AP

SPÄMMI!!!!

Lopeta!!!!

Vierailija
6/25 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä miehiä on. Itse koin, että minuun ei luotettu. Yksi syy eroomme. Luultavasti kyse vain siitä, että miehellä on jokin tunnelukko tms, jonka takia pitää "näyttää vahvalta" ja "oöla paljastamatta heikkouksia".

Vierailija
7/25 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mikäs niissä entisissä oli vikana kun suhteet loppuivat vaikka ihanasti keskustelitte??  Keskustelu on ihan yliarvostettua, jatkuva ylisyvällinen lätinä kärsii kyllä inflaaton aika pian.....

Vierailija
8/25 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä miehiä on. Itse koin, että minuun ei luotettu. Yksi syy eroomme. Luultavasti kyse vain siitä, että miehellä on jokin tunnelukko tms, jonka takia pitää "näyttää vahvalta" ja "oöla paljastamatta heikkouksia".

Minustakin tuntuu ettei luota minuun ja/tai miehellä jokin tunnelukko. Voisimpa auttaa häntä jotenkin. En haluaisi erota. AP

Vierailija
9/25 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien, miehen exien tai sinun vika. Jostain tästä joukosta se syyllinen löytyy.

Vierailija
10/25 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minustakin tuntuu ettei luota minuun ja/tai miehellä jokin tunnelukko. Voisimpa auttaa häntä jotenkin. En haluaisi erota. AP

Miksi et halua erota, vaikka suhteenne ei tyydytä sinua? Eihän tuo eroa FWB-suhteesta mitenkään, jos mitään syvällisempää yhteyttä ei ole. Mies voi olla aleksityminen, tai hänellä voi olla sitoutumiskammoa ja lukkoja esimerkiksi liian tuoreesta erosta johtuen. Et voi auttaa häntä, ellei hän itse halua muuttua JA hae myös ammattiapua. Sinuna miettisin kuitenkin enemmän sitä, mikä saa sinut pysymään tuossa suhteessa. Onko sinulla taipuvuutta läheisriippuvuuteen ja toisen "ehjäksi rakastamiseen"?

Vierailija
11/25 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse samanlainen. Mursin ranteeni lauantaina ja menin maanantaina lääkäriin. Miehelle ranteeni kipsattuna näkeminen tuli puskista. Emme oikeastaan kumpikaan kuormita toisiamme vaivoillamme. Anoppini tekee sen puolestamme.

Vierailija
12/25 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen. Minua ei kiinnosta kertoa kenellekään tunteistani. Naisessa minua kiinnostaa vain seksi.

Vierailija
13/25 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen elämää. Ajautua paskoihin suhteisiin ja yrittää niitä korjata.

Vierailija
14/25 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse samanlainen. Mursin ranteeni lauantaina ja menin maanantaina lääkäriin. Miehelle ranteeni kipsattuna näkeminen tuli puskista. Emme oikeastaan kumpikaan kuormita toisiamme vaivoillamme. Anoppini tekee sen puolestamme.

Eli anoppii myrkyttää teidän suhdetta. Eikö yhtään häiritse tämä tilanne??

Vierailija
15/25 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta pitää koettaa keskustella ja selvittää, mikä miestä pitää lukossa. Tai siis onko hän edes lukossa, ettei hän uskalla puhua sinulle asioistaan, vai eikö hän vain oikeasti yleensäkään ole ihminen joka puhuu tuollaista asioista kenellekään. 

Todennäköistä silti on, ettei mies tuota muutu, koska ei koe tarvetta muuttua mihinkään. Sinun päätöksesi on lähteä suhteesta tai jaksaa tuota yhteyden puutetta. 

Vierailija
16/25 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta pakko kysyä, että näitkö miestäsi la-su? Ja jos, niin et siis vaan maininnut hänelle asiasta?

Itsekin olen ranteeni murtanut ja lääkäriin menin vasta seuraavana päivänä, mutta valitin kyllä asiasta jokaikiselle, jonka kohtasin. :D Ei sillä kädellä edes pystynyt mitään tekemään, miten tuon saisi edes salattua keneltäkään, jota sinä aikana näkee?

Vierailija
17/25 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot kyllä yks kyrvänsyylä. 

Vierailija
18/25 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä turhaa lässyttää jos seksiä riittää. AP tainnu exien kanssa pihdata niin ovat esittäneet kiinnostuneita saadakseen.

Vierailija
19/25 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi jankuttava akka. Toivottavasti mies heittää sut pihalle. 

Vierailija
20/25 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

👵🏻: Nalkuti, nalkuti, nalkuti, nalkuti, nalkuti, nalkuti, nalkuti, nalkuti, nalkuti, nalkuti, nalkuti, nalkuti, nalkuti, nalkuti, nalkuti, nalkuti, nalkuti, nalkuti, nalkuti, nalkuti, nalkuti, nalkuti, nalkuti, nalkuti, nalkuti, nalkuti, nalkuti, nalkuti, nalkuti, nalkuti, nalkuti, nalkuti, nalkuti ja nalkuti. 🔫

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi